« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Arheološki muzej u Splitu, kao najstarija muzejska ustanova u Republici Hrvatskoj, želi doprinijeti boljem razumijevanju kulturnih i povijesnih promjena na ovim prostorima. Cilj nam je učenike naših osnovnih škola upoznati s lokalitetima s kojih baštinimo naše temeljne kulturne, vjerske i nacionalne vrijednosti.
Učenici od 5. do 8. razreda i njihovi učitelji zajedno s učenicima iz OŠ S. S. Kranjčevića iz Lovreća posjetili su Arheološki muzej u Splitu u sklopu zajedničkog projekta koji provodi Arheološki muzej i Županija Splitsko-dalmatinska.
Odgojno-obrazovne aktivnosti u Arheološkom muzeju i Priručnoj zbirci i lokalitetu Salona utemeljene su na principu osposobljavanja učenika za opažanje, istraživanje i produžavanje svijeta prirode i društva, Ijudskog stvaralaštva, kulturne baštine te čovjekovog utjecaja na prirodni krajolik i razumijevanje ljudske prošlosti i sadašnjosti, materijalnih i kulturnih vrijednosti te međuljudskih odnosa koji se razvijaju u povijesnim zajednicama na istočnoj obali Jadrana. Izložbene cjeline i kulturna dobra unutar Arheološkog muzeja te na području arheološkog lokaliteta Salona omogućavaju provedbu izvanučioničke nastave i izvannastavnih aktivnosti.
Cilj izvanučioničke nastave u prostorijama Arheološkog muzeja te Priručnoj zbirci i na lokalitetu Salona jest učiti u neposrednoj prirodnoj i kulturnoj okolini, gdje se razredni odjeli susreću s arheološkim tragovima i spomeničkom baštinom ljudi koji su formirali zajednice i oblikovali hrvatske prostore u prošlosti. Izvanučioničkom nastavom u Arheološkom muzeju u Splitu ostvaruju se planirani programski sadržaji iz nastave prirode i društva, povijesti te vjeronauka u razrednoj i predmetnoj nastavi.
Planirani programski sadržaji ostvaruju se stručnim vodstvom kroz Arheološki muzej te Priručnu zbirku i lokalitet Salona. Stručno vodstvo provodi muzejski djelatnik/suradnik odgovoran za odgojno-obrazovnu djelatnost, a podrazumijeva suradnju s razrednim ili predmetnim nastavnikom. Odvija se upoznavanjem kulturne institucije, razgledavanjem izložbenih cjelina, arheološke građe i lokaliteta, objašnjavanjem prirodnih fenomena i povijesnih procesa te proučavanjem prapovijesnih, starovjekovnih i srednjovjekovnih društava na prostoru istočnog Jadrana.