preskoči na sadržaj

Osnovna škola Studenci

Login
Kalendar
« Siječanj 2025 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

E-dnevnik

Godina čitanja

Vremeplov

Oglasna ploča
Anketa
Razvrstavate li sav otpad?




Arhiva dokumenata
Brojač posjeta
Ispis statistike od 28. 9. 2016.

Ukupno: 131591
Ovaj tjedan: 75
Danas: 31
Meteorološka postaja OŠ STUDENCI

 

 

 

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
100. dan škole – jednodnevni školski projekt
Autor: Zvonimira Olujić, 14. 2. 2022.

100. dan škole projekt je koji se obilježava sredinom veljače kao 100. dan polaska u školu (razred). Taj dan obilježava se nizom zanimljivih aktivnosti kojima se kroz igru, učenje i istraživanje broja 100 želi potaknuti ljubav prema školi, školovanju i zanimljivom projektnom danu. Dan je zamišljen kao učenje bez školskih udžbenika, učenje kroz igru. Sve je u znaku broja 100.


I ove školske godine učenici razredne nastave sa svojim su učiteljicama obilježili jednodnevni školski projekt 100. dan škole različitim, već unaprijed pripremljenim, aktivnostima. Glavni im je cilj obilježiti ovaj dan na što zabavniji način. Učenici su vježbali 10 vježbi od kojih su svaku trebali ponoviti po 10 puta kako bi došli do broja 100. Vježbali su uz digitalni alat Wordwall  kroz nekoliko školskih satova.

Na satu Glazbene kulture slušali su i pjevali himnu 100. dan škole koju je napisala i uglazbila učiteljica Višnjica Šestak. Tako su ponovili što je himna i pravila ponašanja dok je slušamo.  Učenici 4. razreda iz hrvatskog su jezika napisali po 25 imenica, glagola i pridjeva međusobno povezanih jer su bili podijeljeni u četiri skupine, što bi opet iznosilo 100 riječi.

Najbrži i najtočniji učenik po završetku je ove aktivnosti pristupio računalu i u digitalnom alatu WordArt napisao što više riječi koje u sebi imaju riječ STO. Riječ su kopirali u oblik srca i povezali s Valentinovom.

Učenici 2. i 3. razreda iz obrađenih su tekstova izdvajali i zapisivali imenice i glagole.

Na zemljovidu Republike Hrvatske pronašli su po 10 gradova, sela, rijeka, planina, gora, otoka, nizina, brežuljaka, parkova prirode i županija. Sve skupa opet 100. U skupinama su istraživali na Wikipediji novčanicu od 100 kuna, koja se osoba nalazi na njoj, po čemu je značajna za Republiku Hrvatsku i koja je građevina na naličju novčanice. Od 100 komada lego-kocaka napravili su različite građevine iz mašte.

Na satu Likovne kulture radili su u skupinama. Izrezali su 100 već nacrtanih srca na raznobojnom kolaž-papiru i od njih napravili zaljubljenu gusjenicu koju su zalijepili na vrata učionice. Učenici su se natjecali tko će prije i bolje napraviti gusjenicu. Slijedila je aktivnost crtanja čudovišta od 100 dijelova. Nastala su zanimljiva i strašna čudovišta. Nacrtali su i sebe kao stogodišnjake te u prazne pravokutnike napisali riječi koje bi ih mogle opisati. Dječja mašta nema kraja. Iz matematike rješavali su pisano množenje dvoznamenkastih brojeva i uvećavali ih 100 puta. Zadaci su bili u znaku srca. Izvodili su i više računskih radnji množenjem, dijeljenjem, zbrajanjem i oduzimanjem broja 100. Zbrajali su i oduzimali kako bi dobili zbroj ili razliku 100. Igre bacanjem kockice dođi do 100 te čovječe ne ljuti se i budi 100 najviše su im se svidjele jer su natjecateljskog duha. Za domaću zadaću trebali su istražiti sami sebe, koliko puta u 100 sekundi mogu napisati svoje ime, ustati i sjesti, napraviti čučnjeve, napisati 100. dan škole, poskočiti uvis…

Svi su učenici dobili diplomu za sudjelovanje u aktivnostima povodom 100. dana škole za 100 dana marljivosti, rada, veselja, druženja, igre i dobrih djela. Na kraju su samostalno vrednovali aktivnosti koje su zajednički proveli te iskazali svoje mišljenje o provedenom danu. I ove su godine s veseljem i radošću obilježili ovaj jedinstveni stoti dan.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju