Više o projektu pročitajte na sljedećoj poveznici:
https://sway.office.com/LAoG9Ec5VxKj9PhV?ref=Link
Više o projektu pročitajte na sljedećoj poveznici:
https://sway.office.com/2EpzOENOZJtlGszK?ref=Link
Sve o projektu pročitajte i pogledajte na poveznici:
Učenje i čitanje uz terapijskog psa
O dodatnim aktivnostima pročitajte ovdje:
Sve o projektu i našim aktivnostima skupine Ekomravci pogledajte na sljedećim poveznicama:
Raznolikost i očuvanje ekosustava našega planeta
Pogledajte što smo sve radili u našem projektu:
« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
26.5.2022. godine učenici i njihovi mentori bili su u bjelovarskom parku Borik kako bi napravili zadnju aktivnost projekta Igra, učenje i čitanje uz terapijskog psa, zajednički dojmovi rada s terapijskim psom u učionici. Učenici su zaključili da su bili motivirani za rad, da su lakše učili i ponavljali određene sadržaje. Manjima je bilo lijepo kada su sa Lunom vukli uže, crtali Lunu i čitali s njom. Bravo za sve kolegice, njihove učenike i jedan veliki bravo za našu Lunu koja je sve ove satove veselo i sretno odradila s učenicima.
Više o završetku projekta pročitajte pod opširnije
U projektu su sudjelovale I., III., IV., V. osnovna škola Bjelovar 19 razreda, predškolci Igraonice „Petar Preradović“ Bjelovar. Voditeljice projekta su; Nataša Brekalo III. osnovna škola Bjelovar i Nataša Ljubić Klemše I. osnovna škola Bjelovar.
Rezultate projekta su vidljivi na slijedećim stranicama.
eTwinning projekt Igra, učenje i čitanje uz terapijskog psa
Šk. godina: 2021./22.; rujan 2021. – svibanj 2022.
Voditeljica projekta: Nataša Brekalo i Nataša Ljubić Klemše
Evaluacija za učenike na kraju projekta Igra, učenje i čitanje uz terapijskog psa
Poveznica na Forms obrazac: https://forms.office.com/r/EnyBJ0BCw3
Poveznica na sažetak (odgovore): https://forms.office.com/Pages/AnalysisPage.aspx?AnalyzerToken=ohE3JFC6WgA8By6g46zjz7s19Tf1PWTz&id=FvJamzTGgEurAgyaPQKQkaJ0Qhspaw1Eo0jmQEX9PDtUNDBDNUhXVEpKM0M0TEhZTjZMUzFHOU8zUS4u
Evaluaciju je ispunilo 163 učenika, do datuma 27.5.2022.
Upitnik je anoniman, učenici su u prvom pitanju naveli razred i školu
75 % učenika odgovorilo je da je Luna pasmine labrador
95 % učenika odgovorilo je da su se osjećali sretno i zadovoljno na satovima s Lunom
80 % učenika odgovorilo je da im je na satovima s Lunom bilo više zanimljivo nego na redovnim satovima
63 % učenika odgovorilo je da im je Lunina prisutnost na satovima pomogla u učenju ili čitanju s razumijevanjem
90 % učenika odgovorilo je da bi terapijski psi trebali češće sudjelovati u nastavi
82 % učenika odgovorilo je da su njihova očekivanja s početka projekta potvrđena
52 % učenika odgovorilo je da je cilj terapijskih pasa i jačanje motivacije i poticanje pozitivnog raspoloženja i opuštanje i razvoj socijalnih vještina
Tekstualni odgovori na pitanja:
• br. 2: Obzirom na njezinu ulogu, Luna je ________________ pas
• većina učenika odgovorila je da je Luna terapijski pas
• br. 7: Napiši u čemu ti je još Luna pomogla, što ti je bilo korisno ili zanimljivo što si naučio/naučila na satovima s Lunom
Zaključak:
95 % učenika zaključuje da su se na satovima s terapijskim psom Lunom osjećali sretno i zadovoljno. Veliki postotak učenika (80 %) zaključuje da im je na satovima s terapijskim psom Lunom bilo više zanimljivo nego na nastavnim satovima bez terapijskog psa. Prisutnost terapijskog psa Lune na školskim satovima velikom je broju učenika (63 %) pomogla u učenju ili čitanju s razumijevanjem.
90 % učenika zaključuje da bi terapijski psi trebali češće dolaziti učenicima na školske satove i sudjelovati u nastavi.
Veliki postotak učenika (82 %) zaključuje da su njihova očekivanja koja su imali na početku projekta potvrđena i da je projekt realizirao njihova očekivanja. 52 % učenika točno je zaključilo da su ciljevi posjeta terapijskih pasa odgojno-obrazovnih ustanovama i jačanje motivacije kod učenika, poticanje pozitivnog raspoloženja, opuštanje i razvoj socijalnih vještina, a ne samo jedno od toga.