« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
DRAGI UČENICI I POŠTOVANI RODITELJI,
Na web stranici naše škole možete pronaći kutak stručnog suradnika pedagoga. U ovom prostoru pokušati ću odgovoriti na nedoumice vašeg odrastanja, poteškoće iz svakodnevnog školskog života odgojne i obrazovne dileme, ali i skrenuti vam pozornost na one tekstove, vijesti i vrijedne knjige koje smatram nezaobilaznim vodičima kroz svijet djetinjstva i mladenaštva.
Između mnogobrojnih poslova koje obavlja školski pedagog moj rad obuhvaća: savjetodavni rad s učenicima, pomoć učenicima u savladavanju odgojno obrazovnih sadržaja kroz tehnike učenja, rad na odgojno-obrazovnoj prevenciji od ovisnosti, trening životnih vještina od komunikacije do rješavanja sukoba, odgoj i obrazovanje za ljudska prava, tematska predavanja za roditelje, rad na profesionalnoj orijentaciji učenika, rad na primarnoj zdravstvenoj prevenciji školske djece, organizaciju događaja u školi i još mnogo toga…
Želja mi je da vi dragi učenici kao i Vaši roditelji obogaćujete ovaj kutak pedagoga svojim pitanjima na koje ću rado odgovoriti ili imate zanimljive prijedloge o temama o kojima biste nešto više čuli ili naučili.
Je li Vaše dijete zaštekalo u školi i prestalo učiti? Čini li Vam se da mu je to najgora aktivnost na svijetu? Učenje je nešto što mnogoj djeci predstavlja tlaku, pa je na nama odraslima da im pomognemo da to zavole. Najvažnije je pronaći pravi način da ih se motivira za učenje kako bi svladavali gradivo i izvukli što bolje ocjene. Mnogi roditelji se nalaze u situaciji da njihovi savjeti i primjeri kako se uči ne dopiru do njihove djece, stoga smo pripremili savjete koji će Vam pomoći da se uhvatite ukoštac s ovim problemom.
Mjesto za učenje:
1. Važno je da učiš uvijek na istom mjestu.
Čim sjedneš na uobičajeno mjesto za učenje «program za učenje» se automatski uključuje.
2. Prostorija u kojoj učiš treba biti mirna i dovoljno osvijetljena.
Isključi TV. Možeš slušati glazbu, ako ti godi dok učiš.
3. Uči sjedeći za stolom na stolici od tvrđeg materijala
Krevet ili fotelja su mjesta za odmor, drijemanje, maštu. Na stolici mišići tijela su aktivniji, mozak se budi i spreman je za rad.
4. Na stolu drži samo knjige, bilježnice i pribor iz predmeta koji učiš.
Igračke i druge stvari «stanuju» na drugim mjestima.
Vrijeme za učenje:
1.Planiraj kad ćeš i što učiti.
Organiziraj svoj dan tako da se zna kad je vrijeme za učenje, a kad za igru i odmaranje.
2. Najbolje je učiti svaki dan u isto vrijeme,
jer tako navikavaš svoj mozak da u određeno vrijeme bude brzo spreman za učenje- da uključi "program" za učenje.
3. Najpovoljnije vrijeme za učenje je ujutro od 9 do 11 sati, a popodne od 16 do 18 sati.
4. Neka prođe najmanje 1 sat između objeda i učenja.
Način učenja:
Već primjećuješ da je ponavljanje i prepričavanje lekcije najvažniji dio učenja.
Gradivo možeš ponavljati šećući po sobi.
Možeš zamisliti da odgovaraš pred nastavnikom.
Dok stojiš ili hodaš tvoje tijelo i mozak su aktivniji pa bolje pamtiš.
U početku ti se može činiti da ti treba puno vremena za ovakvo učenje.
Ubrzo ćeš uvidjeti da ovako naučeno gradivo razumiješ i jako dugo pamtiš.
Što još pomaže u učenju:
Kada naučiš, prijeđi na lakši. Između napravi malu pauzu od 5 minuta. Ustani i «protegnuti noge».
Preporučljivo je prespavati između učenja i testa.
Zato nakon učenja izađi vani i igraj neku aktivnu igru, npr. vožnja bicikla, rolanje, igre s loptom. Na taj način će se tvoje tijelo razgibati, a mozak odmoriti.
.