
Nakon razgledavanja vrlo zanimljive izložbe uslijedila je jedva dočekana radionica koja je provedena na sljedeći način: učenici su podijeljeni u tri skupine, svaka je grupa dobila desetak pitanja, a njezini su se članovi rastrčali po cijelom muzeju u potrazi za odgovorima. Najbrža je skupina dobila za nagradu knjižicu u kojoj je opisana izložba o kojoj je riječ. Posjet smo muzeju završili na najljepši mogući način. Učenica Nensi Grdić sjela je za pianino koji je pripadao Ivanu pl. Zajcu i na trenutak nas odvela u jedan posve drugi svijet.



Poslije posjeta naoružali smo se bocama vode i krenuli prema najstarijim riječkim stubama. Riječ je, naravno, o Stubama Petra Kružića ili Trsatskim stubama. Jedna od legendi kaže da se vrag toliko razbjesnio da je sve stube izmiješao, a neke čak i razbio pa se dan danas ne zna njihov točan broj. Točan je broj stuba, naravno, poznat i iznosi 561. No, mi smo navedeni broj svejedno htjeli provjeriti. Svi smo zadatak shvatili podosta ozbiljno i bez obzira na toplo vrijeme bili uporni u brojanju do samoga vrha. Rezultat je bio sljedeći: dvije su učenice stigle do broja 561 (iako ni one više nisu bile u potpunosti sigurne), a svatko je od preostalih osam učenika (uključujući i učiteljicu) stigao do različitoga broja. Prema tome, nameće se sljedeće pitanje: Ima li u gore spomenutoj legendi nešto istine? :)

Na vrhu smo se stuba okrijepili hladnom, riječkom vodom i na trenutak predahnuli promatrajući grad iz velike udaljenosti. Veselo smo druženje završili tako što smo se počastili sladoledom te smo se umorni, ali zadovoljni uputili svojim kućama.