GODIŠNJI PLAN I PROGRAM ZA LIKOVNO-KREATIVNU GRUPU (5., 6. i 7. razred)
mjesec |
Područje rada |
NASTAVNA CJELINA |
NASTAVNA JEDINICA (broj sati) |
cilj |
koleracija |
9. |
3D |
MASA/VOLUMEN I PROSTOR |
TEKSTURE |
Uočiti, istražiti, izraziti, spoznati i vrednovati teksture kroz niski reljef |
Priroda |
10. |
3D |
MASA/VOLUMEN I PROSTOR |
TEKSTURE |
Uočiti, istražiti, izraziti, spoznati i vrednovati teksture kroz izradu kaširanih kugla |
Tehnička kultura |
2D |
BOJA |
OBLIK I BOJA |
Uočiti, istražiti, izraziti, spoznati i vrednovati značenje boje i oblika u funkciji industrijskog dizajna |
Tehnička kultura, povijest |
|
11. |
2D |
MASA/VOLUMEN I PROSTOR |
IZRAŽAJNOST BOJE |
Uočiti, istražiti, izraziti, spoznati i vrednovati značenje boje i oblika u funkciji industrijskog dizajna |
Tehnička kultura |
2D |
POVRŠINA |
KONTRAST- RITAM SUPROTNOSTI |
Uočiti, istražiti, izraziti, spoznati i vrednovati vrijednosti recikliranog papira |
Tehnička kultura |
|
12. |
|
|
LIK |
|
|
1. |
|
|
LIK |
|
|
|
|
LIK |
|
|
|
2. |
3D |
PLOHA |
RITAM |
Uočiti, istražiti, izraziti, spoznati i vrednovati značenje kompozicije kadriranja crta, oblika i boja |
Tehnička kultura |
3D |
MASA/VOLUMEN I PROSTOR |
KONKAVNO-KONEKSNE MASE |
Uočiti, istražiti, izraziti, spoznati i vrednovati konkavno konveksne odnose u plastici |
Priroda |
|
3. |
2D |
BOJA |
FOTO MONTAŽA |
Uočiti, istražiti, izraziti, spoznati i vrednovati različitost kompozicija |
Informatika |
4. |
2D |
PLOHA |
SKLAD CRTEŽA I TEKSTA |
Uočiti, istražiti, izraziti, spoznati i vrednovati raznovrsna značenja i vrste kompozicije, boje i položaja likovnih elemenata |
Povijest |
5. |
2D |
PLOHA |
RITAM |
Uočiti, istražiti, izraziti, spoznati i vrednovati značenje kompozicije kadriranja crta, boja, svjetla, sjena, vremena i pokreta u filmu |
Tehnička kultura |
6. |
3D |
PLOHA |
KONTRAST-RITAM SUPROTNOSTI |
Uočiti, istražiti, izraziti, spoznati i vrednovati statični i dinamični ritam uz pomoć kontrasta ploha |
Tehnička kultura, matematika |
* PLAN I PROGRAM LIKOVNO-KREATIVNE GRUPE PODLOŽAN JE PROMJENA RADI PRIPREMA ZA NATJEČAJE