« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
U petak, 15.11.2019. učenici Osnovne škole Trsat sudjeluju na radionici u sklopu STEM: Danas za sutra 2 konferencije.
Tema radionice je Projekt GLAT: Igre za poticanje algoritamskog razmišljanja. Voditeljice radionice su: doc. dr. sc. Martina Holenko Dlab (mholenko@inf.uniri.hr), Ivona Franković, mag. inf. et educ. inf., Marina Žunić, mag.educ.inf. (Sveučilište u Rijeci, Odjel za informatiku).
Trajanje radionic je od 12:30 do 14:00 h
Učenici su u pratnji učiteljice informatike, Maje Vrancich otišli pješice do Sveučilišnog Kampusa (gdje se radionica održala) i po završetku su se vratiti u školu.
O radionici: Cilj radionice je ukazati na mogućnosti primjene obrazovnih igara za poticanje algoritamskog načina razmišljanja kod učenika u svrhu pripreme za kasnije učenje programiranja. Osmišljavanjem i igranjem obrazovnih igara učenici mogu usvajati koncepte iz programiranja (slijed koraka, varijabla, petlja, uvjet) i koncepte računalnog, algoritamskog razmišljanja (dekompozicija, prepoznavanje uzoraka, apstrakcija i algoritam). Također, moguće je omogućiti ostvarivanje specifičnih ishoda učenja iz različitih nastavnih predmeta. Na radionici su učenici mogli igrati igre izrađene u vizualnom programskom jeziku Scratch te vježbati matematiku, provjeriti svoje znanje o zdravoj prehrani, godišnjim dobima, kulturnom-povijesnim spomenicima i sl. Također, učenici su imali priliku izraditi jednostavnu igru u programskom jeziku Scratch.
U petak, 15.11.2019. učenici Osnovne škole Trsat sudjeluju na radionici u sklopu STEM: Danas za sutra 2 konferencije.
Tema radionice je Projekt GLAT: Igre za poticanje algoritamskog razmišljanja. Voditeljice radionice su: doc. dr. sc. Martina Holenko Dlab (mholenko@inf.uniri.hr), Ivona Franković, mag. inf. et educ. inf., Marina Žunić, mag.educ.inf. (Sveučilište u Rijeci, Odjel za informatiku).
Trajanje radionic je od 12:30 do 14:00 h
Učenici su u pratnji učiteljice informatike, Maje Vrancich otišli pješice do Sveučilišnog Kampusa (gdje se radionica održala) i po završetku su se vratiti u školu.
O radionici: Cilj radionice je ukazati na mogućnosti primjene obrazovnih igara za poticanje algoritamskog načina razmišljanja kod učenika u svrhu pripreme za kasnije učenje programiranja. Osmišljavanjem i igranjem obrazovnih igara učenici mogu usvajati koncepte iz programiranja (slijed koraka, varijabla, petlja, uvjet) i koncepte računalnog, algoritamskog razmišljanja (dekompozicija, prepoznavanje uzoraka, apstrakcija i algoritam). Također, moguće je omogućiti ostvarivanje specifičnih ishoda učenja iz različitih nastavnih predmeta. Na radionici su učenici mogli igrati igre izrađene u vizualnom programskom jeziku Scratch te vježbati matematiku, provjeriti svoje znanje o zdravoj prehrani, godišnjim dobima, kulturnom-povijesnim spomenicima i sl. Također, učenici su imali priliku izraditi jednostavnu igru u programskom jeziku Scratch.
U petak, 15.11.2019. učenici Osnovne škole Trsat sudjeluju na radionici u sklopu STEM: Danas za sutra 2 konferencije.
Tema radionice je Projekt GLAT: Igre za poticanje algoritamskog razmišljanja. Voditeljice radionice su: doc. dr. sc. Martina Holenko Dlab (mholenko@inf.uniri.hr), Ivona Franković, mag. inf. et educ. inf., Marina Žunić, mag.educ.inf. (Sveučilište u Rijeci, Odjel za informatiku).
Trajanje radionic je od 12:30 do 14:00 h
Učenici su u pratnji učiteljice informatike, Maje Vrancich otišli pješice do Sveučilišnog Kampusa (gdje se radionica održala) i po završetku su se vratiti u školu.
O radionici: Cilj radionice je ukazati na mogućnosti primjene obrazovnih igara za poticanje algoritamskog načina razmišljanja kod učenika u svrhu pripreme za kasnije učenje programiranja. Osmišljavanjem i igranjem obrazovnih igara učenici mogu usvajati koncepte iz programiranja (slijed koraka, varijabla, petlja, uvjet) i koncepte računalnog, algoritamskog razmišljanja (dekompozicija, prepoznavanje uzoraka, apstrakcija i algoritam). Također, moguće je omogućiti ostvarivanje specifičnih ishoda učenja iz različitih nastavnih predmeta. Na radionici su učenici mogli igrati igre izrađene u vizualnom programskom jeziku Scratch te vježbati matematiku, provjeriti svoje znanje o zdravoj prehrani, godišnjim dobima, kulturnom-povijesnim spomenicima i sl. Također, učenici su imali priliku izraditi jednostavnu igru u programskom jeziku Scratch.