« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Grad Rijeka od ove školske godine u šest riječkih škola eksperimentalno uvodi Građanski odgoj i obrazovanje, a među njima je i naša škola.
Posljednjih se godina dosta govori o važnosti stjecanja građanskih kompetencija koje su među najvažnijim kompetencijama za cjeloživotno učenje.
Tako će naši učenici na različite načine usvajati mnoge teme iz područja ljudskopravne, društvene, političke, gospodarske, ekološke i kulturološke dimenzije. Među ostalim, razvijat će komunikacijske kompetencije, osvijestiti važnost komunikacije u razvijanju međuljudskih odnosa, naučit će važnost poštivanja ljudskih prava, upoznati se s dječjim pravima te se s osnovnim pojmovima demokracije, razumijevati važnost vlastitog odgovornog i svjesnog sudjelovanja u životu zajednice, zatim razumjeti važnost slobode mišljenja te moći kritički pristupati informacijama iz medija, prihvaćati različitosti te osvijestiti potrebu smanjenja predrasuda, stereotipa i diskriminacije....
Vjerujemo da će našim učenicima stečena znanja, vještine i stavovi pridonijeti njihovu razvoju kako bi u budućnosti postali odgovorni i aktivni građani društva, djelujući za opće dobro, osobito u svojoj lokalnoj zajednici.
Svakodnevno smo okruženi šarolikim reklamama koje nas nasmijavaju, iznenađuju, živciraju, ljute ili potiču. Kako bilo, teško ih je izbjeći dok npr. gledamo film, slušamo omiljenu glazbu, dok stojimo na autobusnoj stanici, jednostavno, posvuda su oko nas. Njihov je utjecaj velik, osobito na djecu i mlade, no naši su učenici već dosta toga naučili o reklamama te ih gledaju na drugačiji način za što je zaslužan dvogodišnji projekt Reklame u našoj školi.
O tome kako nas reklame uvlače u svijet potrošača izradili smo plakat, želeći naglasiti kako je u današnje vrijeme teško suzdržati se od kupnje kada smo stalno bombardirani reklamama. Neki mudriji to znaju, no mnogi ne odole.