Lektira u 3. d razredu
Čajanka u 3. d razredu
Lektira učenicima redovito zadaje teške glavobolje. Bez obzira vole li čitati, ili ne, obrada književnog djela na satu lektire ipak zna biti problem. Neki učenici od samoga početka knjigu i čitanje doživljavaju kao traumu jer uglavnom sve što pročitaju na kraju moraju ukratko prepričati, a to je zaista problem pogotovo ako se radi o dječjem romanu.
Da ne mora biti tako potvrdili su učenici 3.d razreda.
Prema uputama kolegice Anite Šojat, profesorice hrvatskog jezika iz Osijeka, koja nesebično dijeli svoje inovacije u nastavi u višim razredima osnovne škole, pripremila sam razrednu čajanku za obradu dječjeg romana Mate Lovraka Vlak u snijegu.
Donijeli smo čajeve, keksiće i kolače, sjeli u krug na sjedalice na pod i uživali razgovarajući o događajima iz romana, dijelili međusobno mišljenje o istima i o karakterima likova te čitali omiljene ulomke iz knjige.
Toliko nam je bilo dobro da ni sami ne znamo kako su prošla dva školska sata.
Pogledajte naše fotografije KLIKOM NA OPŠIRNIJE i uvjerite se sami kako sat lektire može biti super!
Piše uč. razredne nastave Aleksandra Lukić-Skelić
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |