Materijal za nastavu
Autori - učenici
HRVATSKI | LOZA |
BIOLOGIJA | CLANKONOSCI |
MOZAK | |
OČI | |
SPAVANJE | |
OVISNOST | |
MIŠIĆI | |
GLJIVE I LIŠAJEVI | |
KLJEŠTARI | |
ŽARNJACI | |
PODRIJETLO ČOV. | |
POVIJEST | 1. i 2. IND.REV. |
POSLJEDICE 1.SV.RATA | |
FR.REVOLUCIJA | |
NAPOLEON | |
FIZIKA | STRUJNI KRUG |
GEOGRAFIJA | UJEDINJENO KRALJ. |
EGEJSKO MORE | |
INFORMATIKA | 8_B-ENIGMATIK.pdf |
Stojagram.doc |
Osnovna škola Stoja 28. travnja 2023. obilježila je projektni dan škole. Tema projektnog dana bila je „OŽIVIMO KNJIŽEVNE LIKOVE ILI POVIJESNE LIČNOSTI“. Učitelji i učenici najprije su po razredima slobodno odabrali književni lik ili povijesnu ličnost i način realizacije radionice, a zatim su se tijekom drugog obrazovnog razdoblja pripremali za završni dan ove projektne teme.
Više pročitajte pod OPŠIRNIJE.
Učenici 1.a razreda s učiteljicama Katjom Šegota, Deom Janković i soc.pedagoginjom Eminom Laštrić oživili su likove iz priče Ježeva kućica. Izradili su likove od kartona, igrali igrokaz i kviz o priči.
Učenici 1.b, učiteljice Snježana Percan i Adriana Toić Perković oživili su lik Paleta iz priče Pale sam na svijetu. Učenici su prethodno izradili lutkice uz pomoć roditelja, pričali priču prema mjestu događaja koje su izradili od kartonskih kutija te igrali društvene igre o priči Pale sam na svijetu.
Učenici 2.a s učiteljicama Inom Plejić Morarević i Anjom Novaković oživili su povijesnu ličnost Nikolu Teslu. Istraživali su o njegovom životu i izumima te izradili plakat. Crtali portret Nikole Tesle, igrali kviz pametnim kockama te izradili vlastiti izum potaknuti pričom Teslinog djetinjstva.
2.b razred je s učiteljicama Nerinom Štajner i Martinom Trani oživio lik Pipi Duge Čarape. Pogledali su film, upoznali se sa osobinama glavnih likova na hrvatskom i talijanskom jeziku, izradili plakate te odigrali kviz.
Učenici 3.a razreda i njihova učiteljica Danijela Harić izradili su kutak za fotografiranje s Petra Panom – Budi Petar Pan na jedan dan. Pisali su mudre izreke o djetinjstvu te pripremili veselu koreografiju koju su otplesali pred učenicima, učiteljima razredne nastave i ostalim okupljenima u dvorištu škole.
3.b razred, učiteljice Zorica Osip i Tamara Štebih oživili su likove Ljubana i Drage iz romana Vlak u snijegu. Izradili su lutkice Ljubana i Drage, pripremili zanimljiv kratak lutkarski igrokaz na standardnom hrvatskom jeziku i na čakavštini te kroz Avatar Maker izradili likove Ljubana i Drage kako bi mogli izgledati u budućnosti.
4.a i 4.b zajedno sa svojim učiteljicama Orianom Starčić, Gordanom Vujinović, Tatianom Tesser Knežević i pedagoginjom Mateom Bileta realizirali su projekt u dva dijela. U prvom djelu posjetili su Ivaninu kuću u Ogulinu gdje su učenici pokretom i govorom oživili bajku Šumu Striborovu. Na dan projekta učenici su izradili i prezentirali pripovjednu stazu i ples Domaćih koji su također otplesali u školskom dvorištu.
Učenici 1.i 2. razreda pogledali su predstavu „Tko se u bajci skriva?” koju su pripremili Mali knjižničari i njihova voditeljica Amadea Draguzet.
Učenici 3.i 4. razreda pogledali su predstave „Možda jednom postanem spisateljica” u pripremi Malih knjižničara i predstavu „Moreplovci i istraživači” koju su pripremili učenici 6.c razreda i njihova voditeljica Marija Baškera Mandić.
Učenici 5.a razreda, učitelj Tomislav Zule i učiteljica Neda Vošten oživili su lik Zeusa, izradom kostima, improvizacijom- razgovorom bogova i muza i rješavanjem zagonetki.
Učiteljica Saša Bertanjoli Marku i učitelj Vlado Maružin s 5. b razredom oživili su lik Čarobnjaka iz Oza, gledanjem i razgovorom o filmu, prezentacijama učenika, posterima i pjesmom.
Učiteljica Ticijana Benčić i učitelj Dario Vekić sa 6.a razredom oživili su lik Harryja Pottera, izrađujući igru Escape room.
6.b razred s učiteljicama Nadom Žunec i Elizabetom Petric, a također i psihologinjom škole, Jeanette Glivarec, obradili su lik i djelo slikarice Fride Kahlo. Organizirali su izložbu portreta Fride Kahlo, izrađivali prezentacije o meksičkoj glazbi i životu i djelu Fride Kahlo. Radili su mindfulness- vježbe osjećaja, zatim vježbe disanja i razgovor o dobrim i lošim načinima suočavanja sa stresom.
6.c razred je s učiteljicom Marijom Baškerom Mandić oživio ličnosti poznatih moreplovaca, izvodeći igrokaz (uz rješavanje kviza na kraju) za druge razrede škole.
Učiteljice Mia Macan i Tajana Velikanja s učenicima 7.a razreda bavile su se raznim likovima iz romana Alisa u Zemlji čudesa. Oni su imali čajanku, ukrašavali su pamučne torbe likovima iz filma Alice in Wonderland, izrađivali su likove na štapićima i u Word-u i osmišljali interakciju likova s Alice.
7.b razred oživio je lik Brucea Leeja, izradivši umnu mapu i prezentaciju o njegovom životu, zatim videe o njegovim filmovima, digitalni strip s likom Brucea Leeja i audiozapise s njegovim citatima. Učenici su i vježbali glavne pokrete obrambenih borilačkih vještina, a sve pod vodstvom učiteljica Lane Ivanović i Danijele Štifanić Fioranti.
8.a razred je izradom prezentacija, plakata i kviza, s učiteljicom Vlastom Vincelj i učiteljem Kristijanom Kešićem oživio lik Napoleona Bonapartea, a učiteljica Helena Karaibrahimović i učitelj Mario Mihaljči s 8. b razredom oživili su lik kemičarke Marie Curie, također izradom prezentacija, plakata i izvedbom igrokaza.
učiteljice Adriana Toić Perković i Lana Ivanović