ŠKOLSKI SAT |
VRIJEME |
1. |
8:00-8:45 |
2. |
8:50-9:35 |
3. |
9:50-10:35 |
4. |
10:50-11:35 |
5. |
11:40-12:25 |
6. / 1. |
12:30-13:15 |
7. / 2. |
13:20-14:05 |
3. |
14:20-15:05 |
4. |
15:10-15:55 |
5. |
16:00-16:45 |
« Kolovoz 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Linija |
Vrijeme polaska |
Vrijeme odlaska |
Repušnica |
7:20 |
13:20 |
|
|
14:10 |
Lipa, Radićeva, Gupčeva |
7:30 |
12:40 |
|
|
14:10 |
|
12:00 |
16:55 |
Mikleuška |
6:50 |
14:10 |
Danas su učenici 3.b razreda nastavu prirode i društva pretvorili u mali kemijski laboratorij. Izvodili su pokuse o svojstvima i stanjima vode te pročišćavali zagađenu vodu. Sve pokuse izvodili su sami, ali pod stručnim vodstvom prave kemičarke, Unine mame, Biljane Vitas-Zečević, kojoj se i ovim putem zahvaljujemo.
Promatranjem, kušanjem i mirišanjem vode učenici su zaključili da je voda tekućina bez boje, okusa i mirisa. Uspoređivali su tri stanja vode: tekućinu, led i vodenu paru te vidjeli kako nastaju. Naučili su što je termometar i mjerna jednica stupanj Celzijusov te mjerili temperaturu vode iz slavine, leda i proključale vode. Naučili su da se led u čaši vode topi, a na dlanu (tjelesnoj temperaturi) tali. Pročišćavali su zagađenu vodu filtriranjem i uz pomoć aktivnog ugljena. Na kraju su rješavanjem nastavnih listića ponovili što su pokusima dokazali.