Pragom tvojim morali smo proći
još maleni, u svijet znanja poći
budiš naše nade, budiš naše želje
Tiho uvijek skrivaš djetinjstva veselje…
ref. Let, let, let naš je cijeli svijet
Najdraža školo, ti si za pet!
Let, let, let, naš je cijeli svijet
imotska školo ti si za pet!
Ti, što nosiš Radićevo ime
Tu si mnoga ljeta, mnoge zime
U tebi su rasli, danas mnogi znani
U tebi su cvali naši Imoćani
ref. Let, let, let...
Ti još uvijek istim žarom sjajiš
Ti još uvijek mnoge tajne tajiš
Svakog dana mudro nešto novo zboriš
Svjetlom znanja svijetliš, svima nam goriš
ref. Let, let, let...
Jona Glibota (učiteljica)
« Listopad 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
7. sat 13:15 - 14:00
U istraživanju provedenom u Osnovnoj školi „Stjepan Radić“, Imotski sudjelovalo je 407 učenika od petog do osmog razreda. Cilj istraživanja bio je utvrditi povezanost između doživljaja školske klime i uporabe strategija učenja kod učenika u osnovnoj školi.
Školsku klimu određuju 2 faktora: produktivnost i zadovoljstvo. Produktivnost znači da škola pruža cjelovito, poticajno i produktivno okruženje pogodno za akademski i osobni rast učenika. Produktivnost uključuje razvoj osobnih vještina i razvijanje širokih baza znanja. Zadovoljstvo znači kako škola osigurava ugodno i zadovoljavajuće okruženje u kojem mladi ljudi mogu raditi i učiti. Zadovoljstvo uključuje osjećaj osobne vrijednosti, uživanje u školskim procesima i uspjeh u važnim aktivnostima. Škola se ne može smatrati uspješnom ako nije postigla oba cilja. Ako škola želi biti produktivna i zadovoljavajuća, mora uzeti u obzir osnovne ljudske potrebe svojih učenika: fiziološke potrebe, osjećaj sigurnosti, osjećaj pripadanja i prijateljskih odnosa, osjećaj postignuća i priznanja te potreba maksimiziranja vlastitog potencijala.
Dobivenim rezultatima istraživanja utvrđeno je kako se pozitivna školska klima može predvidjeti na temelju uporabe složenijih strategija učenja te da oni učenici koji bolje uče, koriste i složenije strategije učenja, stoga se može smatrati opravdanim djelovati na pozitivan doživljaj školske klime i na bolji školski uspjeh učenika kroz njihovo poučavanje o tome kako učiti.
(Više informacija u prilogu.)
psihologinja Lara Buljan Gudelj