preskoči na sadržaj
Vijesti

Informacije za roditelje – vrednovanje i ocjenjivanje učenika tijekom nastave na daljinu

Poštovani roditelji,

u nastavku je istaknuto nekoliko ključnih informacija vezanih uz vrednovanje i ocjenjivanje učenika tijekom nastave na daljinu prema Uputama Ministarstva znanosti i obrazovanja.

S obzirom na izvanrednu situaciju, roditelji u ovom trenutku više nego ikad trebaju biti uključeni u rad škole, ali i u osiguravanje kruga povjerenja za učenje.

Roditelj treba osigurati i postaviti djetetu pravila škole u kući i odrediti vrijeme za učenje jer moramo biti svjesni da djeca ne doživljavaju svoj dom kao školu i smatraju kako se kod kuće radi samo domaća zadaća.

Roditeljska je uloga poticati dijete da samostalno odrađuje sve zadatke i ohrabriti ga da se za sve nejasnoće obrati učitelju. Odgovornost je roditelja da pomognu djetetu – ali ne i raditi umjesto njega. Dakle, pomoć roditelja ne smije prijeći u pisanje zadaća umjesto učenika, izradu radova koji učenici trebaju samostalno napraviti ili pritisak na učenike i nastavnike vezano uz bolje ocjene.

Svima nam je na prvom mjestu dobrobit učenika koje kvalitetnim povratnim informacijama treba poticati na učenje, pritom je ocjenjivanje u drugom planu. Vrednujemo zato da bismo učeniku dali povratnu informaciju je li ostvario odgojno-obrazovne ishode, ali i kako će poboljšati svoje učenje.

Konkretno, u svim predmetima može se vrednovati aktivnost učenika preko diskusija i domaćih zadaća i tome pridodati barem jedna ocjena. Nadalje, u svakom predmetu moguće je napraviti i jedan složeniji zadatak u obliku plakata, prezentacije, projekta, istraživačkog rada, kritičkog prikaza ili problemskog zadatka i takav se rad može vrednovati. Dakle, barem dvije ocjene do kraja nastavne godine mogu dobiti svi učenici.

Za predmete u školama koji se izvode s tjednom satnicom od četiri sata tjedno (Hrvatski jezik i Matematika) usmeno ispitivanje poželjno je provesti jedanput do kraja školske godine, a posebno ukoliko nastavnik ili učenik imaju dvojbu oko zaključne ocjene, odnosno ukoliko nema dovoljno elemenata za zaključivanje ocjene. Za predmete s tjednom satnicom od tri sata tjedno usmeno ispitivanje preporuča se provesti ukoliko se učenika ocjenjuje ocjenom odličan i nema dovoljno elemenata za zaključivanje ocjene.

Zaključno, u ovakvim izvanrednim uvjetima, odluke se donose sukladno preporukama stručnjaka i epidemiološkoj situaciji te stalno uslijed promjena okolnosti možemo očekivati i promjene nekih odluka, ali naglašavamo da one sigurno neće biti donesene na štetu učenika ili njihovih mogućnosti za nastavak obrazovanja. U tom duhu, molimo roditelje za strpljenje i suradnju.




Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Lucija Šimek   datum: 9. 4. 2020.

Vijesti

Informacije za roditelje – vrednovanje i ocjenjivanje učenika tijekom nastave na daljinu

Poštovani roditelji,

u nastavku je istaknuto nekoliko ključnih informacija vezanih uz vrednovanje i ocjenjivanje učenika tijekom nastave na daljinu prema Uputama Ministarstva znanosti i obrazovanja.

S obzirom na izvanrednu situaciju, roditelji u ovom trenutku više nego ikad trebaju biti uključeni u rad škole, ali i u osiguravanje kruga povjerenja za učenje.

Roditelj treba osigurati i postaviti djetetu pravila škole u kući i odrediti vrijeme za učenje jer moramo biti svjesni da djeca ne doživljavaju svoj dom kao školu i smatraju kako se kod kuće radi samo domaća zadaća.

Roditeljska je uloga poticati dijete da samostalno odrađuje sve zadatke i ohrabriti ga da se za sve nejasnoće obrati učitelju. Odgovornost je roditelja da pomognu djetetu – ali ne i raditi umjesto njega. Dakle, pomoć roditelja ne smije prijeći u pisanje zadaća umjesto učenika, izradu radova koji učenici trebaju samostalno napraviti ili pritisak na učenike i nastavnike vezano uz bolje ocjene.

Svima nam je na prvom mjestu dobrobit učenika koje kvalitetnim povratnim informacijama treba poticati na učenje, pritom je ocjenjivanje u drugom planu. Vrednujemo zato da bismo učeniku dali povratnu informaciju je li ostvario odgojno-obrazovne ishode, ali i kako će poboljšati svoje učenje.

Konkretno, u svim predmetima može se vrednovati aktivnost učenika preko diskusija i domaćih zadaća i tome pridodati barem jedna ocjena. Nadalje, u svakom predmetu moguće je napraviti i jedan složeniji zadatak u obliku plakata, prezentacije, projekta, istraživačkog rada, kritičkog prikaza ili problemskog zadatka i takav se rad može vrednovati. Dakle, barem dvije ocjene do kraja nastavne godine mogu dobiti svi učenici.

Za predmete u školama koji se izvode s tjednom satnicom od četiri sata tjedno (Hrvatski jezik i Matematika) usmeno ispitivanje poželjno je provesti jedanput do kraja školske godine, a posebno ukoliko nastavnik ili učenik imaju dvojbu oko zaključne ocjene, odnosno ukoliko nema dovoljno elemenata za zaključivanje ocjene. Za predmete s tjednom satnicom od tri sata tjedno usmeno ispitivanje preporuča se provesti ukoliko se učenika ocjenjuje ocjenom odličan i nema dovoljno elemenata za zaključivanje ocjene.

Zaključno, u ovakvim izvanrednim uvjetima, odluke se donose sukladno preporukama stručnjaka i epidemiološkoj situaciji te stalno uslijed promjena okolnosti možemo očekivati i promjene nekih odluka, ali naglašavamo da one sigurno neće biti donesene na štetu učenika ili njihovih mogućnosti za nastavak obrazovanja. U tom duhu, molimo roditelje za strpljenje i suradnju.




Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Lucija Šimek   datum: 9. 4. 2020.

Vijesti

Informacije za roditelje – vrednovanje i ocjenjivanje učenika tijekom nastave na daljinu

Poštovani roditelji,

u nastavku je istaknuto nekoliko ključnih informacija vezanih uz vrednovanje i ocjenjivanje učenika tijekom nastave na daljinu prema Uputama Ministarstva znanosti i obrazovanja.

S obzirom na izvanrednu situaciju, roditelji u ovom trenutku više nego ikad trebaju biti uključeni u rad škole, ali i u osiguravanje kruga povjerenja za učenje.

Roditelj treba osigurati i postaviti djetetu pravila škole u kući i odrediti vrijeme za učenje jer moramo biti svjesni da djeca ne doživljavaju svoj dom kao školu i smatraju kako se kod kuće radi samo domaća zadaća.

Roditeljska je uloga poticati dijete da samostalno odrađuje sve zadatke i ohrabriti ga da se za sve nejasnoće obrati učitelju. Odgovornost je roditelja da pomognu djetetu – ali ne i raditi umjesto njega. Dakle, pomoć roditelja ne smije prijeći u pisanje zadaća umjesto učenika, izradu radova koji učenici trebaju samostalno napraviti ili pritisak na učenike i nastavnike vezano uz bolje ocjene.

Svima nam je na prvom mjestu dobrobit učenika koje kvalitetnim povratnim informacijama treba poticati na učenje, pritom je ocjenjivanje u drugom planu. Vrednujemo zato da bismo učeniku dali povratnu informaciju je li ostvario odgojno-obrazovne ishode, ali i kako će poboljšati svoje učenje.

Konkretno, u svim predmetima može se vrednovati aktivnost učenika preko diskusija i domaćih zadaća i tome pridodati barem jedna ocjena. Nadalje, u svakom predmetu moguće je napraviti i jedan složeniji zadatak u obliku plakata, prezentacije, projekta, istraživačkog rada, kritičkog prikaza ili problemskog zadatka i takav se rad može vrednovati. Dakle, barem dvije ocjene do kraja nastavne godine mogu dobiti svi učenici.

Za predmete u školama koji se izvode s tjednom satnicom od četiri sata tjedno (Hrvatski jezik i Matematika) usmeno ispitivanje poželjno je provesti jedanput do kraja školske godine, a posebno ukoliko nastavnik ili učenik imaju dvojbu oko zaključne ocjene, odnosno ukoliko nema dovoljno elemenata za zaključivanje ocjene. Za predmete s tjednom satnicom od tri sata tjedno usmeno ispitivanje preporuča se provesti ukoliko se učenika ocjenjuje ocjenom odličan i nema dovoljno elemenata za zaključivanje ocjene.

Zaključno, u ovakvim izvanrednim uvjetima, odluke se donose sukladno preporukama stručnjaka i epidemiološkoj situaciji te stalno uslijed promjena okolnosti možemo očekivati i promjene nekih odluka, ali naglašavamo da one sigurno neće biti donesene na štetu učenika ili njihovih mogućnosti za nastavak obrazovanja. U tom duhu, molimo roditelje za strpljenje i suradnju.




Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Lucija Šimek   datum: 9. 4. 2020.

VIJESTI

Informacije za roditelje – vrednovanje i ocjenjivanje učenika tijekom nastave na daljinu

Poštovani roditelji,

u nastavku je istaknuto nekoliko ključnih informacija vezanih uz vrednovanje i ocjenjivanje učenika tijekom nastave na daljinu prema Uputama Ministarstva znanosti i obrazovanja.

S obzirom na izvanrednu situaciju, roditelji u ovom trenutku više nego ikad trebaju biti uključeni u rad škole, ali i u osiguravanje kruga povjerenja za učenje.

Roditelj treba osigurati i postaviti djetetu pravila škole u kući i odrediti vrijeme za učenje jer moramo biti svjesni da djeca ne doživljavaju svoj dom kao školu i smatraju kako se kod kuće radi samo domaća zadaća.

Roditeljska je uloga poticati dijete da samostalno odrađuje sve zadatke i ohrabriti ga da se za sve nejasnoće obrati učitelju. Odgovornost je roditelja da pomognu djetetu – ali ne i raditi umjesto njega. Dakle, pomoć roditelja ne smije prijeći u pisanje zadaća umjesto učenika, izradu radova koji učenici trebaju samostalno napraviti ili pritisak na učenike i nastavnike vezano uz bolje ocjene.

Svima nam je na prvom mjestu dobrobit učenika koje kvalitetnim povratnim informacijama treba poticati na učenje, pritom je ocjenjivanje u drugom planu. Vrednujemo zato da bismo učeniku dali povratnu informaciju je li ostvario odgojno-obrazovne ishode, ali i kako će poboljšati svoje učenje.

Konkretno, u svim predmetima može se vrednovati aktivnost učenika preko diskusija i domaćih zadaća i tome pridodati barem jedna ocjena. Nadalje, u svakom predmetu moguće je napraviti i jedan složeniji zadatak u obliku plakata, prezentacije, projekta, istraživačkog rada, kritičkog prikaza ili problemskog zadatka i takav se rad može vrednovati. Dakle, barem dvije ocjene do kraja nastavne godine mogu dobiti svi učenici.

Za predmete u školama koji se izvode s tjednom satnicom od četiri sata tjedno (Hrvatski jezik i Matematika) usmeno ispitivanje poželjno je provesti jedanput do kraja školske godine, a posebno ukoliko nastavnik ili učenik imaju dvojbu oko zaključne ocjene, odnosno ukoliko nema dovoljno elemenata za zaključivanje ocjene. Za predmete s tjednom satnicom od tri sata tjedno usmeno ispitivanje preporuča se provesti ukoliko se učenika ocjenjuje ocjenom odličan i nema dovoljno elemenata za zaključivanje ocjene.

Zaključno, u ovakvim izvanrednim uvjetima, odluke se donose sukladno preporukama stručnjaka i epidemiološkoj situaciji te stalno uslijed promjena okolnosti možemo očekivati i promjene nekih odluka, ali naglašavamo da one sigurno neće biti donesene na štetu učenika ili njihovih mogućnosti za nastavak obrazovanja. U tom duhu, molimo roditelje za strpljenje i suradnju.




Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Lucija Šimek   datum: 9. 4. 2020.

 
Meteorološka postaja Tužno-OŠ Tužno | Neverin.hr

Meteorološka postaja Črešnjevo-PŠ Črešnjevo | Neverin.hr

Kalendar
« Rujan 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji


Priloženi dokumenti:
Infografika.jpg


"Mi možemo"

Priloženi dokumenti:
plakat MM 2021.pdf


Užina za sve V

Užina za sve IV

Užina za sve III

Užina za sve

Microsoft school

     
Već treću godinu zaredom naša škola ima status Microsoftove škole.


 

     

     

     

 


INFORMATIKA 1. razred

Informatika za 1. razred
Video zapisi:
Prijava u Teamse:


Slanje poruka: 

- klikni na sliku za pristup materijalima


UPUTE ZA TABLETE

Red Button


Mladi planinari

     


Korisni linkovi
e-Dnevnik

Varaždinska županija

Dnevni tisak

Informatički časopisi
 • Enter
 • Bug
 • PC CHIP

Ostali časopisi


Brojač posjeta
Ispis statistike od 15. 3. 2020.

Ukupno: 125665
Ovaj mjesec: 1200
Ovaj tjedan: 317
Danas: 28




preskoči na navigaciju