preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Stjepan Radić" Imotski

Login
LOGO ŠKOLE

YouTube kanal škole

Školska himna

Pragom tvojim morali smo proći

još maleni, u svijet znanja poći

budiš naše nade, budiš naše želje

Tiho  uvijek skrivaš djetinjstva veselje…

 

ref. Let, let, let naš je cijeli svijet

Najdraža školo, ti si za pet!

Let, let, let, naš je cijeli svijet

imotska školo ti si za pet!

 

Ti, što nosiš Radićevo ime

Tu si mnoga ljeta, mnoge zime

U tebi su rasli, danas mnogi znani

U tebi su cvali naši Imoćani

ref. Let, let, let...

 

Ti još uvijek istim žarom sjajiš

Ti još uvijek mnoge tajne tajiš

Svakog dana mudro nešto novo zboriš

Svjetlom znanja svijetliš, svima nam goriš

ref. Let, let, let...

 

Jona Glibota (učiteljica)

 

« Listopad 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
30 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
Prikazani događaji

Tražilica
KORISNE POVEZNICE

Slikovni rezultat za CARNET WEBMAIL

Školsko zvono

 

1. sat   8:00 – 8:45

2. sat   8:50 – 9:35

    veliki odmor

3. sat   9:55 – 10:40


4. sat  10:45 – 11:30

5. sat  11:35 – 12:20

6. sat  12:25 – 13:10

7. sat   13:15 - 14:00

E-dnevnik

VRIJEME
Brojač posjeta
Ispis statistike od 17. 10. 2013.

Ukupno: 542853
Ovaj mjesec: 1563
Ovaj tjedan: 603
Danas: 93
BROŠURE

Informacije
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Kurikulum nastave Informatike
Autor: Marijana Jelinić Pezo, 19. 5. 2020.

D. ODGOJNO-OBRAZOVNI ISHODI PREMA RAZREDIMA I DOMENAMA

OSNOVNA ŠKOLA – 70 sati godišnje u svim razredima

 

1. RAZRED
Domena Ishod
Informacije i digitalna tehnologija

Nakon prve godine učenja predmeta Informatika u domeni Informacije i digitalna tehnologija učenik:

A.1.1 prepoznaje digitalnu tehnologiju i komunicira s poznatim osobama uz pomoć učitelja u sigurnome digitalnom okruženju

A.1.2 razlikuje oblike digitalnih sadržaja, uređaje i postupke za njihovo stvaranje.

Računalno razmišljanje i programiranje

Nakon prve godine učenja predmeta Informatika u domeni Računalno razmišljanje i programiranje učenik:

B.1.1 rješava jednostavan logički zadatak

B.1.2 prati i prikazuje slijed koraka potrebnih za rješavanje nekoga jednostavnog zadatka.

Digitalna pismenost i komunikacija

Nakon prve godine učenja predmeta Informatika u domeni Digitalna pismenost i komunikacija učenik:

C.1.1 uz podršku učitelja koristi se predloženim programima i digitalnim obrazovnim sadržajima

C.1.2 uz podršku učitelja vrlo jednostavnim radnjama izrađuje jednostavne digitalne sadržaje.

e-Društvo

Nakon prve godine učenja predmeta Informatika u domeni e-Društvo učenik:

D.1.1 pažljivo i odgovorno koristi se informacijskom i komunikacijskom opremom i štiti svoje osobne podatke

D.1.2 primjenjuje zdrave navike ponašanja tijekom rada na računalu i prihvaća preporuke o količini vremena provedenoga za računalom.

2. RAZRED
Domena Ishod
Informacije i digitalna tehnologija

Nakon druge godine učenja predmeta Informatika u domeni Informacije i digitalna tehnologija učenik:

A.2.1 objašnjava ulogu programa u uporabi računala

A.2.2 uz pomoć učitelja prepoznaje internet kao izvor nekih usluga i podataka te pretražuje preporučene sadržaje.

Računalno razmišljanje i programiranje

Nakon druge godine učenja predmeta Informatika u domeni Računalno razmišljanje i programiranje učenik:

B.2.1 analizira niz uputa koje izvode jednostavan zadatak, ako je potrebno ispravlja pogrešan redoslijed

B.2.2 stvara niz uputa u kojemu upotrebljava ponavljanje.

Digitalna pismenost i komunikacija

Nakon druge godine učenja predmeta Informatika u domeni Digitalna pismenost i komunikacija učenik:

C.2.1 prema savjetima učitelja odabire uređaj i program za jednostavne školske zadatke

C.2.2 izrađuje digitalne radove kombiniranjem različitih oblika sadržaja uz podršku učitelja

C.2.3 uz pomoć učitelja surađuje i komunicira s poznatim osobama u sigurnome digitalnom okruženju.

e-Društvo

Nakon druge godine učenja predmeta Informatika u domeni e-Društvo učenik:

D.2.1 prepoznaje i opisuje neke poslove koji se koriste informacijskom i komunikacijskom tehnologijom

D.2.2 koristi se e-uslugama u području odgoja i obrazovanja

D.2.3 analizira neke opasnosti koje mogu nastupiti pri uporabi računala i interneta te pravilno na njih reagira

D.2.4 odgovorno se ponaša pri korištenju sadržajima i uslugama na internetu radi zaštite osobnih podataka i digitalnoga ugleda.

3. RAZRED
Domena Ishod
Informacije i digitalna tehnologija

Nakon treće godine učenja predmeta Informatika u domeni Informacije i digitalna tehnologija učenik:

A.3.1 koristi se simbolima za prikazivanje podataka

A.3.2 objašnjava i analizira jednostavne hardverske/softverske probleme i poteškoće koji se mogu dogoditi tijekom njihove uporabe.

Računalno razmišljanje i programiranje

Nakon treće godine učenja predmeta Informatika u domeni Računalno razmišljanje i programiranje učenik:

B.3.1 stvara program korištenjem vizualnoga okruženja u kojem se koristi slijedom koraka, ponavljanjem i odlukom te uz pomoć učitelja vrednuje svoje rješenje

B.3.2 slaže podatke na koristan način.

Digitalna pismenost i komunikacija

Nakon treće godine učenja predmeta Informatika u domeni Digitalna pismenost i komunikacija učenik

C.3.1 samostalno odabire uređaj i program iz skupa predloženih te procjenjuje načine njihove uporabe

C.3.2 prema uputama izrađuje jednostavne digitalne radove

C.3.3 koristi se sigurnim digitalnim okruženjem za komunikaciju u suradničkim aktivnostima

C.3.4 razlikuje uloge i aktivnosti koje zahtijeva suradničko online okruženje.

e-Društvo

Nakon treće godine učenja predmeta Informatika u domeni e-Društvo učenik:

D.3.1 primjenjuje preporuke o preraspodjeli vremena u kojemu se koristi digitalnom tehnologijom za učenje, komunikaciju i zabavu te primjenjuje zdrave navike

D.3.2 primjereno reagira na svaku opasnost/neugodnost u digitalnome okruženju, štiti svoje i tuđe osobne podatke.

4. RAZRED
Domena Ishod
Informacije i digitalna tehnologija

Nakon četvrte godine učenja predmeta Informatika u domeni Informacije i digitalna tehnologija učenik:

A.4.1 objašnjava koncept računalne mreže, razlikuje mogućnosti koje one nude za komunikaciju i suradnju, opisuje ih kao izvor podataka

A.4.2 analizira čimbenike koji razlikuju ljude od strojeva te proučava načine interakcije čovjek – stroj.

A.4.3 koristi se simbolima za prikazivanje podataka, analizira postupak prikazivanja te vrednuje njegovu učinkovitost.

Računalno razmišljanje i programiranje

Nakon četvrte godine učenja predmeta Informatika u domeni Računalno razmišljanje i programiranje učenik:

B.4.1 stvara program korištenjem vizualnog okruženja u kojem koristi slijed, ponavljanje, odluku i ulazne vrijednosti

B.4.2 rješava složenije logičke zadatke s uporabom računala ili bez uporabe računala

Digitalna pismenost i komunikacija

Nakon četvrte godine učenja predmeta Informatika u domeni Digitalna pismenost i komunikacija učenik:

C.4.1 odabire prikladan program za zadani zadatak, preporučuje ga drugima te istražuje mogućnosti sličnih programa

C.4.2 osmišljava plan izrade digitalnoga rada, izrađuje i vrednuje rad

C.4.3 u suradničkome online okruženju zajednički planira i ostvaruje jednostavne ideje.

e-Društvo

Nakon četvrte godine učenja predmeta Informatika u domeni e-Društvo učenik:

D.4.1 istražuje ograničenja uporabe računalne tehnologije te primjenjuje upute za očuvanje zdravlja i sigurnost pri radu s računalom

D.4.2 analizira široki spektar poslova koji zahtijevaju znanje ili uporabu informacijske i komunikacijske tehnologije.






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju