
Materijal za nastavu
Autori - učenici
| HRVATSKI | LOZA |
| BIOLOGIJA | CLANKONOSCI |
| MOZAK | |
| OČI | |
| SPAVANJE | |
| OVISNOST | |
| MIŠIĆI | |
| GLJIVE I LIŠAJEVI | |
| KLJEŠTARI | |
| ŽARNJACI | |
| PODRIJETLO ČOV. | |
| POVIJEST | 1. i 2. IND.REV. |
| POSLJEDICE 1.SV.RATA | |
| FR.REVOLUCIJA | |
| NAPOLEON | |
| FIZIKA | STRUJNI KRUG |
| GEOGRAFIJA | UJEDINJENO KRALJ. |
| EGEJSKO MORE | |
| INFORMATIKA | 8_B-ENIGMATIK.pdf |
| Stojagram.doc |

U PRODUŽENOM BORAVKU
UVIJEK SE SMIJE
PRIJATELJSTVO I LJUBAV
SRCA NAM GRIJE.
DOMAĆA ZADAĆA
PONEKAD NAS MUČI
JER TU SVAKO DIJETE
VJEŽBA I UČI.
SLOVA I BROJKE,
ZADACI SE NIŽU
RIJEŠENJA NAS NE MUČE
ODGOVORI STIŽU.
ISTRAŽUJEMO ŠUME
MORA I PLANINE,
ISTRAŽUJEMO LIVADE
POLJA I NIZINE.
PJEVAMO, PLEŠEMO,
SLIKAMO, GLUMIMO,…
NOGOMETNU LOPTU
ČESTO U IGRI GUBIMO!
PRIJATELJI MI SMO
DRUŽIMO SE SVI
U PRODUŽENOM BORAVKU
SRETNI SMO MI!
U PRODUŽENOM BORAVKU
UVIJEK SE SMIJE
PRIJATELJSTVO I LJUBAV
SRCA NAM GRIJE.
DOMAĆA ZADAĆA
PONEKAD NAS MUČI
JER TU SVAKO DIJETE
VJEŽBA I UČI.
SLOVA I BROJKE,
ZADACI SE NIŽU
RIJEŠENJA NAS NE MUČE
ODGOVORI STIŽU.
ISTRAŽUJEMO ŠUME
MORA I PLANINE,
ISTRAŽUJEMO LIVADE
POLJA I NIZINE.
PJEVAMO, PLEŠEMO,
SLIKAMO, GLUMIMO,…
NOGOMETNU LOPTU
ČESTO U IGRI GUBIMO!
PRIJATELJI MI SMO
DRUŽIMO SE SVI
U PRODUŽENOM BORAVKU
SRETNI SMO MI!
ŠTO JE TO PRODUŽENI BORAVAK?

Produženi boravak kvalitetno je osmišljen boravak djece u školi koji se ostvaruje tijekom nastavnog dana od od 11.30 do 16.30 sati. Oblik je odgojno - obrazovnog rada koji vodi učitelj razredne nastave i ima svoje pedagoške, odgojne, zdravstvene i socijalne vrijednosti.
U vrijeme produženog boravka učenicima je uz svladavanje nastavnog programa organizirano vrijeme za odmor i igru, obroke, boravak na svježem zraku, kreativno provođenje slobodnog vremena, učenje i ponavljanje te pisanje zadaća.
Cilj je naučiti učenike kako redovito, odgovorno i samostalno učiti, tragati za informacijama, služiti se udžbenikom i drugim izvorima znanja, razvijati individualne sposobnosti i interese učenika, učiti ih vještinama komunikacije, suradnje i pomaganja.
U produženom boravku učenici razvijaju pozitivnu sliku o sebi i drugima, sigurnost u sebe, povjerenje u prijatelje, kreativnost, osjećaj uspješnosti.

Produženi boravak povezuje učenje, igru i rad, a učiteljice razredne nastave koje rade u produženom boravku, svojim radom potiču, pomažu i ohrabruju učenike, ali ih i tješe kad je potrebno.
Izmjenama igre, učenja i odmora nastoji se stvoriti osjećaj ugode i zadovoljstva kod svih učenika, odnosno sretna djeca koja će voljeti školu. Škola postaje učenikov drugi dom sa svim obilježjima ugodnog, obiteljskog i prijateljskog okružja.