Pragom tvojim morali smo proći
još maleni, u svijet znanja poći
budiš naše nade, budiš naše želje
Tiho uvijek skrivaš djetinjstva veselje…
ref. Let, let, let naš je cijeli svijet
Najdraža školo, ti si za pet!
Let, let, let, naš je cijeli svijet
imotska školo ti si za pet!
Ti, što nosiš Radićevo ime
Tu si mnoga ljeta, mnoge zime
U tebi su rasli, danas mnogi znani
U tebi su cvali naši Imoćani
ref. Let, let, let...
Ti još uvijek istim žarom sjajiš
Ti još uvijek mnoge tajne tajiš
Svakog dana mudro nešto novo zboriš
Svjetlom znanja svijetliš, svima nam goriš
ref. Let, let, let...
Jona Glibota (učiteljica)
« Kolovoz 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
7. sat 13:15 - 14:00
Kompetencije odgojno-obrazovnih djelatnika u školama pri ostvarivanju programa prevencije ovisnosti zbog uporabe energetskih pića, nikotinskih vrećica, e-cigareta i novih duhanskih proizvoda u osnovnim i srednjim školama.
Prezentacija u privitku.
https://narodne-novine.nn.hr/clanci/sluzbeni/2010_09_112_2973.html
https://narodne-novine.nn.hr/clanci/sluzbeni/2019_09_82_1709.html
U Narodnim novinama objavljene su izmjene i dopune Pravilnika o načinima, postupcima i elementima vrednovanja učenika u osnovnim i srednjim školama.
Najzahtjevnija promjena jest ukidanje okvirnog vremenika - učitelj/nastavnik obvezan je najaviti pisanu provjeru najmanje mjesec dana prije provjere, a provjere koje se provode sa svrhom vrednovanja za učenje ili vrednovanja kao učenja nije potrebno najavljivati jer u pravilu ne rezultiraju ocjenom, nego kvalitativnom povratnom informacijom.
Elementi vrednovanja propisani su predmetnim kurikulumima i bit će upisani u e-Dnevniku, odnosno tiskanim razrednim knjigama. Prosjek ocjena u predmetu više nije vidljiv u e-Dnevniku u skladu s pravilnikom koji kaže da zaključna ocjena ne mora biti aritmetička sredina te predmetnim kurikulumima koji navode različite težinske vrijednosti pojedinih elemenata vrednovanja.
Učitelj/nastavnik svakog nastavnog predmeta dužan je na početku i tijekom nastavne godine informirati učenike o elementima vrednovanja, odgojno-obrazovnim ishodima, kompetencijama, razinom dobre ostvarenosti iz kurikuluma nastavnoga predmeta, planiranim metodama vrednovanja te planiranoj učestalosti vrednovanja, a vrednovanje postignuća učenika s teškoćama dužan je uskladiti s preporukama stručnih suradnika.
Ova promjena uvedena je u cilju informiranja učenika o očekivanim razinama ostvarenosti, kako bi mogli aktivnije sudjelovati u samovrednovanju i vršnjačkom vrednovanju te imati više informacija o planiranim metodama i učestalosti provjeravanja.
U cilju osiguravanja što bolje potpore učenicima, u dogovoru s razrednikom i stručnom službom škole predmetni učitelj/nastavnik treba odlučiti o potrebi ponavljanja pisane provjere te primjerenom obliku potpore učenicima za postizanje odgojno-obrazovnih ishoda. Također je propisano kako se termini informativnih razgovora za roditelje objavljuju na mrežnim stranicama škole, a tijekom posljednja dva tjedna nastavne godine ne organiziraju se roditeljski sastanci i individualni informativni razgovori.
Ovaj pravilnik dio je paketa od pet pravilnika s ciljem administrativnog rasterećenja učitelja kako bi učenik zaista bio u fokusu obrazovnog procesa. Četiri od pet pravilnika je doneseno, a završeno je i javno savjetovanje za Pravilnik o tjednim obvezama učitelja i stručnih suradnika u osnovnoj školi, što znači da će ubrzo i on biti donesen. Važno je da se učitelje koji snose najveći teret reforme rastereti nepotrebne papirologije te fokus s papirologije prebaci na učenike.
Podsjetimo, u sklopu paketa administrativnog rasterećenja, prije Pravilnika o načinima, postupcima i elementima vrednovanja učenika u osnovnim i srednjim školama ranije su doneseni Pravilnik o napredovanju, Pravilnik o pedagoškoj dokumentaciji i evidenciji te javnim ispravama u školskim ustanovama i Pravilnik o zajedničkome upisniku školskih ustanova u elektroničnome obliku - e-Matici.
preuzeto s: https://mzo.gov.hr/vijesti/novi-pravilnik-o-vrednovanju-obvezna-najava-pisane-provjere-mjesec-dana-ranije/2060
Kao podršku nastavnicima, učenicima i roditeljima, s ciljem da svi sadržaji i učenje budu dostupni svim učenicima u uvjetima nastave povezanima s bolesti COVID-19, Ministarstvo znanosti i obrazovanja na ovim stranicama objavljivat će videolekcije na poveznici https://i-nastava.gov.hr/videolekcije-11/11 za sve nastavne predmete koji se poučavaju u predmetnoj nastavi u osnovnoj školi i gimnazijama. Videolekcije su, po tjednima i temama, usklađene s temama koje se nalaze u okvirnim godišnjim izvedbenim kurikulima za svaki nastavni predmet.
U skladu s tim, i na Loomenu su otvoreni I-predmeti za svaki nastavni predmet . Stranice I-predmet na Loomenu namijenjene su nastavnicima i na njima mogu preuzimati sadržaje namijenjene nastavi na daljinu tijekom ove nastavne godine i razmjenjivati svoja iskustva iz nastave u uvjetima povezanim s bolesti COVID-19, te postavljati pitanja voditeljima i koordinatorima skupina koje izrađuju video lekcije. Ovdje je također osigurana podrška nastavnicima i učenicima s teškoćama i darovitim učenicima. Podršku, zajedno s timom stručnjaka, pružaju viši stručni savjetnici iz Agencije za odgoj i obrazovanje.
S ciljem dodatne podrške školama otvorili smo zasebnu mail adresu i-nastava@mzo.hr na koju nam se možete obratiti ukoliko imate pitanja u vezi s provođenjem online nastave i objavljenih sadržaja.
Riječ je o GIK-ovima za nastavne predmete od V. do VIII. razreda osnovne škole te za srednje škole, kao i za izborne predmete od I. do IV. razreda osnovne škole.
Okvirnim GIK-ovima određuje se skup temeljnih odgojno-obrazovnih ishoda/nastavnih sadržaja koje učenici na nacionalnoj razini u pojedinom nastavnom predmetu trebaju ostvariti.
Prilikom primjene okvirnih GIK-ova u nastavi, odgojno-obrazovni radnici slobodni su ih prilagoditi potrebama svojih učenika u cilju najboljeg ostvarivanja odgojno-obrazovnih ishoda. Jednako tako, odgojno-obrazovni radnici autonomni su i u izradi vlastitih GIK-ova pri čemu trebaju uzeti u obzir specifičnost epidemiološke situacije te modele rada koji se za ovu nastavnu godinu predlažu i razrađuju u dokumentu Ministarstva Modeli i preporuke za rad u uvjetima povezanima s bolesti COVID-19.
https://mzo.gov.hr/vijesti/okvirni-godisnji-izvedbeni-kurikulumi-za-nastavnu-godinu-2020-2021/3929
Klik na poveznicu
https://www.carnet.hr/wp-content/uploads/2020/03/Microsoft-Teams-Učitelji.pdf
Linije za podršku dionicima sustava:
Upiti se mogu poslati i e-mailom, na adresu: idemouskolu@mzo.hr.
Osnovna škola „Stjepan Radić“
Imotski, 25. svibnja 2020.
Organizacija rada svih učitelja koji rade od ponedjeljka 25. svibnja 2020.
Raspored rada po učionicama:
1.a razred – učionica glazbene kulture broj 24 – učenici ulaze i izlaze u škole na južni ulaz
1.b razred – učionica biologije broj 26 – učenici ulaze i izlaze u školu na južni ulaz
2.a razred – učionica broj 16 - prizemlje – učenici ulaze i izlaze u školu na sjeverni ulaz
2.b razred – učionica broj 17 - prizemlje – učenici ulaze i izlaze u školu na sjeverni ulaz
3.a i 3.b razred – borave u svojoj učionici – učenici ulaze i izlaze u školu na sjeverni ulaz
4.a razred – učionica hrvatskog jezika broj 12 – učenici ulaze i izlaze u školu na sjeverni ulaz
Upute Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo:
https://www.hzjz.hr/wp-content/uploads/2020/03/Upute-vrtici-i-skole-29-4-2020-finalno.pdf
Virtualna zbornica OŠ Stjepan Radić Imotski
Poveznica: https://www.yammer.com/o365.skole.hr/#/threads/inGroup?type=in_group&feedId=17102249984&view=all
Kompetencije odgojno-obrazovnih djelatnika u školama pri ostvarivanju programa prevencije ovisnosti zbog uporabe energetskih pića, nikotinskih vrećica, e-cigareta i novih duhanskih proizvoda u osnovnim i srednjim školama.
Prezentacija u privitku.
U zadnje vrijeme kroz projekte e-Škole i Škole za život nastavnicima se nudi veliki broj alata za primjenu uglavnom vezano uz nastavu. Pri tom su nam iz fokusa malo pobjegli oni svakodnevni alati koji mogu pojednostaviti i olakšati neke zamorne i rutinske poslove.
Na slijedećim poveznicama su dvije video upute. Prva je kako podatke o izostancima učenika iz e-Dnevnika prenijeti na svoje računalo i dobivenu tablicu urediti da stane na jednu ekransku stranicu. Druga uputa je kako tako uređenoj tablici dodati izračune i grafičke prikaze potrebne za analizu izostanaka učenika za potrebe sjednica, roditeljskih sastanaka, samovrednovanja i slično.
Kako iz e-Dnevnika preuzeti i urediti podatke o izostancima učenika
Kako u izvješće umetnuti izračune i grafičke prikaze potrebne za analizu izostanaka
Preuzeto s: http://skole.hr/nastavnici/iz_prakse?news_id=20358
Stručne suradnice naše škole su 24. i 25. 9. 2019. u školi održale
stručna predavanja za učitelje,
a teme predavanja su:
1. Međupredmetne teme - Škola za život, Marija Blažić, pedagoginja
2. Školski preventivni program; Tijek utvrđivanja primjerenog oblika
školovanja, Lara Buljan Gudelj, psihologinja
3. Primjereni programi odgoja i obrazovanja, Josipa Gudelj, defektologinja
- za osnovne škole:
Biologija, osnovna škola i gimnazija
Engleski jezik, osnovna škola i gimnazija
Fizika, osnovna škola i gimnazija
Francuski jezik, osnovna škola i gimnazija
Geografija, osnovna škola i gimnazija
Glazbena kultura, osnovna škola i Glazbena umjetnost, gimnazija
Građanski odgoj i obrazovanje, osnovna i srednja škola
Hrvatski jezik, osnovna škola i gimnazija
Informatika, osnovna škola i gimnazija
Katolički vjeronauk, osnovna škola i gimnazija
Kemija, osnovna škola i gimnazija
Latinski jezik, osnovna škola i gimnazija
Likovna kultura, osnovna škola i Likovna umjetnost, gimnazija
Matematika, osnovna škola i gimnazija
Njemački jezik, osnovna škola i gimnazija
Održivi razvoj, osnovna i srednja škola
Osobni i socijalni razvoj, osnovna i srednja škola
Poduzetništvo, osnovna i srednje škole
Povijest, osnovna škola i gimnazija
Pravoslavni vjeronauk, osnovna škola i gimnazija
Priroda i društvo, osnovna škola
Talijanski jezik, osnovna škola i gimnazija
Tehnička kultura, osnovna škola
Tjelesna i zdravstvena kultura, osnovna škola i gimnazija
Učiti kako učiti, osnovna i srednja škola
Uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije, osnovna i srednja škola
Zdravlje, osnovna srednja škola
U okviru pilot-projekta e-Škole, ukupno 72 lektirna djela – 36 osnovnoškolskih i 36 srednjoškolskih – objavljujemo u novom ruhu, u novoj opremi, s obiljem dodatnih sadržaja, mogućnosti i funkcionalnosti! Dolje su njihove naslovnice...
https://lektire.skole.hr/stranica/e-lektire-e-skole#sr