« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
ZAKON O ODGOJU I OBRAZOVANJU U OŠ I SŠ
PRAVILNIK O OCJENJIVANJU U OŠ I SŠ
GODIŠNJI PLAN I PROGRAM RADA, ŠK. 2023./2024.
PRAVILNIK O NAČINU PROVOĐENJA AKTIVNOSTI NA PROMICANJU SPOZNAJA - DUHANSKI PROIZVODI
PRAVILNIK O NAČINU KORIŠTENJA VLASTITIH PRIHODA
POSLOVNIK O RADU KOLEGIJALNIH TIJELA OŠ VIKTORA CARA EMINA, LOVRAN
POSLOVNIK O RADU VIJEĆA RODITELJA
1. SAT: 8,00 - 8,45
2. SAT: 8,50 - 9,35
3. SAT: 9,40 - 10,25
4. SAT: 10,50 - 11,35
5. SAT: 11,40 - 12,25
6. SAT: 12,30 - 13,15
7. SAT: 13,20 - 14,05
1. SAT: 8,00 - 8,45
2. SAT: 8,50 - 9,35
3. SAT: 10,00 - 10,45
4. SAT: 10,50 - 11,35
5. SAT: 11,40 - 12,25
6. SAT: 12,30 - 13,15
Učenici petih razreda naše škole sudjelovali su na terenskoj nastavi iz geografije i prirode pod nazivom „Baština našega zavičaja“, i to u ponedjeljak 8.5.2023. Posjetili su muzej u Interpretacijskom centru Parka prirode Učka te su prošetali Poučnom stazom Vela draga. S obzirom na veliki broj učenika (ukupno 47 učenika), bili su podijeljeni u dvije skupine te su navedene lokacije unutar Parka posjetili naizmjenično. Posjet muzeju odvijao se je pod stručnim vodstvom djelatnice muzeja. U muzeju učenici su na različite načine, koristeći digitalnu tehnologiju, mogli doživjeti i upoznati različite biljne i životinjske vrste koje žive na području Parka te se upoznati s kulturnom baštinom područja, kao što je tehnika suhozidne gradnje.
U šetnji Poučnom stazom Vela draga učenike je vodila učiteljica geografije, Vladimira Valjak, a u pratnji su bile učiteljica prirode, Ticijana Padovan te Ana B. J., učiteljica informatike, kao i asistentica u nastavi Patricija P.G..
Učenici su radom na postavljenim pločama rješavali zadatke vezane uz postanak planine Učke, taloženje vapnenca u nekadašnjem oceanu Tethys te su u stijenama tražili fosile kao dokaz da su stijene koje grade Učku nastale taloženjem na dnu oceana. I u tome su bili jako uspješni. Usto su uživo mogli vidjeti primjere krških reljefnih oblika te sediment koji je zaslužan na postanak izvora na Učki, fliš. Učenici su pokazali interes za navedene sadržaje, aktivno rješavali zadatke te poštivali dogovorena pravila ponašanja.