« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Dragi četvrtaši,
zahvaljujem se svima onima koji su mi poslali jako lijepe komentare na prvi video i nadam se da je video bio koristan i svima drugima. Ponovno sam vam priredila obradu i kroz tekst i kroz video. Pogledajte pod "opširnije"
Tjedan 20. – 24.4.2020.
*Ponavljanje: udž., str. 76, Revision 4
Pat i Mat su pomalo zločesta Tomova braća. Što su uradili? Nešto nedostaje iz Tomove sobe. Budite detektiv, odigrajte igru u pronađite što nedostaje.
Prvo odaberite točan odgovor u svakom zadatku a onda zaokružite slova ispred točnih odgovora i kad ih redom napišete na crtice na kraju stranice dobit ćete naziv predmeta koji nedostaje iz Tomove sobe.
Tom is looking for his favourite ________________________________ .
*Unit 5, Lesson 17 Then she protects the environment
- udž., str. 77, Task 1 – Match the words. What do they mean?
(Prvo se moramo upoznati s novim riječima (vokabular) i spojiti riječi u izraze)
protect the environment – štititi okoliš / prirodu
fight bullies – boriti se s nasilnicima
help good people – pomagati dobrim ljudima
jog around the block - trčati (džogirati) oko bloka (misli se na susjedstvo, oko bloka zgrada)
go swimming – ići na plivanje
play computer games – igrati kompjuterske igrice
have lunch – ručati (NE imat ručak)
(Prepisati u bilježnicu)
-udž., str.78-79, Task 2 – Listen. (CD 2, tapescript 1)
How many times does she protect the environment? (Poslušati zvučni zapis 1 na CD 2, pratiti priču u udžbeniku i na kraju odgovoriti koliko se puta u tekstu spominje rečenica iz naslova: She protects the environment.)
-udž., str. 79, Task 3 – Listen again and find out which chores Melani does. (Poslušaj ili pročitaj priču još jednom i pronađi koje sve kućne poslove/obveze (CHORES = čors) Melanie obavlja.
- Ponovi ih naglas kad ih pronađeš u tekstu.
-udž., str. 79, Task 4 – Match. (Poveži.)
1. Melanie makes her bed.
2. She goes to school in the morning.
3. She fights bullies.
4. She takes out the rubbish.
5. She eats three meals a day.
6. She helps her mum wash up.
7. She goes swimming with her friends.
8. She plays computer games.
9. She reads her friends' e-mails.
10. She dreams that she fights bullies.
VAŽNO!!!!
Pogledajte sad ponovno sve rečenice i glagole u njima (označeni crvenom bojom). Što primjećujete? Svi glagoli imaju nastavak –s na kraju. To je jako važno za zapamtiti! Present Simple Tense u 3. licu jednine (he, she, it) uvijek ima nastavak –s.
Do sada smo naučili govoriti: I make my bed. You make your bed. They make their beds.
Ali kada upotrebljavamo 3. lice jednine onda govorimo: She makes her bed. He makes his bed.
-udž., str. 79, Task 5 – Copy at least 3 sentences. Start like this…(Prepišite barem 3 rečenice iz teksta za svaki dio Melanienog dana. Započni kao u primjeru.)
Npr.
In the morning Melanie makes her bed. She has breakfast. She jogs around the block.
In the afternoon Melanie…
In the evening Melanie …
TELLING TIME
-udž., str. 79, Task 6 – Listen and point. Match the sentences to the clocks. (CD2, task 2) (Ako imate CD poslušajte, a ako ne samo pročitajte i spojite rečenice sa satovima.)
(Rješenja: 1. sat – 5, 2. sat – 2, 3. sat – 3. 4. sat – 4. 5. sat – 1)
Moramo se podsjetiti kako izražavamo kronološko vrijeme (vrijeme na satu).
Puni sat: It's 3 o'clock.
Pola sata: It's half past 3.
Četvrt sata: It's qarter to 4.
Važno je upamtiti da se sve što je u prvih 30 min izražava sa PAST, a sve što je u drugih 30 min sa TO.
3.20 – It's twenty past 3.
3.40 – It's twenty to 4.
-udž., str. 80, Task 7 – Read the story again. Say the times. (Ponovno pročitaj priču i kaži vrijeme. Pogledajte narančasti pravokutnik i iz njega ispišite vremena u rečenice.)
Problem mi mogao biti način pisanja sati iza 12.00, jer piše npr. 13.00 a čitamo ga i dalje It's one o'clock. To je zato što Englezi obično ne upotrebljavaju brojeve veće od 12.00 kad izgovaraju sate a mi da.
Obično kažu: At 3 o'clock in the afternoon. ili At 7 o'clock in the evening. I tako označe na koji se dio dana odnosi to vrijeme.
Tako da ovaj zadatak djeluje pomalo zbunjujuće.
-udž., str. 80, Task 8 – Look at the clocks and circle the times you hear / see. (Treba poslušati CD 2, tape 3, ili samo pogledati satove i zaokružiti točno vrijeme.)
-udž., str. 80, Task 9 – How about David? Match the activities to the times. (Sad treba napisati kako David provodi dan. Počeci rečenica idu pravilnim redoslijedom. Treba im pridružiti završetke i onda napisati pravilne rečenice kao u primjeru.)
Npr.
7.00 – At seven o'clock David gets up.
7.30 – At half past seven David goes to school.
…. Nastavite dalje…
Ovdje morate paziti da točno napišete vrijeme i brojkom i riječima i da svakom glagolu dodate nastavak –s jer je to 3. lice jednine. Isto kako smo radili kod Melanie.
Na ovom linku možete pogledati video:
https://www.loom.com/share/ba11ce22fb6245d6818dbc90ceaee231
That's all folks! ; )