« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Teme članaka u pedagoškom časopisu "Napredak" u 2017. godini.
NAPREDAK br. 1-2, siječanj – lipanj, god. 158/2017.
Vesna Budinski ; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Draženka Blaži ; Edukacijsko rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Emica Farago ; Edukacijsko rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Petra Pavić ; Edukacijsko rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Jasmina Vrkić Dimić ; Sveučilište u Zadru, Odjel za pedagogiju
Zora Zuckerman ; Sveučilište u Zadru, Odjel za pedagogiju
Marina Blaži Pestić
Jasmina Tomašić Humer ; Odsjek za psihologiju, Filozofske fakultet u Osijeku
Marija Milić ; Odsjek za psihologiju, Filozofske fakultet u Osijeku
Ksenija Rukavina Kovačević ; Riječka nadbiskupija, Rijeka
Kornelija Mrnjaus ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci
Alena Letina ; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Marija Ištvanić
Roko Vladušić ; Sveučilište u Splitu, Prirodoslovno-matematički fakultet
Mia Ožič ; OŠ Plitvička jezera, Mukinje
Nikolina Matoš ; Muzička akademija Sveučilišta u Zagrebu
Željka Pintar ; Dječji vrtić Kustošija, Zagreb
NAPREDAK br. 4, listopad – prosinac, god. 158/2017.
Majda Rijavec i Melita Ivanković: Dispozicijski optimizam i pesimizam kao prediktori školskog uspjeha, ciljnih orijentacija u učenju, straha od ispitivanja i životnog zadovoljstva učenika (izvorni znanstveni članak
Kristina Krulić Kuzman, Tena Veliki i Vladimir Takšić: Važnost emocionalne inteligencije u objašnjenju problematike vršnjačkog nasilja (izvorni znanstveni članak)
Dijana Drandić: Uloga pomoćnika u nastavi u provođenju inkluzivnog obrazovanja (izvorni znanstveni članak)
Nataša Vlah i Martina Ferić: Potreba za ranom intervencijom djeci u vrtiću – perspektiva odgojitelja (prethodno priopćenja)
Josipa Burušić, Mirta Blažev i Ivan Dević: Intervencijski programi u STEM području: analiza vrsta, teorijske utemeljenosti, ciljnih skupina, ishoda i načina vrednovanja intervencijskih programa u školskom i izvanškolskom okruženju (pregledni članak)
Andrej Sweeney i Mirjana Posavec: Utjecaj primjene PAR modela poučavanja u konstruktivistčkom pristupu na usvajanje pojmova i koncepta na razini razumijevanja (stručni članak)
NAPREDAK br. 3, srpanj – rujan, god. 158/2017.
Andreja Bubić i Tonća Jukić: Jedna lasta (ne) čini proljeće: Perspektiva pojedinca u kontekstu održivog razvoja (prethodno priopćenje)
Martina Kolar Billege i Kata s. Amabilis Jurić: Duhovni aspekt kao komponenta ocjelovljenja odgoja i obrazovanja (prethodno priopćenje)
Neala Ambrosi-Randić i Žanet Glivarec: Grafomotorika kao prediktor intelektualnih sposobnosti u školskoj dobi (izvorni znanstveni članak)
Davor Brđanović: Vrednovanje u glazbenom obrazovanju i obrazovna reforma: stavovi nastavnika glazbene škole prema godišnjem ispitu sviranja instrumenata (prethodno priopćenje)
PRIKAZ / OSVRTI
Vladimir Paar i Nevio Šetić (ur.) Prilozi za raspravu u obrazovnoj i kurikularnoj reformi – kritike i vizije (nevio Šetić)
Susan E. Elliott-Johs (ur.) Vodstvo za promjene u obrazovanju učitelja (Jadranka Stojković)
Miljenko Hajdarović: Osvrt na prethodno priopćenje „Facebook“ – nova obrazovna platforma u nastavi povijesti
Sergej Filipović i Andrea Vučetić: Osvrt na osvrt profesora Miljenka Hajdarovića
RADNO VRIJEME KNJIŽNICE
Ponedjeljak - petak
8.00 - 14.00
Telefon: 035/ 470-071
e-mail: knjiznica@os-vcemin-donjiandrijevci.skole.hr
ŠKOLSKA KNJIŽNICA
Učenici škole ujedno su i članovi školske knjižnice. Članovi knjižnice mogu posuđivati knjige tijekom cijele nastavne godine. Poželjno je vratiti knjigu u roku od 21 dan od dana posudbe, kako bi je mogli koristiti i drugi učenici. Članovi knjižnice su dužni odnositi se prema knjigama s pažnjom i čuvati ih od svakog oštećenja.
Učenici mogu slobodno pregledavati knjige u knjižnici i čitati časopise. Ne posuđenu knjigu potrebno je vratiti na njeno mjesto. Ako učenik nije siguran gdje treba vratiti knjigu, treba je donijeti knjižničaru koji će je vratiti na njeno mjesto. Krivo uložena knjiga je za neko vrijeme izgubljena knjiga...
Cjelokupni fond knjižnice Osnovne škole "Viktor Car Emin" Donji Andrijevci broji 7854 knjiga, 6087 knjiga se nalazi u učeničkom fondu, a 1758 knjiga u učiteljskom fondu.
Osim knjiga, knjižnica je pretplaćena i na više časopisa (Modra lasta, Smib, Prvi izbor, Radost, Moj planet, Bug, Matka, Meridijani, Napredak, Zrno, Unikat). Od novina na policama knjižnice mogu se naći Školske novine.
Dođite u knjižnicu i posudite knjigu, istražujte koristeći se enciklopedijama, leksikonima i atlasima, pronađite nepoznate riječi u rječnicima, pročitajte neki od časopisa. Dođite na druženje s knjigom... Učinite to i postat ćete bogati, bogati ZNANJEM!
ZAŠTO ČITATI?
Knjižnica je prostor u kojem su pohranjena mnoga znanja. Na nama je da ih poželimo koristiti... Čitajmo i maštajmo!
KAKO PRONAĆI KNJIGU KOJU ŽELIŠ?
Kada uđeš u knjižnicu, uočit ćeš određene oznake na policama. Pogledaj što one znače!
M – KNJIŽEVNOST ZA NAJMLAĐE
D – DJEČJA KNJIŽEVNOST
O – KNJIŽEVNOST ZA MLADEŽ
N – NARODNA KNJIŽEVNOST
I – IGROKAZI
M - Na policama s oznakom M (mladi) nalaze se knjige za najmlađe: bajke, slikovnice, priče i pjesmice (učenici prvog razreda).
D – Na policama s oznakom D (djeca) nalaze se knjige zabavnog sadržaja, uzbudljivi pustolovni romani, romani o putovanjima u nepoznate krajeve, pripovijetke o životinjama, znanstveno-fantastična djela (učenici od 2. do 6. razreda).
O - Oznaka O (omladina) nalazi se na policama s knjigama na kojima se nalaze povijesni i pustolovni romani, putopisi, dnevnici kao i knjige drugih žanrova namijenjeni učenicima završnih razreda
(učenici 7. i 8. razreda).
N – Slovo N označava policu s knjigama koje nam oslikavaju životna iskustva prošlih naraštaja kroz pripovijetke, bajke, basne, pjesme, zagonetke, poslovice…
I – Polica koja nosi oznaku I sadrži igrokaze, djela predviđena za scenski izražaj.
Poseban odjel u knjižnici čini referentna zbirka. Referentnu zbirku čine knjige koje se ne iznose iz knjižnice, odnosno koriste se u knjižnici, a čine je enciklopedije, leksikoni, atlasi, rječnici i priručnici. Knjige iz referentne zbirke su složene po stručnim oznakama.
Djela koja ne spadaju u lektiru, a također se nalaze u knjižničnom fondu složena su na polici s oznakom Lijepa književnost. To su djela domaćih i stranih autora namijenjena onima koji žele više i koji u knjizi vide dobrog prijatelja u slobodno vrijeme.
Knjige iz učeničkog fonda na policama su složene abecednim redom prezimena autora.