« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
U utorak 31. listopada 2017. godine učenici viših razreda naše škole zajedno sa učenicima Osnovne škole Silvija Strahimira Kranjčevića iz Lovreća išli su na terensku nastavu u Imotski.
U pratnji učiteljice povijesti i geografije Zdenke Bilić Centić, učiteljice hrvatskog jezika Ivane Udiljak te razrednika Ivane Lončar i Ante Gudelja posjetili su Modro jezero, Topanu, Zavičajni muzej Imotski i kino Mediteran.
Prva lokacija koju su posjetili bilo je Modro jezero gdje ih je učiteljica geografije Matea Jović (O.Š. Silvija Strahimira Kranjčevića) upoznala s legendama o Modrom jezeru i njegovim geografskim obilježjima. Kako su se približavali Topani, učiteljica Zdenka Bilić Centić pričala im je o povijesnom značaju te tvrđave. Učiteljica Krešimira Gudelj (O.Š. Silvija Strahimira Kranjčevića) podsjetila je učenike na priču o Hasanaginici, baladi koju i Imoćani i Vrgorčani prisvajaju sebi.
Potom su krenuli prema Zavičajnom muzeju Imotski, gdje ih je voditelj muzeja Branimir Leko upoznao s arheološkom zbirkom koja obuhvaća predmete vezane za razdoblje prapovijesti, antike, ranog srednjeg vijeka pronađene ili vezane za prostor Imotske krajine, zatim sa kulturno-povijesnom zbirkom koja obuhvaća predmete koji nam daju uvid u prošlost Imotskog u vremenu od oslobađanja Imotske krajine od Turaka (1717. g.) do sredine 20. st. Te sa etnografskom zbirkom koja obuhvaća predmete vezane za prostor Imotske krajine, uglavnom iz svakodnevne uporabe u seoskim domaćinstvima, prikupljene radom na terenu, darovnicama i otkupom. Posebnu pozornost voditelj Muzeja obratio je na dio s temom duhana koji se u ovim krajevima uzgajao više od stotinu godina i bio je najvažnija grana gospodarske djelatnosti brojnih seoskih kućanstva koja su o njemu izravno egzistencijalno ovisila. Učenicima su posebno zanimljivi bili predmeti vezani za sadnju, uzgoj, preradu i otkup duhana.
Za kraj učenici su u kinu Mediteran pogledali film Brailleovo srce o djevojčici koja zbog zdravstvenih problema polako gubi vid, ali to pokušava sakriti od okoline. U tome joj pomaže prijatelj Viktor, loš učenik kojem ona pomaže u učenju.
I učenici i učitelji sutra su u školi s ostalima podijelili svoje lijepe dojmove.
Više fotografija možete pogledati u FOTO-GALERIJI.