« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Dragi petaši,
ovaj tjedan (20.-24.4.2020) idem dalje s Module 4 Food and Drinks. Lessons 4c and 4d.
Pod "opširnije" ćete naći objašnjenje i video koji će vas voditi kroz obradu lekcije. Unutar obrade gradiva nalazi se i zadatak koji je postavljen u Google učionici i koji treba predati na vrednovanje.
Tjedan 20.-24.4.2020.
4c * Vocabulary in Use (Udžbenik, str. 64)
Task 1 – Food preparation
Listen and repeat. Say the word sin your language. (Slušaj i ponavljaj. Reci riječi na svom jeziku.)
Nove riječi:
slice – narezati (na kriške)
peel – oguliti
grate – naribati
add – dodati
mix – miješati
chop – isjeckati, nasjeckati
beat – tući (npr. jaja)
Task 2 – Cooking tools (posuđe)
Listen and repeat. Say the word sin your language.
Nove riječi:
knife – nož
saucepan – lonac za pirjanje
bowl – zdjela
whisk – pjenjača
cake tin – kalup, modla za tortu
grater – ribež
frying pan – tava
spoon – žlica, „kuhača“
Sve izgovore možete pronaći na kraju udžbenika, str. 174.
Task 3 a – Match the cooking tools to the correct phrases. (Povežite posuđe s odgovarajućim izrazima)
Task 3 b – Make sentences using your answers in 3 a. – napišite rečenice u bilježnicu.
Radna bilježnica, str. 32
Task 1 – Crossword puzzle.
Task 2 - Complete the sentences. (Upotrijebite izraze za posuđe iz križaljke)
Task 3 – Complete the sentences with the correct food preparation verb. (Nadopunite rečenice s glagolima kojima izražavamo radnje kod pripreme hrane)
Rješenja u videu.
4 d *Everyday English (Udžbenik, str. 65)
Giving instructions
Task 1 – Complete the dialogue. (Dopunite dijalog o pripremi kolača.)
Nove riječi:
recipe - recept
ingredients – sastojci
baking powder – prašak za pecivo
g= gramme(s)
ml = millilitre(s)
tsp = teaspoon(s) – čajna žličica
tbsp = tablespoon(s) – jušna žlica
break the eggs – razbiti jaja (u zdjelu)
mix in – umiješati
pour – uliti
Task 2 – Listen and check
Task 3 – Ask and answer questions. (Pogledajte sastojke u receptu. Postavite pitanja kao u primjeru. Koliko čega treba? Tako ćete ponoviti upotrebu How many i How much.)
Task 4 – NEĆE BITI OVAJ KOJI JE U UDŽBENIKU NEGO ĆEMO ODMAH POČETI S PRIPREMOM ZA ZADATAK KOJI ĆE BITI ZA OCJENU!
* WRITING – A RECIPE, udžb., str. 113.
Proučit ćete cijelu stranicu, riješiti zadatke od 1-5 točno tako kako piše u uputstvima, odabrati svoj najdraži recept (neka ne bude nešto komplicirano).
Koraci:
1. Napraviti Spidergram u bilježnicu:
My recipe: - name
- ingredients
- method
2. Uz pomoć spidergrama napisati svoj najdraži recept i postupak pripreme na engleskom jeziku.
3. Slikati svoje najdraže jelo ili napraviti crtež.
Vodite računa da su svi navedeni elementi iz spidergrama uključeni.
Sliku spidergrama, natipkani recept s postupkom izrade i fotografiju/crtež jela postavit ćete kao rješenje na zadatak u Google učionici.
Rok: 30.4.2020.
Priloženi dokument - Analitička rubrika za sumativno ocjenjivanje zadatka "Writing a recipe" (dokument se nalazi ispod cijelog posta). Rubrika je postavljena i u Google učionici kao zasebni dokument.
VIDEO u kojem je objašnjen cijeli zadatak i postupak izrade:
https://www.loom.com/share/50c9af2bf36c49d6aff0408b9af1940f
Radna bilježnica, str.33
Task 1 – Choose the correct word. (Odaberi točnu riječ.)
Task 2 – Match sentences. (Poveži rečenice.)
Task 3 Complete the dialogue. (Dovrši dijalog)
Obrada gradiva i rješenja u videu na ovoj poveznici:
https://www.loom.com/share/1e89bf7248784048aca2e610364bf06b