Šareni ili iscrtani
Autor: Paola Sturnela, 11. 1. 2011.
Dok neki grizu nokte od nervoze drugima su nokti najljepši ukras. Danas ću vas upoznati s Albinom Šimičević, učenicom 8. razreda kojoj je izgled nokata vrlo važan.
Šareni ili iscrtani
Evo što ona kaže o tome:
Oduvijek sam htjela imati posebne nokte, šarene i iscrtane. Na manikuru idem svaka dva mjeseca, a nekad i češće, zavisi o stanju nokata, je li im potrebna nova nadogradnja ili općenito uređivanje i njega.

Albini je izgled nokata vrlo važan
Postupak manikure je sljedeći. Najprije se briše stari lak i uklanjaju sve nepravilnosti. Zatim se čiste, režu nokti i kožica oko njih pa stavlja ili nadograđuje gel na noktima. Potom stavlja se lakiraju i crta po njima ono što ja želim. Postupak traje otprilike sat i pol, nekada i više.
Moji prijatelji su oduševljeni i sviđaju im se moji nokti, a moji roditelji su navikli na to.


Postupak uređenja nokata
Za kraj, jedan savjet o njezi noktiju:
Za lijep izgled noktiju morate jesti zdravu hranu i treba vam puuno vitamina. Ne bi bilo loše da ponekad stavite ruke u nježnu kupku od običnog sapuna ili ih izmasirate da potaknete cirkulaciju.To će goditi vašim noktima.

Paola Sturnela, 8.r.
- ostvarivanja prava na učenički prijevoz
- ostvarivanja prava na dječji doplatak
- smještaja u učeničkom domu
- stipendiranja
- ostvarivanja prava na socijalnu pomoć
- i drugo.
| « Prosinac 2024 » | ||||||
| Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
| 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
| 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
| 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
| 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
| 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
| 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |

Vremenik pisanih provjera
Uvođenjem e-dnevnika Vremenik pisanih provjera se više ne objavljuje izravno na web-stranicama škole već je dostupan svim učenicima i roditeljima putem aplikacije:
e-dnevnik za roditelje i učenike
Ukupno: 1332945
Danas: 25
| Korisni linkovi |
| > CARNet - škole |
| > UNICEF |
| zabavne stranice |
| Časopisi |
| > Drvo znanja |
| > Enter |
| > Školske novine |
| E-škola |











