Projekt "PREHRANA UČENIKA OSNOVNIH ŠKOLA U CETINSKOJ KRAJINI"
Autor: Administrator , 26. 8. 2015.
U školskoj godini 2015./2016. – osigurano je 180 besplatnih marendi dnevno za učenike 10 osnovnih škola na području Cetinske krajine - Ukupno će se tijekom školske godine podijeliti preko 32000 besplatnih marendi. ROK ZA DOSTAVU ZAHTJEVA ZA BESPLATNU MARENDU - 3. RUJNA (ČETVRTAK) Udruga Srma u partnerstvu s Centrom za socijalnu skrb Sinj i svih 10 osnovnih škola na području Cetinske krajine provodi projekt besplatnih marendi za najugroženije učenike na području Cetinske krajine. U projektu „Prehrana učenika osnovnih škola u Cetinskoj krajini“ kojega financira Ministarstvo socijalne politike i mladih osigurano je 180 besplatnih marendi dnevno za učenike svih osnovnih škola naše mikroregije: Sinj: OŠ Marka Marulića, OŠ Ivana Lovrića, OŠ Fra Pavla Vučkovića; OŠ Ivana Mažuranića, Han – Obrovac sinjski; OŠ Kamešnica, Otok; OŠ Trilj, Trilj; OŠ Milana Begovića, Vrlika; OŠ Dinka Šimunovića, Hrvace; OŠ Ante Starčevića, Dicmo; OŠ Stjepana Radića, Tijarica.
TKO MOŽE DOBITI BESPLATNU MARENDU
Učenici iz obitelji koje imaju mala primanja po članu obitelji. Prednost kod dobivanja besplatne marende imaju učenici koji žive u obiteljima koje su korisnici zajamčene minimalne naknade temeljem pravomoćnog rješenje Centra za socijalnu skrb Sinj.
NAČIN PRIJAVE
Preuzeti Zahtjev za besplatnu marendu u matičnoj školi učenika, na web stranici Udruge Srma ili na web stranicama osnovnih škola
Popuniti zahtjev, odgovoriti na sva pitanja u istom, staviti vlastoručni potpis roditelja / skrbnika
Uz popunjeni i vlastoručno potpisani Zahtjev priložiti tražene obvezne dokumente
Zahtjev s pratećim dokumentima koji su navedeni u zahtjevu osobno dostaviti u školu koju pohađa dijete. ROK ZA DOSTAVU ZAHTJEVA S DOKUMENTACIJOM JE 3. RUJNA 2015. (ČETVRTAK).
Rezultati će biti objavljeni na web stranici Udruge Srma i osnovnih škola
Učenici će u školi preuzeti iskaznicu uz koju će preuzimati svoju besplatnu marendu u odobrenoj trgovini / pekari. Iskaznica vrijedi za školsku 2015./2016.g.
U slučaju gubitka Udruga Srma izdaje novu iskaznicu s novim brojem, a izgubljeni broj se poništava, te se iskaznica s tako poništenim brojem više neće moći koristiti.
UZ OVAJ ISPUNJENI ZAHTJEV OBVEZNO PRILOŽITI SLJEDEĆE DOKUMENTE (navedeno u Zahtjevu):
1. Za obitelji koje su korisnici zajamčene minimalne naknade:
Preslika Rješenja Centra za socijalnu skrb
Izjava o članovima zajedničkog kućanstva (obrazac Udruge Srma)
2. Za ostale obitelji:
Izjava o članovima zajedničkog kućanstva (obrazac Udruge Srma)
Preslika dokaza o prihodima za posljednja 3 (tri) mjeseca prije mjeseca u kojem je podnesen zahtjev (Potvrda poslodavca o isplaćenim plaćama u prethodna 3 mjeseca za svakog zaposlenog člana - može i preslika; preslika odreska od mirovine (sve kategorije), odnosno, isplatnice drugih novčanih primitaka kao primjerice naknade bolovanja, opskrbnine, potvrda Hrvatskog zavoda za zapošljavanje o visini i vremenu korištenja naknade - može i preslika, naknade plaće i drugih novčanih naknada, prihoda vojnih i civilnih žrtava rata, prihoda ostvarenog od imovine i drugih prihoda kućanstva koji podliježu plaćanju poreza za sve članove kućanstva koji ta primanja ostvaruju, rodiljne i roditeljske potpore i sl.);
Preslika Rješenja o dječjem doplatku za svako dijete za koje se isti prima
Preslika Rješenja o osobnoj invalidnini za svakog člana koji je prima
Druga dokumentacija


Matična škola i PŠ Košute
1. 8:00-8:45
2. 8:50-9:35
3. 9:40-10:25
VELIKI ODMOR 10:25-10:40
4. 10:45-11:30
5. 11:35-12:20
6. 12:25-13:10
PŠ Grab
1. 7:45-8:30
2. 8:35-9:20
3. 9:25-10:10
VELIKI ODMOR 10:10-10:25
4. 10:30-11:15
5. 11:20-12:05
6. 12:10-12:55
OBAVIJEST ZA RODITELJE BUDUĆIH PRVAŠA
OBAVIJEST ZA RODITELJE BUDUĆIH PRVAŠA Roditelji djece koja se upisuju u 1. razred Osnovne škole Trilj, a koji nemaju pristup sustavu e-Građanin , mogu doći u utorak, 1. srpnja 2025. godine u 9:00 sati u školu kako bi osobno potpisali upisnicu . Dovoljan je potpis jednog roditelja. Molimo vas da sa sobom ponesete osobnu iskaznicu. Hvala na suradnji!
23.05.2025. 11:11
IZJAVA
Poštovani, kao v.d. ravnatelja Osnovne škole Trilj, ovim putem želim obavijestiti javnost i nadležne institucije o incidentu koji se dogodio u našoj školi jutros, 23. svibnja 2025. godine, oko 8:45 sati. Tijekom malog odmora, u prostoru školskog sanitarnog čvora došlo je do sukoba između učenika, prilikom kojeg je jedan od njih aktivirao suzavac. Kao posljedica toga, nekoliko učenika zadobilo je lakše tjelesne ozljede te su hitno prevezeni u najbližu zdravstvenu ustanovu. Osim izravno pogođenih učenika, veći broj djece i djelatnika škole požalio se na simptome izloženosti suzavcu, uključujući kašalj, iritaciju očiju i poteškoće s disanjem. U suradnji s nadležnim službama odmah smo poduzeli sve potrebne mjere – prostor škole u kojemu je bačen suzavac je evakuiran te su pozvani policija i hitna pomoć. Zbog izvanredne situacije i u cilju zaštite zdravlja i sigurnosti učenika i djelatnika, nastava u za učenike od petog do osmog razreda Matične škole danas je obustavljena. Roditelji su obaviješteni, a učenici će biti upućeni kućama uz preporuku da se, ukoliko osjete bilo kakve simptome, jave svome liječniku. Škola će u potpunosti surađivati s nadležnim tijelima u utvrđivanju okolnosti incidenta te će se prema odgovornima poduzeti odgovarajuće mjere u skladu s propisima i pravilnicima. Sigurnost naših učenika i djelatnika uvijek nam je na prvom mjestu. Iskreno nam je žao zbog svega što se dogodilo i zahvaljujemo svima koji su brzo reagirali i pomogli u rješavanju ove situacije. v.d. ravantelja Davor Hrgović