eTwinning projekt DETEKTIVI KULTURNE BAŠTINE
(veljača - svibanj)
Naši mali učenici 2. d razreda nastavili su s istraživanjem i upoznavanjem kulturne baštine. Tijekom izvanučioničke nastave u Arheološkom muzeju Narona više puta imali su priliku vidjeti slike starog novca kakav se koristio u prošlosti u našim krajevima. Na satu Likovne kulture olovkom su nacrtali poneki primjer prema promatranju. Istražili su jesu li u prošlosti postojale igre u kojima se koristio novac. Ne. Stari Rimljani nisu novac koristili za igre. Na satu Matematike drugaši su se u parovima poigrali igre Ostatak od 100 u kojoj su koristili papiriće oslikane hrvatskim novcem i kartice s tekstualnim zadatcima. Jedan je kupac, a drugi prodavač. Omiljena igra među djecom. Kupac plaća novčanicom od 100 kn, a prodavač vraća ostatak od 100. Zadatke su čitali naglas, zapisivali račune i odgovore. Tijekom veljače s učiteljicom su obilježili Dan sigurnijeg interneta.
Tijekom ožujka, učenici Novinarske skupine 2.d razreda upoznali su se s web alatom Canva u kojem su uz pomoć učiteljice izradili postere na temu Proizvodnja pomoću tradicijske tehnologije. Po učiteljičinom izboru, pomoću interneta istražili su ekološku proizvodnju soli u Solani Ston. Svoje bilješke prenijeli su u digitalni oblik.
U travnju istraživali su materijalnu i nematerijalnu kulturnu baštinu. Iz kratkog teksta o dubrovačkim zidinama pomoću tablice (KWL chart), radom u malim timovima, izdvojili su podatke i razvrstali ih – Znam, Želim znati i Naučio sam. Od nematerijalne baštine upoznali su klapsko pjevanje i pjevali su pjesmu Plovi barka duboko je more. Sve su predstavili na međunarodnoj videokonferenciji s projektnim partnerima i njihovim učenicima.
Svibanj je bio posvećen upoznavanju našeg zavičaja. Što sve imamo vrijedno oko sebe? Učenici su izradili turističke vodiče zavičaja i predstavili ih u razredu, a dio i tijekom međunarodnih videokonferencija povodom Dana Europe i kasnije tijekom mjeseca svibnja.
Unutar projekta postojala je i podjela poslova za učitelje, a za učenike još i sudjelovanje u zajedničkim diskusijama na forumu. Kao konačni zajednički proizvod projekta učitelji sudionici projekta izradili su e-knjigu Europska kulturna baština u kojoj su predstavili radove svojih učenika, a na taj način i kulturnu baštinu svoje domovine.
Klikom na fotografiju ispod prelistajte e knjigu Europska kulturna baština.
U projektu su aktivno sudjelovali učitelji iz Hrvatske, Turske, Moldavije, Poljske i nešto manje iz Slovačke. Iz OŠ Stjepana Radića, u ovom projektu, osim učenika 2. d razreda, sudjelovali su učenici i učitelji trećih razreda učiteljice Marijane Kljusurić i učiteljice Anje Batinović. Sve aktivnosti su integrirane kroz više predmeta. Evaluacija projrkta predstavljena je na TwinSpaceu. Projekt će biti diseminiran i za Dan škole u lipnju u Ustanovi za kulturu i sport u Metkoviću.
Piše učiteljica Marijana Curić, autorica i voditeljica projekta
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |