« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Na Erasmus+ radionici roditelji pretraživali platforme s pozitivnim sadržajima namijenjenim djeci
Roditelji učenika drugog razreda pretraživali su platforme sa sadržajima namijenjenim djeci, ali i uvećanju medijske pismenosti roditelja. Ova aktivnost odvijala se na radionici "Pozitivni i negativni sadržaji u medijima: Utjecaj medija i mogućnosti roditelja" (22. 12. 2021.) pripremljenoj u sklopu Erasmus + projekta "Mali novinari danas, odgovorni digitalni građani sutra".
Prisutni roditelji, njih 9, upoznali su se sa slijedećim portalima i repozitorijima: Medijska pismenost, Kutak za učenje, Projekt drugi te Juhuhu.
Voditeljica radionice Stojanka Lesički, roditelje je pozvala da zajedno s učiteljima djecu poučavaju kritičkom promišljanju i uče ih birati pozitivne sadržaje u medijima. Neki to već i čine te su ispričali da s djecom povremeno zajedno igraju neku računalnu igricu i razgovaraju o sadržajima u medijima.
Upravo takav pristup, razgovor s djecom, poučavanje i sudjelovanje u njihovim aktivnostima u medijima najbolji je način da djeca postanu medijski pismena i ne dožive negativna iskustva i posljedice uslijed nekritičkog i pretjeranog korištenja medija.
Roditeljima su na kraju radionice podijeljene publikacije "Djeca i mediji: knjižica za roditelje i skrbnike djece".