« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
U četvrtak, 13.05.2010. godine, od 10,00 do 16,30 sati, u OŠ „Trsat“ u Rijeci, u organizaciji UNICEF-a, Ureda za Hrvatsku, održan je Regionalni skup koordinatora iz osnovnih škola koje imaju status „Škole bez nasilja“, Primorsko-goranske i Istarske županije, te njihovih mentora. Skupu je nazočila i predstavnica Gradske uprave za odgoj i školstvo prof. Marina Peranić-Ševeljević, a edukaciju je vodila prof. Jasenka Pregrad.
Skup je organiziran kroz edukativnu radionicu na temu: „Što i kako raditi s djecom koja zlostavljaju i koja trpe“, s namjerom jačanja 5. i 6. koraka osnovnog UNICEF-ovog programa koji uključuju ove kriterije: učenici su osviješteni i znaju prepoznati nasilje, traže pomoć i prijavljuju slučajeve nasilja, škola djeluje prema Protokolu o postupanju u slučaju nasilja među djecom, škola radi s učenicima i roditeljima djece koja su nasilna i koja trpe nasilje i u tom smislu surađuje i sa specijaliziranim ustanovama. Zbog sve učestalijih primjera iz škola u kojima se pokazuje da su djelatnici škola još uvijek nedovoljno pripremljeni za tretmanski dio rada s djecom UNICEF je organizirao radionice po regijama . |
|
Iznimno je važno da svi djelatnici u školi odmah djeluju kada uoče zlostavljanje i prekinu ga. Dežurni nastavnici i posebno razrednici odgovorni su za primjenu Protokola o postupanju u svakom pojedinom slučaju zlostavljanja među učenicima i za vođenje bilježaka. Razrednik i stručna služba škole izrađuju plan tretmana koji treba biti osmišljen tako da omogućava učenicima razvoj onih osobina koje im nedostaju i koje su uzrok njihovih teškoća u socijalnom ponašanju. Intervencija škole u slučajevima zlostavljanja podrazumijeva: odnos i postupke prema učeniku koji trpi zlostavljanje, odnos i postupke prema učeniku koji zlostavlja i odnos i postupke prema učenicima promatračima. U tom smislu prof. Jasenka Pregrad naglasila je važnost uspostavljanja dobre komunikacije s roditeljima. |
|
Koordinatorica UNICEF-ovog projekta u OŠ „Trsat“: Jadranka Perković-Sušanj,prof. |
U četvrtak, 13.05.2010. godine, od 10,00 do 16,30 sati, u OŠ „Trsat“ u Rijeci, u organizaciji UNICEF-a, Ureda za Hrvatsku, održan je Regionalni skup koordinatora iz osnovnih škola koje imaju status „Škole bez nasilja“, Primorsko-goranske i Istarske županije, te njihovih mentora. Skupu je nazočila i predstavnica Gradske uprave za odgoj i školstvo prof. Marina Peranić-Ševeljević, a edukaciju je vodila prof. Jasenka Pregrad.
Skup je organiziran kroz edukativnu radionicu na temu: „Što i kako raditi s djecom koja zlostavljaju i koja trpe“, s namjerom jačanja 5. i 6. koraka osnovnog UNICEF-ovog programa koji uključuju ove kriterije: učenici su osviješteni i znaju prepoznati nasilje, traže pomoć i prijavljuju slučajeve nasilja, škola djeluje prema Protokolu o postupanju u slučaju nasilja među djecom, škola radi s učenicima i roditeljima djece koja su nasilna i koja trpe nasilje i u tom smislu surađuje i sa specijaliziranim ustanovama. Zbog sve učestalijih primjera iz škola u kojima se pokazuje da su djelatnici škola još uvijek nedovoljno pripremljeni za tretmanski dio rada s djecom UNICEF je organizirao radionice po regijama . |
|
Iznimno je važno da svi djelatnici u školi odmah djeluju kada uoče zlostavljanje i prekinu ga. Dežurni nastavnici i posebno razrednici odgovorni su za primjenu Protokola o postupanju u svakom pojedinom slučaju zlostavljanja među učenicima i za vođenje bilježaka. Razrednik i stručna služba škole izrađuju plan tretmana koji treba biti osmišljen tako da omogućava učenicima razvoj onih osobina koje im nedostaju i koje su uzrok njihovih teškoća u socijalnom ponašanju. Intervencija škole u slučajevima zlostavljanja podrazumijeva: odnos i postupke prema učeniku koji trpi zlostavljanje, odnos i postupke prema učeniku koji zlostavlja i odnos i postupke prema učenicima promatračima. U tom smislu prof. Jasenka Pregrad naglasila je važnost uspostavljanja dobre komunikacije s roditeljima. |
|
Koordinatorica UNICEF-ovog projekta u OŠ „Trsat“: Jadranka Perković-Sušanj,prof. |
U četvrtak, 13.05.2010. godine, od 10,00 do 16,30 sati, u OŠ „Trsat“ u Rijeci, u organizaciji UNICEF-a, Ureda za Hrvatsku, održan je Regionalni skup koordinatora iz osnovnih škola koje imaju status „Škole bez nasilja“, Primorsko-goranske i Istarske županije, te njihovih mentora. Skupu je nazočila i predstavnica Gradske uprave za odgoj i školstvo prof. Marina Peranić-Ševeljević, a edukaciju je vodila prof. Jasenka Pregrad.
Skup je organiziran kroz edukativnu radionicu na temu: „Što i kako raditi s djecom koja zlostavljaju i koja trpe“, s namjerom jačanja 5. i 6. koraka osnovnog UNICEF-ovog programa koji uključuju ove kriterije: učenici su osviješteni i znaju prepoznati nasilje, traže pomoć i prijavljuju slučajeve nasilja, škola djeluje prema Protokolu o postupanju u slučaju nasilja među djecom, škola radi s učenicima i roditeljima djece koja su nasilna i koja trpe nasilje i u tom smislu surađuje i sa specijaliziranim ustanovama. Zbog sve učestalijih primjera iz škola u kojima se pokazuje da su djelatnici škola još uvijek nedovoljno pripremljeni za tretmanski dio rada s djecom UNICEF je organizirao radionice po regijama . |
|
Iznimno je važno da svi djelatnici u školi odmah djeluju kada uoče zlostavljanje i prekinu ga. Dežurni nastavnici i posebno razrednici odgovorni su za primjenu Protokola o postupanju u svakom pojedinom slučaju zlostavljanja među učenicima i za vođenje bilježaka. Razrednik i stručna služba škole izrađuju plan tretmana koji treba biti osmišljen tako da omogućava učenicima razvoj onih osobina koje im nedostaju i koje su uzrok njihovih teškoća u socijalnom ponašanju. Intervencija škole u slučajevima zlostavljanja podrazumijeva: odnos i postupke prema učeniku koji trpi zlostavljanje, odnos i postupke prema učeniku koji zlostavlja i odnos i postupke prema učenicima promatračima. U tom smislu prof. Jasenka Pregrad naglasila je važnost uspostavljanja dobre komunikacije s roditeljima. |
|
Koordinatorica UNICEF-ovog projekta u OŠ „Trsat“: Jadranka Perković-Sušanj,prof. |