KVIZ ZNANJA "LEKTIRKO"
Autor: Petra Diklić, 24. 6. 2016.
Učenici od 2. do 8. razreda natjecali su se u poznavanju pročitanih lektirnih djela kroz kviz znanja „Lektirko“. Kviz je u svakom pojedinom razredu bio sastavljen od nekoliko kategorija pitanja koja su obuhvaćala 5 lektirnih djela koja su učenici čitali tijekom školske godine. Svaki je razred bio podijeljen u 3 skupine koje su se međusobno matjecale. Nakon postavljenog pitanja, učenici svake grupe međusobno su se dogovarali o tome koji je točan odgovor. Za to su im služile pokaznice u bojama koje su podizali u zrak nakon isteka vremena i zvučnog signala. Veselja, zabave i natjecateljskog duha nije nedostajalo. Na kraju, učenici su dobili priznanja za sudjelovanje u kvizu. Cilj ovih kvizova je poticanje učenike na čitanje s razumijevanjem, razvijanje kritičkog mišljenja, timski rad i razvijanje pozitivnog odnosa prema čitanju.
KVIZ ZNANJA "LEKTIRKO"
Autor: Petra Diklić, 24. 6. 2016.
Učenici od 2. do 8. razreda natjecali su se u poznavanju pročitanih lektirnih djela kroz kviz znanja „Lektirko“. Kviz je u svakom pojedinom razredu bio sastavljen od nekoliko kategorija pitanja koja su obuhvaćala 5 lektirnih djela koja su učenici čitali tijekom školske godine. Svaki je razred bio podijeljen u 3 skupine koje su se međusobno matjecale. Nakon postavljenog pitanja, učenici svake grupe međusobno su se dogovarali o tome koji je točan odgovor. Za to su im služile pokaznice u bojama koje su podizali u zrak nakon isteka vremena i zvučnog signala. Veselja, zabave i natjecateljskog duha nije nedostajalo. Na kraju, učenici su dobili priznanja za sudjelovanje u kvizu. Cilj ovih kvizova je poticanje učenike na čitanje s razumijevanjem, razvijanje kritičkog mišljenja, timski rad i razvijanje pozitivnog odnosa prema čitanju.
KVIZ ZNANJA "LEKTIRKO"
Autor: Petra Diklić, 24. 6. 2016.
Učenici od 2. do 8. razreda natjecali su se u poznavanju pročitanih lektirnih djela kroz kviz znanja „Lektirko“. Kviz je u svakom pojedinom razredu bio sastavljen od nekoliko kategorija pitanja koja su obuhvaćala 5 lektirnih djela koja su učenici čitali tijekom školske godine. Svaki je razred bio podijeljen u 3 skupine koje su se međusobno matjecale. Nakon postavljenog pitanja, učenici svake grupe međusobno su se dogovarali o tome koji je točan odgovor. Za to su im služile pokaznice u bojama koje su podizali u zrak nakon isteka vremena i zvučnog signala. Veselja, zabave i natjecateljskog duha nije nedostajalo. Na kraju, učenici su dobili priznanja za sudjelovanje u kvizu. Cilj ovih kvizova je poticanje učenike na čitanje s razumijevanjem, razvijanje kritičkog mišljenja, timski rad i razvijanje pozitivnog odnosa prema čitanju.
« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |