preskoči na sadržaj

III. OSNOVNA ŠKOLA VARAŽDIN

 > Naslovnica

 

 

~°~ ® © 2024. Sva prava pridržana © ® ~°~


Vijesti

eTwinning projekt Well-Being At School

Autor: Antonia Pantelić, 20. 6. 2024.

U siječnju 2024. godine, učenici produženog boravka započeli su eTwinning projekt „Well-Being At School“. Projekt „Well-Being At School“ inspirativan je eTwinning projekt usmjeren na poticanje dobrobiti među učenicima njegovanjem osjećaja povezanosti, razumijevanja i dijeljenja iskustava preko granica. Ovaj inovativni projekt koristi snagu digitalnih platformi za promicanje fizičkog, mentalnog i emocionalnog blagostanja, naglašavajući važnost globalne suradnje u njegovanju zdravijeg svijeta. Naš projekt dobrobiti ima za cilj stvoriti trajan učinak poticanjem osjećaja globalnog građanstva, empatije i dobrobiti među učenicima. Putem eTwinningove platforme za suradnju, ovaj projekt nadahnjuje kolektivno putovanje prema sigurnijem, zdravijem, povezanijem, poticajnijem i inkluzivnijem okruženju. U projektu su sudjelovali učenici iz Turske, Azerbajdžana, Gruzije, Italije, Poljske i Hrvatske.

 U sklopu zajedničke teme, učenici su radili na nekoliko aktivnosti:

  • Aktivnosti u veljači: Naša prva aktivnost u veljači bila je kreiranje loga projekta. Nastavili smo u kreativnom smjeru te smo kao sljedeću aktivnost osmislili i kreirali poster projekta. Osim loga i postera, osmislili smo i slogan projekta. Povodom Dana ljubaznosti, svaki je učenik nacrtao i napisao što za njega znači ljubaznosti. Svi sudionici projekta napravili su svoj zadatak te smo na taj način dobili prekrasnu sliku. Krajem mjeseca održali smo online sastanak s učiteljima i učenicima. Sastanak je trajao više od 2 sata! Svi su se učenici predstavili i upoznali, bilo je vrlo zanimljivo. Učenici su još danima bili puni dojmova. Rezultate naših aktivnosti pogledajte na poveznici
  • Aktivnosti u ožujku: U ožujku je svaki dan bio posvećen određenoj aktivnosti za dobrobit mentalnog zdravlja. Učenici su nasumičnim redoslijedom odabrali svoj zadatak, odnosno aktivnost. Uživali su u aktivnostima, posebno u onima koje su dijelili s prijateljima. Jedna od naših aktivnosti bila je i prezentacija o važnosti mentalnog zdravlja kao i gledanje kratkog animiranog filma posvećenom cyberbullyingu nakon čega je slijedio razgovor. Nakon što smo glasanjem u Tricideru odlučili o sloganu našeg projekta, formirali smo grupe s dva učitelja mentora. Svaka grupa dobila je dio iz slogana našeg projekta. Zatim je svaki mentorski par odredio datum i vrijeme za online sastanak svoje grupe. Na tim sastancima grupe su osmislile slova slogana koja su im dana. Slova su ukrašavali različitim slikama, slikama, simbolima, bojama i oblicima. Napisali su i akrostih s početnim slovima sloganskog dijela koji su dobili u društvu mentora na ovim susretima. Učenici su najviše uživali upravo u ovoj aktivnosti. Povodom Svjetskog dana osoba s Down sindromom nosili smo šarene čarape te gledali video zapis koji nam je objasnio što je to Down sindrom. Zadnja aktivnost u ožujku bila je pisanje motivacijskih rečenica, inspirativnih citata ili riječi koje mogu ohrabriti njihove prijatelje i druge ljude te su te rečenice, citate i riječi napisali na jabuke stabla dobrobiti koje su stvorili sa svojim prijateljima. Sve navedene aktivnosti pogledajte na sljedećoj poveznici
  • Aktivnosti u travnju: Aktivnosti u travnju započeli smo podizanjem svijesti o autizmu. Cilj nam je bio podići svijest među našim učenicima i školama o potrebama učenika s invaliditetom. Naši učenici, nosili su crvene majice i bojali povezane slike, crtali, pisali slogane te širili poštovanje prema različitostima. Radeći u suradnji s našim projektnim timovima, napisali smo audio knjigu priča. Naši su kreativni učenici ilustrirali i ispričali našu priču. Upoznali smo se u priči izvan granica koja se ističe svojim značajkama suradnje i uključivanja. Ptica Matilda, junakinja naše priče, odletjela je preko granica u naše škole i susrela se s našim učenicima. Učenici su Matildi pričali što je za njih dobrobit te na koje se načine rješavaju stresa i napetosti. Naša sljedeća aktivnost bila je Staklenka hrabrosti. To je poseban način da podsjetimo sebe te jedni druge na našu unutarnju hrabrost. Našu smo staklenku napunili s ohrabrujućim porukama koje koristimo u trenucima kada svladavamo izazove. Proveli smo i aktivnost posvećenu planeti Zemlji. Usmjerili smo naše učenike da podignu svijest aktivnostima koje se mogu sami učiniti, kao na primjer sadnja cvijeća, šetnja prirodom, priprema plakata ili videa za podizanje svijesti, korištenje recikliranih materijala i skupljanje smeća. Zadnja aktivnost bio je online sastanak. Tema sastanka bila je kako se riješiti stresa. Učenici su međusobno dijelili svoje načine kako se opuštaju kada su napeti, pod stresom ili tužni. Sastanak je prošao odlično, učenici su uživali. Sve naše aktivnosti možete pogledati ovdje.
  • Aktivnosti u svibnju: Povodom eTwinning dana koji se obilježava 9. svibnja, učenici su osmislili i nacrtali svoj eTwinning logo. Njihovi su crteži bili vrlo kreativni i zanimljivi. Slijedila je najukusnija aktivnost! Učitelji iz projekta osmislili su međunarodnu kuharicu u kojoj su podijelili tradicionalne recepte. Mi smo odlučili raditi turske čokoladne kuglice. Pripremili smo sve sastojke i krenuli s pečenjem. Čokoladne kuglice bile su za prste polizati! Zadnja aktivnost u svibnju bila je igra. Učenici su istražili i uživali igrajući stare, tradicionalne igre. Bila je to odlična aktivnost kojom smo uspješno završili projekt! Kako nam je bilo pogledajte na poveznici.

Projekt „Well.Being At School“ donosi brojne koristi za učenike, nastavnike i širu školsku zajednicu. Kroz razne aktivnosti postiže se povećanje emocionalne i mentalne dobrobiti učenika, dolazi do poboljšanja akademskih postignuća, razvijaju se socijalne vještine, ostvaruje se pozitivna školska klima, promovira se fizičko i mentalno zdravlje učenika te se u aktivnosti uključuju roditelji i zajednica. Programi usmjereni na mentalno zdravlje pomažu učenicima da razviju bolju emocionalnu otpornost te smanje stres, anksioznost i depresiju. Učenici koji se osjećaju dobro i podržano imaju bolje akademske rezultate jer su motiviraniji i angažiraniji na nastavi. Kroz radionice i aktivnosti, učenici uče kako bolje komunicirati, rješavati sukobe i raditi u timu. Stvaranjem podržavajućeg i uključivog okruženja, smanjuju se incidenti vršnjačkog nasilja te se poboljšava ukupna atmosfera u školi. Uvođenje fizičkih aktivnosti i zdravih navika doprinosi boljem fizičkom zdravlju učenika i zaposlenih. Aktivno uključivanje roditelja i lokalne zajednice stvara sinergiju i podršku koja dodatno jača učinak projekta.

Kroz zajednički rad na logu, posterima, pjesmi, priči, video pozivima i drugim aktivnostima, učenici su unaprijedili svoje jezične kompetencije te potaknuli kreativnost.

Veselimo se novim temama i aktivnostima u sljedećim eTwinning projektima!

Učiteljica Anja Hrain i učenici 3. i 4. razreda u produženom boravku




Tražilica
Virtualna šetnja

Šetnja

Video

Prošećite našom školom sa svog pametnog mobilnog uređaja, računala, tableta, neovisno o vašoj lokaciji.

 

ŠKOLSKI LIST

Misija, vizija...
Logo škole
Virtualna učionica

Poveznice na
virtualne učionice 2023./2024.

1. a 1. b 1. c
     
2. a 2. b
   
3. a 3. b
   
4. a 4. b 4. c
     
5. a 5. b 5. c
     
6. a 6. b
   
7. a 7. b 7. c
     
8. a 8. b 8. c
 
Kalendar
« Lipanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
1 2 3 4 5 6 7
Prikazani događaji

Oglasna ploča
Anketa
Krenula je ponovo nastava... kako vam se čini koja je bolja?



Korisni linkovi

 > Drvo znanja
 > Enter
 > BUG


Brojač posjeta
Ispis statistike od 17. 11. 2010.

Ukupno: 835138
Ovaj mjesec: 7655
Ovaj tjedan: 855
Danas: 27
CMS za škole logo
III. OSNOVNA ŠKOLA VARAŽDIN / Trg Ivana Perkovca 35, HR-42000 Varaždin / os-treca-vz.skole.hr / ured@os-treca-vz.skole.hr
preskoči na navigaciju