
| « Rujan 2025 » | ||||||
| Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
| 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
| 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
| 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
| 29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
| 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
Na času Prirode i Društva u 4. razredu, fokusirali smo se na izradu modela zuba kako bismo bolje razumeli njihovu ulogu u procesu varenja hrane. Nakon teorijskog uvoda, prešli smo na praktični deo časa. Svaki učenik je doneo materijal za izradu modela zuba – prazne kutije za jaja, boje i lepak. Koristeći fotografije i ilustracije zuba kao primer, učenici su modelovali zube, fokusirajući se na različite vrste zuba i njihovu strukturu (sekutići, očnjaci, kutnjaci.). Istaknuta je važnost jezika kao mišića koji učestvuje u procesu varenja hrane, ali i organ na koji nam omogućava da osetimo različite ukuse hrane.
Kada su završili sa izradom modela, učenici su se okupili kako bi diskutovali o ulozi zuba u procesu varenja hrane. Uočili smo kako različite vrste zuba služe za različite funkcije, poput sečenja, drobljenja i mlevenja hrane. Takođe smo razgovarali o značaju održavanja oralne higijene radi očuvanja zdravlja zuba i celokupnog sistema organa za varenje.