« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
ZAKON O ODGOJU I OBRAZOVANJU U OŠ I SŠ
PRAVILNIK O OCJENJIVANJU U OŠ I SŠ
GODIŠNJI PLAN I PROGRAM RADA, ŠK. 2023./2024.
PRAVILNIK O NAČINU PROVOĐENJA AKTIVNOSTI NA PROMICANJU SPOZNAJA - DUHANSKI PROIZVODI
PRAVILNIK O NAČINU KORIŠTENJA VLASTITIH PRIHODA
POSLOVNIK O RADU KOLEGIJALNIH TIJELA OŠ VIKTORA CARA EMINA, LOVRAN
POSLOVNIK O RADU VIJEĆA RODITELJA
1. SAT: 8,00 - 8,45
2. SAT: 8,50 - 9,35
3. SAT: 9,40 - 10,25
4. SAT: 10,50 - 11,35
5. SAT: 11,40 - 12,25
6. SAT: 12,30 - 13,15
7. SAT: 13,20 - 14,05
1. SAT: 8,00 - 8,45
2. SAT: 8,50 - 9,35
3. SAT: 10,00 - 10,45
4. SAT: 10,50 - 11,35
5. SAT: 11,40 - 12,25
6. SAT: 12,30 - 13,15
U četvrtak 18,11.2010. godine u matičnoj školi održan je INTEGRIRANI DAN s učenicima starijih razreda na temu Dječja prava.
Radilo se u radionicama koje su djeca birala prema svom afinitetu. Na kraju su učenici u holu škole prezentirali svoje radove
Voditelji: Senka Strgar, Nastja Srok i Radovan Trinajstić
Uočili smo želju učenika da se izražavaju grafitima, no ne poznaju pravila i način kako to učiniti. Želja nam je usmjeriti ih da šaranje po zidovima pretvore u nešto umjetnički vrijedno.
2. Kemija – Pravo na život, pravo na istinu
Voditeljica: Anđelka Zrakić Potkonjak
Na temelju filma Erin Brockovich učenici su vidjeli kako je dopušteno i opravdano ograničavanje ljudskih prava radi ekonomske dobiti velike korporacije.
3. Biologija – Odgovorno spolno ponašanje
Voditeljica: Đurđa Badanjak
Teme 1: Odgovorno spolno ponašanje – Važnost poštivanja tuđe odluke i tuđih osjećaja
Tema 2: Odgovorno roditeljstvo
Izrada plakata, strip, umne mape i edukativni igrokaz.
4. Literarno-dramska
Voditeljica: Sanja Kapović
- Pravo na igru – Moja najdraža igračka (5. razredi)
- O dječjim pravima kroz stihove (6. i 7. razredi)
- Prava koja bih želio imati u školi i obitelji
5. Debata – Grafiti su umjetnost
Voditeljica: Iva Baraba
Kako nije potrebno raspravljati o tome trebaju li djeca imati prava ili ne, odlučili smo izraziti svoje mišljenje o onome što nas najviše zanima, a to su grafiti. Na taj način osvještavamo slobodu izražavanja.
6. Povijest – Dječja prava kroz povijest.
Voditeljica: Jadranka Kurtović
Pratili su položaj djece kroz povijest uzimajući u obzir bitne događaje od starog vijeka do danas.
7. Engleski jezik – Children's Rights and Responsibilitis
Voditeljica: Ivana Peršić
Radionica o dječjim pravima u kojoj su učenici osvijestili obaveze i prava djece s osvrtom na zemlje u kojima prava djece nisu poštovana.
8. Njemački jezik – Diskussionsrunde
Voditeljica: Aleksandra Hrebak
Učenici su vodili raspravu na njemačkom jeziku o dječjim pravima, točnije o problemima odnosa roditelja i djece, sukob generacija.
10. Dramska – Radost igre
Voditeljica: Maja Barković
Učenici su osmislili recital o pravu djece na igru.
11. Tjelesni odgoj – Pravo djece na igru
Voditelji: Aleksandar Kunić, Sanja Hlanuda, Gabrijela Ivanković
Učenicu su iskoristila svoje pravo na igru i vrijeme provela u sportskim igrama.