Više o projektu pročitajte na sljedećoj poveznici:
https://sway.office.com/LAoG9Ec5VxKj9PhV?ref=Link
Više o projektu pročitajte na sljedećoj poveznici:
https://sway.office.com/2EpzOENOZJtlGszK?ref=Link
Sve o projektu pročitajte i pogledajte na poveznici:
Učenje i čitanje uz terapijskog psa
O dodatnim aktivnostima pročitajte ovdje:
Sve o projektu i našim aktivnostima skupine Ekomravci pogledajte na sljedećim poveznicama:
Raznolikost i očuvanje ekosustava našega planeta
Pogledajte što smo sve radili u našem projektu:
« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Polako se približavamo kraju još jedne nastavne godine što ujedno znači i završavanje različitih aktivnosti koje smo u ovoj godini provodili u našoj Trećoj. Unatoč pandemiji i ova školska godina bila je bogata brojnim aktivnostima u kojima su sudjelovali naši učenici i učitelji, a među njima značajnu ulogu zauzimaju i eTwinning projekti u koje smo se ove godine uključili
Više o projektima pročitajte pod opširnije.
7. a razred, njihova učiteljica Martina Matoničkin i psihologinja Mirjana Skukan sudjelovali su u projektu Različitost riječi grle i djela ljube. Tijekom projekta učenici su dijelili svoja iskustva i stavove učeći o toleranciji i prihvaćanju različitosti. Promovirali su nenasilnu komunikaciju te razvijajući empatiju rušili stereotipe i predrasude. Isti je razred sa svojom razrednicom i učiteljicom Natašom Brekalo sudjelovao u projektu Igra, učenje i čitanje uz terapijskog psa. U ovom jedinstvenom projektu u kojem se u nastavni proces uvodi terapijski pas sudjeluje još nekoliko razrednih odjela naše škole, a cilj projekta je da učenici kroz igru, učenje i čitanje, školu prihvate kao mjesto zabave, veselja, igre i ugode. Kroz toleranciju i prihvaćanje drugog i drugačijeg učenici uče pomažući drugima i prihvaćajući druge po uzoru na terapijskog psa koji uvijek motivira, prihvaća, veseli se i surađuje. Učiteljica Nataša Brekalo je osim gore navedenog projekta zajedno sa svojim 4. c razredom osmislila i projekt Volim Republiku Hrvatsku kroz kojeg su učenici upoznavali dijelove Republike Hrvatske kao i povijesno-kulturni identitet pojedinih krajeva Republike Hrvatske.
I učenici 3.c razreda pod vodstvom njihove učiteljice Suzane Turković i potporu psihologinje škole ove su godine vrijedno radili na tri eTwinning projekta. Svoju kreativnost i likovne talente pokazivali su kroz projekt U svijetu likovnih umjetnika 4 u kojem su upoznajući se s najvećim djelima likovnih majstora, osim stvaranja prekrasnih likovnih uradaka učili kako učiti te razvijali socijalne i građanske kompetencije. Odabranim kreativnim aktivnostima unutar projekta Moja kreativna i zabavna učionica učenici su razvijali svoje samopouzdanje i stvarali pozitivno i ugodno razredno ozračje. Kako učenje može biti zabavno učenici 3. c razreda spoznali su kroz projekt Igrom do znanja i zabave 2 čiji je osnovni cilj bio implementacija igre u nastavne aktivnosti, a učenici su igrajući se stjecali brojne kompetencije.
U eTwinning projektu Svijet pod mikroskopom sudjeluju učenici polaznici izvannastavne skupine Ekomravci s učiteljicom Ninom Verčević. Neki od ciljeva ovog projekta su upoznavanje povijesti mikroskopije i današnjih dosega u pogledu razvoja optike , upoznavanje dijelova mikroskopa, rukovanje mikroskopom, mjerne jedinice ,mikroskopiranje okom nevidljivih struktura (trajni, svježi preparati- biljke, životinje, čovjek).Svi navedeni projekti prezentirali su roditeljima učenika kao i učiteljima škole.
Čestitamo svim učenicima i učiteljima na trudu, upornosti i želji za sudjelovanjem u ovim zanimljivim projektima.
Mirjana Skukan
psihologinja škole