« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
ZAKON O ODGOJU I OBRAZOVANJU U OŠ I SŠ
PRAVILNIK O OCJENJIVANJU U OŠ I SŠ
GODIŠNJI PLAN I PROGRAM RADA, ŠK. 2023./2024.
PRAVILNIK O NAČINU PROVOĐENJA AKTIVNOSTI NA PROMICANJU SPOZNAJA - DUHANSKI PROIZVODI
PRAVILNIK O NAČINU KORIŠTENJA VLASTITIH PRIHODA
POSLOVNIK O RADU KOLEGIJALNIH TIJELA OŠ VIKTORA CARA EMINA, LOVRAN
POSLOVNIK O RADU VIJEĆA RODITELJA
1. SAT: 8,00 - 8,45
2. SAT: 8,50 - 9,35
3. SAT: 9,40 - 10,25
4. SAT: 10,50 - 11,35
5. SAT: 11,40 - 12,25
6. SAT: 12,30 - 13,15
7. SAT: 13,20 - 14,05
1. SAT: 8,00 - 8,45
2. SAT: 8,50 - 9,35
3. SAT: 10,00 - 10,45
4. SAT: 10,50 - 11,35
5. SAT: 11,40 - 12,25
6. SAT: 12,30 - 13,15
Ako želite da vam djeca budu pametna, čitajte im bajke.
Ako želite da budu još pametnija, čitajte im još više bajki.
Albert Einstein
Svjetski dan pripovijedanja bajki obilježava se 26. veljače širom svijeta. Ideja je obilježavanja ovoga dana poticanje roditelja na pripovijedanje i čitanje bajki svojoj djeci te da se i sami prisjete djetinjstva i priča koje su tada rado slušali ili čitali. Povratak je to istinskim vrijednostima jer je živa riječ krucijalna potreba svakog čovjeka/dijeteta.
Učenici šestih razreda ušli su u bajkoviti svijet čitanjem Priča iz davnina Ivane Brlić-Mažuranić. Potaknuti njezinim bajkama izrađivali su digitalne slikovnice prema književnom predlošku, sažimali tekst te stvarali vlastite ilustracije.
Učenički radovi objavljeni su na platformi Book Creator te su ispisani, uvezani i izloženi u našoj školskoj knjižnici.
https://read.bookcreator.com/40dhYv6OdDPdV4jPijMgUUy4idZ2/RjFH-_zESFCVvOaM9hxgXA
Ovi radovi pronašli su svoju publiku u učenicima četvrtih razreda. Oni su, također, već upoznati s dijelom Ivanina stvaralaštva jer su imali priliku čitati Regoča i Šumu Striborovu u okviru djela za cjelovito čitanje. Da bi obilježili Dan pripovijedanja bajki, odabrali smo dva najuspješnija uratka učenika šestih razreda te ih interpretativno čitali (uz prikaz ilustracija) na satovima Hrvatskoga jezika učenicima četvrtih razreda. Inicijativa čitanja bajki naglas prihvaćena je s oduševljenjem te se planiraju nove suradnje, a sve u okviru eTwining projekta Uz čitanje riječi rastu.
Svjetski dan pripovijedanja bajki tako smo obilježili stvaralačkim aktivnostima, promovirali radove naših učenika, poticali volonterstvo i pozitivan odnos prema čitanju te, u konačnici, knjigom povezali učenike različitih generacija.
Martina Pećar Đurović
Sandra Salopek