preskoči na sadržaj

Osnovna škola Sveti Petar Orehovec

Login
Jelovnik u školskoj kuhinji

 

 

Projekt "Kaj naš moderni"

 

Virtualna priredba 

 

Vozni red autobusa 2024./2025.

 

Hrvatski jezični portal

Sigurnost prilikom potresa

Blog projekta S.O.S.

Blog projekta Erasmus+

"Mali novinari danas -

odgovorni digitalni građani

sutra"

Blog projekta Erasmus+

Bontončić

Kalendar
« Rujan 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji

Brojač posjeta
Ispis statistike od 30. 8. 2017.

Ukupno: 563852
Ovaj mjesec: 1949
Ovaj tjedan: 506
Danas: 12
O županiji

 

Općina Sv.P.Orehovec

Raspored zvona

1. 8:00 - 8:45 

2. 8:50 - 9:35

3. 9:45 - 10:30

4. 10:40 - 11. 25

5. 11:30 - 12:15

6. 12:20 - 13:05

7. 13:10 - 13: 55

 

0. 12: 20 - 13:05

1. 13:15 - 14:00

2. 14:05 - 14:50

3. 15: 00 - 15:45

4. 15:55 - 16:40

5. 16:45 - 17:30

6. 17:35 - 18: 20

 

Odlazak autobusa:  13:10

                                14:00

                                18:25

 

 

vijesti...vijesti...
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Roditelji mogu utjecati na to kako i koliko djeca koriste medije
Autor: Stojanka Lesički, 27. 12. 2021.

Na Erasmus+ radionici roditelji pretraživali platforme s pozitivnim sadržajima namijenjenim djeci

Roditelji učenika drugog razreda  pretraživali su platforme sa sadržajima namijenjenim djeci, ali i uvećanju medijske pismenosti roditelja. Ova aktivnost odvijala se na radionici "Pozitivni i negativni sadržaji u medijima: Utjecaj medija i mogućnosti roditelja" (22. 12. 2021.) pripremljenoj u sklopu Erasmus + projekta "Mali novinari danas, odgovorni digitalni građani sutra".

Prisutni roditelji, njih 9, upoznali su se sa  slijedećim portalima i repozitorijima: Medijska pismenost,   Kutak za učenje,  Projekt drugi te Juhuhu.  

Voditeljica radionice Stojanka Lesički, roditelje je pozvala da  zajedno s učiteljima djecu  poučavaju kritičkom promišljanju i uče ih birati pozitivne sadržaje u medijima. Neki to već i čine te su ispričali da  s djecom povremeno zajedno igraju neku računalnu igricu i razgovaraju o sadržajima u medijima.

Upravo takav pristup, razgovor s djecom, poučavanje i sudjelovanje u njihovim aktivnostima u medijima najbolji je način da djeca postanu medijski pismena i ne dožive negativna iskustva i  posljedice uslijed nekritičkog i pretjeranog korištenja medija.

Roditeljima su na kraju radionice podijeljene publikacije "Djeca i mediji: knjižica za roditelje i skrbnike djece". 


 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju