« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
ZAKON O ODGOJU I OBRAZOVANJU U OŠ I SŠ
PRAVILNIK O OCJENJIVANJU U OŠ I SŠ
GODIŠNJI PLAN I PROGRAM RADA, ŠK. 2023./2024.
PRAVILNIK O NAČINU PROVOĐENJA AKTIVNOSTI NA PROMICANJU SPOZNAJA - DUHANSKI PROIZVODI
PRAVILNIK O NAČINU KORIŠTENJA VLASTITIH PRIHODA
POSLOVNIK O RADU KOLEGIJALNIH TIJELA OŠ VIKTORA CARA EMINA, LOVRAN
POSLOVNIK O RADU VIJEĆA RODITELJA
1. SAT: 8,00 - 8,45
2. SAT: 8,50 - 9,35
3. SAT: 9,40 - 10,25
4. SAT: 10,50 - 11,35
5. SAT: 11,40 - 12,25
6. SAT: 12,30 - 13,15
7. SAT: 13,20 - 14,05
1. SAT: 8,00 - 8,45
2. SAT: 8,50 - 9,35
3. SAT: 10,00 - 10,45
4. SAT: 10,50 - 11,35
5. SAT: 11,40 - 12,25
6. SAT: 12,30 - 13,15
Učenici 4.a, 4.b i 4. razreda iz M. Drage boravili su od 23.05.-27.05.2011. u Hrvatskom zagorju u sklopu Škole u prirodi.
Prvi su dan razgledali Zagreb - katedraku na kaptolu, Trg bana Jelačića, kamenita vrata , Trg i crkvu Sv. Marka, kulu Lotršćak. posjetili su i zgradu Hrvatskog Sabora, a u poslijepodnevnim satima i ZOO u maksimiru.
Drugi su dan posjetili Varaždin. Razgledali su starogradsku jezgru, palaču i crkvu, posjetili dvorac Stari grad. navečer su uživali na bazenu u sportskim igrama i akvaganu.
Trećoi su dan proveli u Kumrovcu. posjetili su etno muzej Stara sela, potom su otišli u Klanjec gdje su posjetili galeriju Antuna Augustinčića. Navečer je bilo veselo u disku.
Četvrti je dan prošao u razgledu Trakošćana i dvorca obitelji Drašković te posjetili tvornicu stakla. Popodne su razgledali arheološki lokalitet Hrušnjakovo.
Peti dan na povratku kući posjetili su još Mariju Bistricu i razgledali crkvu te prisustvovali izradi licitarskih srca . Razgledali su još Gornju Stubicu i spomenik Selačkoj buni.
Učenici su bili veoma zadovoljni ovakvim načinom učenja u prirodi, aučitelji su imali samo pohvale za njihovo ponašanje. U prilogu su slike koje su nastale na putu.