« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Dragi četvrtaši,
pod "opširnije" ćete naći objašnjenje novog gradiva i video lekciju sa slušnim zapisima i rješenjima zadataka.
Tjedan 4.-8.5.2020.
Unit 5, Lesson 18 She doesn't live an ordinary life (Ona ne živi uobičajen život.)
Udžbenik, str. 81-82
Task 1 – Find the rhyming pairs (Pronađi parove koji se rimuju) – Povežite parove riječi koje se rimuju.
Task 2 – Listen to Jasmine's rhyme. Fill the gaps. Use the words from task 1. – Poslušajte pjesmicu o Rondi koja živi vrlo neuobičajenim životom. (Pjesmicu imate u video lekciji). Potom upišite riječi iz prvog zadatka na prazna mjesta.
Sve nepoznate riječi treba prepisati u bilježnicu sa str. 119, L 18 – Word list.
Naučite čitati pjesmicu naglas.
Task 3 – Say what Ronda does, using the words from the box. – Recite i napišite što Ronda radi tako da koristite izraze iz narančastog okvira na vrhu stranice.
(Rješenja u video lekciji)
Task 4 – Match. Say what Ronda doesn't do. – Spojite prvi i zadnji dio rečenice kako bi dobili rečenice u kojima piše što Ronda ne radi.
Task 5 – Shut your books. What do you remember about Ronda? – Zatvorite udžbenike i pokušajte reći što više rečenica o Rondi.
Task 7 – Ovaj zadatak ćemo malo promijeniti jer ne možete razgovarati sa drugim učenicima i pitati ih što rade.
Odaberite jednog prijatelja/prijateljicu kojeg/koju dobro poznajete i upotrijebite izraze od 1-9 kako bi o njemu/njoj napisali izvješće. Pogledajte primjer!
REMEMBER (prepisati u bilježnicu)
She eats ice cream. – Ona jede sladoled.
She doesn't eat ice cream. – Ona ne jede sladoled.
She laughs when she is happy. – Ona smije kad je sretna.
She doesn't laugh when she is happy. – Ona se ne smije kad je sretna.
Do sada smo učili kako moramo dodati nastavak –s na glagol kad govorimo da osoba u 3. licu jednine nešto radi svaki dan, a sad smo naučili da ako želimo reći da ona to NE radi moramo dodati glagol DOESN NOT = DOESN'T a onaj glavni glagol je izgubio nastavak – s.
Radna bilježnica, str. 66 – 68
Task 1 – Rasporediti riječi po odgovarajućim kategorijama
Task 2 – Zaokružiti ispravnu riječ ili skupinu riječi u rečenici.
Task 3 – Vratiti se na 2. zadatak i pogledati koji dio nismo zaokružili te napisati rečenice u kojima izražavamo što Ronda NE radi. Pogledajte primjere.
Npr.
Ispravno: Ronda is a girl. Negacija: Ronda isn't a boy. (Ronda nije dječak)
Ispravno: She lives a strange life. Negacija: She doesn't live an ordinary life.
(Ona ne živi uobičajenim životom)
Task 4. – Dobro pogledati sliku o učitelju Marku Southgateu i zaokružiti ispravne glagole.
Task 5 – Napisati par rečenica o svojoj učiteljici na isti način kako je napisano u 4. zadatku. (učiteljici Vedrani/Korini ili učiteljici Gordani)
Task 6 – Pogledati tablicu i napisati što djeca rade (prvi stupac) a što ne rade (drugi stupac)
U video lekciji možete još jednom sve odslušati i provjeriti sva rješenja:
https://www.loom.com/share/0418ee20c8534d3b823a95c7e5a57a82