preskoči na sadržaj

Osnovna škola Sveti Petar Orehovec

Login
Jelovnik u školskoj kuhinji

 

 

Projekt "Kaj naš moderni"

 

Virtualna priredba 

 

Vozni red autobusa 2024./2025.

 

Hrvatski jezični portal

Sigurnost prilikom potresa

Blog projekta S.O.S.

Blog projekta Erasmus+

"Mali novinari danas -

odgovorni digitalni građani

sutra"

Blog projekta Erasmus+

Bontončić

Kalendar
« Rujan 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji

Brojač posjeta
Ispis statistike od 30. 8. 2017.

Ukupno: 563852
Ovaj mjesec: 1949
Ovaj tjedan: 506
Danas: 12
O županiji

 

Općina Sv.P.Orehovec

Raspored zvona

1. 8:00 - 8:45 

2. 8:50 - 9:35

3. 9:45 - 10:30

4. 10:40 - 11. 25

5. 11:30 - 12:15

6. 12:20 - 13:05

7. 13:10 - 13: 55

 

0. 12: 20 - 13:05

1. 13:15 - 14:00

2. 14:05 - 14:50

3. 15: 00 - 15:45

4. 15:55 - 16:40

5. 16:45 - 17:30

6. 17:35 - 18: 20

 

Odlazak autobusa:  13:10

                                14:00

                                18:25

 

 

vijesti...vijesti...
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Pedagoginja na Erasmus+ mobilnosti u Valenciji učila o digitalnim medijima
Autor: Stojanka Lesički, 5. 12. 2022.

“Digital Media: The Classroom of the Future”  naziv je  tečaja na kojem je u Valenciji, u sklopu KA121 Erasmus+ projekta "Rights now!", sudjelovala Gordana Ščetar, stručna suradnica pedagoginja Osnovne škole Sveti Petar Orehovec.

Polaznici tečaja iz Češke, Njemačke, Slovenije, Mađarske, Belgije i Hrvatske, naučili su razumjeti razvojne izazove za učenike u digitalnom dobu, prijetnje digitalne tehnologije, ulogu tehnologije i društvenih medija u izgradnji društvenih odnosa i učenja, koristiti društvene medije u učionici kako bi povećali zalaganje učenika i ojačali komunikaciju, te načine na koje učenici mogu pozitivno koristiti tehnologiju u privatnom životu i izraziti svoje talente.

Poseban naglasak stavljan je na zlostavljanje novim tehnologijama, osobito mobilnim telefonima i Internetom, te mogućnostima i zakonskoj obvezi njihova prijavljivanja nadležnim institucijama. Više pročitajte klikom na OPŠIRNIJE


Po dolasku, sudionici su kratkim filmovima predstavili sebe, države i škole iz kojih dolaze. Voditelj edukacije Iacopo Falciani predstavio je plan i program edukacije te je dogovoren način rada s polaznicima.

Na tečaju su polaznici dobili znanja i odgovore o važnim aspektima koje treba uzeti u obzir kada se istražuje ICT alat. Na primjer, kako pronaći već stvoreni materijal, koliko je jednostavan i je li dobar. Privatno ili javno: možemo li edukativni sadržaj držati privatnim besplatno? Koje platforme koristiti za objavu i na koji način. Koje su nam opcije dijeljenja: kako se edukativni sadržaj može podijeliti s učenicima i kolegama? Trebaju li učenici račun za pristup edukativnom sadržaju ili ne? Koje su razlike.

Polaznici su zatim podijelili iskustva vezana uz upotrebu mobilnih telefona – koje su prednosti, nedostatci, opasnosti i prijetnje, te izradili prijedlog njihovog korištenja u školi i kod kuće (za roditelje).

Tijekom edukacije polaznici su pogledali nekoliko video materijala. Osobitu pažnju obratili su na poruke Simona Sineka i Nicholasa Carra. 

"Zaglupljuje li nas Google?" kada je Nicholas Carr postavio to pitanje, u slavnoj naslovnoj priči za Atlantic Monthly, iskristalizirao je jednu od najvažnijih rasprava našeg vremena: dok uživamo u blagodatima Interneta, žrtvujemo li svoju sposobnost čitanja i dubokog razmišljanja? U videu i knjizi Carr tvrdi da se naši mozgovi mijenjaju kao odgovor na naša iskustva. Tehnologije koje koristimo za pronalaženje, pohranjivanje i dijeljenje informacija mogu doslovno preusmjeriti naše neuronske puteve.

Također objašnjava kako nam je tiskana knjiga usmjeravala pažnju, potičući duboku i kreativnu misao. Nasuprot tome, Internet potiče brzo, rastreseno prihvaćanje malih dijelova informacija iz mnogih izvora. Njegova etika je etika brzine i učinkovitosti, optimizirane proizvodnje i potrošnje. Ono što gubimo je sposobnost koncentracije, kontemplacije i refleksije. O navedenom polaznici su poveli debatu i donijeli zaključke.

Obradili su potom sustave za upravljanje učenjem (LMS - Learning Management Systems), Office 365, Google Suite, Moodle, National Systems: e-register, programe za video lekcije: EdPuzzle, Ted.ed, H5P, programe za obradu zvuka i glazbe, ikone i ilustracije te online fotografije.

Prilikom obrade teme zlostavljanja na Internetu, polaznici su naučili značenja novih riječi kojima opisujemo primjerice čin govorenja zlobnih stvari na Internetu, obično VELIKIM SLOVIMA, a često i na javnom forumu s namjerom ponižavanja, ili korištenje internetskih medija za uspostavu odnosa povjerenja i emocionalne povezanosti između djeteta i odrasle osobe, s ciljem vrbovanja i iskorištavanja maloljetnika, te mnoge druge. Naglašena je potreba očuvanja mentalnog zdravlja.

Na tečaju su polaznici dobili preporuke za čitanje i promišljanje o temi:

  1. Nicholas Carr: The Shallows - What the Internet Is Doing to Our Brains
  2. Maggie Jackson: Distracted - The Erosion of Attention and the Coming Dark Age
  3. Luke Fernandez, Susan J Matt: Bored, Lonely, Angry, Stupid - Changing Feelings about Technology, from the Telegraph to Twitter
  4. Sherry Turkle: Reclaiming Conversation - The Power of Talk in a Digital Age

U program edukacije bilo je uvršteno i kulturno upoznavanje Valencie, pa su polaznici imali priliku upoznati veći dio znamenitosti.

 

Dobivene informacije i stečena znanja pedagoginja će koristiti u svakodnevnom radu s učenicima i učiteljima, a u suradnji s knjižničarkom održat će roditeljske sastanke u svim razrednim odjelima škole.

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju