ŠKOLSKI SAT |
VRIJEME |
1. |
8:00-8:45 |
2. |
8:50-9:35 |
3. |
9:50-10:35 |
4. |
10:50-11:35 |
5. |
11:40-12:25 |
6. / 1. |
12:30-13:15 |
7. / 2. |
13:20-14:05 |
3. |
14:20-15:05 |
4. |
15:10-15:55 |
5. |
16:00-16:45 |
« Kolovoz 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Linija |
Vrijeme polaska |
Vrijeme odlaska |
Repušnica |
7:20 |
13:20 |
|
|
14:10 |
Lipa, Radićeva, Gupčeva |
7:30 |
12:40 |
|
|
14:10 |
|
12:00 |
16:55 |
Mikleuška |
6:50 |
14:10 |
U četvrtak 15.10.2015. u OŠ Stjepana Kefelje održana je još jedna uspješna radionica robotike a koja se provodi u sklopu projekta Zaklade Sandra Stojić "Korak po korak do održivog razvoja Kutine". Osim većeg broja djece odazvalo se i nekoliko roditelja, što nas sve jako veseli i motivira da i dalje organiziramo robotičke i slične radionice.
Cilj ovih radionica je i da djeca uz sklapanje robota, njihovo programiranje i općenito tehnologiju vežu ugodne emocije i da zadovolje svoju potrebu za istraživanjem i pokusima. Znanje je kasnije lako nadograditi - ako postoji motivacija i ljubav. Djeca su "strojevi za učenje" - i ona žele učiti sve - sve ih zanima, samo je potrebno dati im dovoljno vremena, prilagođene materijale i staviti ono što rade u okvir njihovih interesa i svakodnevnog iskustva.
Kod programiranja - mi im kažemo da svi oni programiraju - kad uče svoje prijatelje neku igru - to je programiranje. Isto tako učimo robota. Moramo mu točno reći gdje da ide, što da kaže, kako da se okrene, pa djeca nauče mjeriti udaljenosti, kuteve, i osnove programske logike. Današnja zanimanja i svijet u kojem živimo su jako kompleksni, stalno se mijenjaju, a osim toga, većina budućih zanimanja temeljit će se na kreativnosti, inovaciji i sposobnosti brzog učenja i transfera znanja iz raznih polja, tako da je svako znanje i iskustvo u vidu drugačijeg načina razmišljanja kapital za dijete. Posebno je to slučaj s tehnologijama - želimo da se dijete osjeća sposobno savladati to, zapravo ogromno, i stalno rastuće znanje. Želimo da vjeruju u sebe. To je najvažnije.