« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Od 26.4. do 28.4. učenici 4. a i 4. b razreda bili su u školi u prirodi - sjeverna Dalmacija.
Za vrijeme boravka u školi u prirodi posjetili su gradove Nin, Zadar i Šibenik. Smješteni su bili u turističkom naselju Solaris - hotel Andrija.
Prvog dana putovanja učenici su razgledali grad Nin. Tamo su posjetili solanu Nin i Muzej soli. Svoje putovanje nastavili su prema Zadru. U Zadru su obišli brojne znamenitosti grada uz stručno vodstvo lokalnog vodiča.
U večernjim satima stigli su u hotel. Nakon smještaja i večere slijedila je zabava.
Drugog dana boravka u Dalmaciji posjetili su najniži i najmanje naseljeni hrvatski otok - Krapanj. Tamo su posjetili Muzej spužvi i poslušali kratku prezentaciju.
Zatim su krenuli prema Šibeniku gdje je bio organiziran ručak. Nakon kratke pauze razgledali su znamenitosti grada Šibenika. Poslijepodne je bilo rezervirano za igru i rješavanje radnih listića. Večernje sate učenici su proveli u zabavi i druženju.
Posljednjeg dana svog putovanja učenici su posjetili Sokolarski centar i Pakovo Selo - etnoselo. U etnoselu su ručali i upoznali se s načinom života u dalmatinskom selu u prošlosti.
Poslije ručka posjetili su NP Krka.
Sve svoje doživljaje vrijedno su zapisivali i fotografirali. Fotografije možete pogledati u našoj fotogaleriji.
Od 26.4. do 28.4. učenici 4. a i 4. b razreda bili su u školi u prirodi - sjeverna Dalmacija.
Za vrijeme boravka u školi u prirodi posjetili su gradove Nin, Zadar i Šibenik. Smješteni su bili u turističkom naselju Solaris - hotel Andrija.
Prvog dana putovanja učenici su razgledali grad Nin. Tamo su posjetili solanu Nin i Muzej soli. Svoje putovanje nastavili su prema Zadru. U Zadru su obišli brojne znamenitosti grada uz stručno vodstvo lokalnog vodiča.
U večernjim satima stigli su u hotel. Nakon smještaja i večere slijedila je zabava.
Drugog dana boravka u Dalmaciji posjetili su najniži i najmanje naseljeni hrvatski otok - Krapanj. Tamo su posjetili Muzej spužvi i poslušali kratku prezentaciju.
Zatim su krenuli prema Šibeniku gdje je bio organiziran ručak. Nakon kratke pauze razgledali su znamenitosti grada Šibenika. Poslijepodne je bilo rezervirano za igru i rješavanje radnih listića. Večernje sate učenici su proveli u zabavi i druženju.
Posljednjeg dana svog putovanja učenici su posjetili Sokolarski centar i Pakovo Selo - etnoselo. U etnoselu su ručali i upoznali se s načinom života u dalmatinskom selu u prošlosti.
Poslije ručka posjetili su NP Krka.
Sve svoje doživljaje vrijedno su zapisivali i fotografirali. Fotografije možete pogledati u našoj fotogaleriji.
Od 26.4. do 28.4. učenici 4. a i 4. b razreda bili su u školi u prirodi - sjeverna Dalmacija.
Za vrijeme boravka u školi u prirodi posjetili su gradove Nin, Zadar i Šibenik. Smješteni su bili u turističkom naselju Solaris - hotel Andrija.
Prvog dana putovanja učenici su razgledali grad Nin. Tamo su posjetili solanu Nin i Muzej soli. Svoje putovanje nastavili su prema Zadru. U Zadru su obišli brojne znamenitosti grada uz stručno vodstvo lokalnog vodiča.
U večernjim satima stigli su u hotel. Nakon smještaja i večere slijedila je zabava.
Drugog dana boravka u Dalmaciji posjetili su najniži i najmanje naseljeni hrvatski otok - Krapanj. Tamo su posjetili Muzej spužvi i poslušali kratku prezentaciju.
Zatim su krenuli prema Šibeniku gdje je bio organiziran ručak. Nakon kratke pauze razgledali su znamenitosti grada Šibenika. Poslijepodne je bilo rezervirano za igru i rješavanje radnih listića. Večernje sate učenici su proveli u zabavi i druženju.
Posljednjeg dana svog putovanja učenici su posjetili Sokolarski centar i Pakovo Selo - etnoselo. U etnoselu su ručali i upoznali se s načinom života u dalmatinskom selu u prošlosti.
Poslije ručka posjetili su NP Krka.
Sve svoje doživljaje vrijedno su zapisivali i fotografirali. Fotografije možete pogledati u našoj fotogaleriji.