ŠKOLSKI SAT |
VRIJEME |
1. |
8:00-8:45 |
2. |
8:50-9:35 |
3. |
9:50-10:35 |
4. |
10:50-11:35 |
5. |
11:40-12:25 |
6. / 1. |
12:30-13:15 |
7. / 2. |
13:20-14:05 |
3. |
14:20-15:05 |
4. |
15:10-15:55 |
5. |
16:00-16:45 |
« Kolovoz 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Linija |
Vrijeme polaska |
Vrijeme odlaska |
Repušnica |
7:20 |
13:20 |
|
|
14:10 |
Lipa, Radićeva, Gupčeva |
7:30 |
12:40 |
|
|
14:10 |
|
12:00 |
16:55 |
Mikleuška |
6:50 |
14:10 |
Kažu da se Dan osoba s invaliditetom ne slavi nego obilježava, pa su i učenici trećih razreda s ponosom obilježili taj dan u našoj školi.
Učenici su sudjelovali u radionicama kojima im se pokazalo kako osobe s invaliditetom žive, kreću se, uče i igraju se. Podsjetili su se da postoji više kategorija invaliditeta: oštećenje vida, sluha i govora, poteškoće u kretanju i kognitivna oštećenja.
Učenici 3.a razreda pogledali su i nekoliko videa o životu invalida (Dejana Bačko, Nick Vujičić, UNICEF-ov video). U 3.b razredu predavanje i radionicu održali su predstavnici i volonteri udruge OSI, Martina i Grga.
Na kraju su svi shvatili kako nije lako biti invalid, ali su razvili empatiju i spoznaju da takvim osobama trebaju više pomagati. Pogotovo djeci s invaliditetom u našoj školi s kojom se svakodnevno druže.