« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
U želji za otkrivanjem različitih krajeva, ljudi, kulture i običaja, često nam promaknu ljepote i posebnosti vlastitoga zavičaja.
toga smo 14. listopada ove godine organizirali terensku nastavu u Kalniku kako bi učenici nižih razreda naše škole u zajedništvu s učenicima nižih razreda Osnovne škole Kalnik upoznali kulturno i prirodno bogatstvo našega kraja.
Sve je počelo prijateljskim susretom učenika, učitelja i učiteljica dviju škola. Nakon srdačnog dočeka i pozdrava v. d. ravnateljice Đurđice Sučić, učenici su se združili te smo krenuli u upoznavanje mjesta Kalnik. Nakon razgledavanja škole, posjetili smo Turističku zajednicu Općine Kalnik gdje smo dobili detaljne informacije o posebnosti mjesta, njegovoj kulturnoj baštini te načinima rekreacije – slobodnom jedrenju, penjanju, planinarenju…Vjeroučiteljica Petra Koretić govorila nam je o ljepoti i vrijednosti crkve sv. Brcka naglasivši pritom petsto godina njene opstojnosti. Učenici su prošetali Biblijskim vrtom mira koji je otvoren 2000. g. u parku škole i koji je sa svoje 33 drvene skulpture iz Staroga i Novoga zavjeta jedinstven u svijetu! Detalje o pojedinoj skulpturi saznali smo od vjeroučiteljice Ane Radić. Učenicima je bio vrlo zanimljiv i susret s načelnikom Općine Kalnik g. Mladenom Kešerom. On je, na djeci razumljiv način, objasnio što je to vlast, koje su zadaće načelnika, kako se javno govori i iznosi svoje mišljenje te kako biti odgovoran građanin.
Doći na Kalnik, a ne posjetiti Stari grad Veliki Kalnik koji se spominje još davne 1242. g., bio bi veliki propust, stoga smo se pješice zaputili prema utvrdi. Ubrzo je prostrana livada podno Staroga grada odjekivala dječjim glasovima, a veselju i igri nije bilo kraja! Bila je to prilika za nastavu na otvorenom pa su učenici 1. i 2. r. crtali Stari grad, učenici 3. r. pisali o Kalniku, a učenici 4. r. izveli scenski prikaz Legende o šljivarima koji je oduševio i učenike i učiteljice!
Eto, malo dobre volje, radoznalosti, prijateljstva i sunčani dan… O, kako zavičaj može biti lijep!
/Ljiljana Picig/