« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Učenici 7. razreda na satu Hrvatskoga jezika čitali su pjesme Dobriše Cesarića, a interpretirali su ih na jedan zanimljiv način – „blackout“ poezijom. Ovaj način interpretacije pjesama pridonosi razvijanju sposobnosti oblikovanja nečeg novog od već postojećeg. Čitali su pjesme i odabrali jednu preko koje su stvarali „blackout“ poeziju. Tako su nastali veoma zanimljivi i neobični radovi koji su pobudili znatiželju ostalih učenika te su shvatili da je poezija svuda oko nas, samo je treba pronaći.
Upute za „blackout“ poeziju:
– izabrati i kopirati pjesmu iz zbirke pjesama
– uzeti crni flomaster, tuš ili kemijsku olovku
– pročitati tekst pjesme pa izdvojiti riječi koje će tvoriti novi stih
– zaokružiti riječi ili ih istaknuti na neki drugi način
– zacrniti preostale riječi iz pjesme u skladu s temom.
Kako je to izgledalo, pogledajte na priloženim fotografijama učeničkih radova.
Zvonimira Olujić, učiteljica hrvatskoga jezika