« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
ZAKON O ODGOJU I OBRAZOVANJU U OŠ I SŠ
PRAVILNIK O OCJENJIVANJU U OŠ I SŠ
GODIŠNJI PLAN I PROGRAM RADA, ŠK. 2023./2024.
PRAVILNIK O NAČINU PROVOĐENJA AKTIVNOSTI NA PROMICANJU SPOZNAJA - DUHANSKI PROIZVODI
PRAVILNIK O NAČINU KORIŠTENJA VLASTITIH PRIHODA
POSLOVNIK O RADU KOLEGIJALNIH TIJELA OŠ VIKTORA CARA EMINA, LOVRAN
POSLOVNIK O RADU VIJEĆA RODITELJA
1. SAT: 8,00 - 8,45
2. SAT: 8,50 - 9,35
3. SAT: 9,40 - 10,25
4. SAT: 10,50 - 11,35
5. SAT: 11,40 - 12,25
6. SAT: 12,30 - 13,15
7. SAT: 13,20 - 14,05
1. SAT: 8,00 - 8,45
2. SAT: 8,50 - 9,35
3. SAT: 10,00 - 10,45
4. SAT: 10,50 - 11,35
5. SAT: 11,40 - 12,25
6. SAT: 12,30 - 13,15
MORE JE ŽIVO!
Ovoga tjedna (26.-30.09.2011.) našu je školu posjetila profesorica Maja Novosel iz udruge Paks, ujedno profesorica na Prirodoslovno-matematičkom fakultetu u Zagrebu, Odjel za ekologiju. Ona je i autorica projekta More je živo – upoznajmo Jadransko more i njegov živi svijet. Profesorica Novosel cijeloga tjedna provodi predavanja i radionice s učenicima od prvog do šestog razreda. Predavanja traju dva školska sata pri čemu se koriste primjerci jadranskih biljaka i životinja, dijapozitivi te kratki filmovi. Nakon predavanja uslijedit će praktični rad na plaži gdje će učenici sakupljati što više vrsta biljnog i životinjskog svijeta izbačenog na obalu.
Nakon odslušanih predavanja i odgledanih filmova spremni smo i sami krenuti u morsku avanturu. U četvrtak, 29. rujna 2011. učenici nižih razreda krenuli su u istraživanje života na plaži Peharovo, dok su dan kasnije to isto činili učenici petih i šestih razreda. Učenici 2.a razreda sakupili su najveći broj morskih vrsta izbačenih na morsku obalu. Markova grupa ( Marko Škarica, Matija Budić, Marko Blažić, Emanuel Bastaja, Karlo Milolaža, Sebastijan Miklošević, Filip Rubil, Fran Orešković, Patrik Viskić – učenici 6.a razreda i Dominik Božičić – učenik 6.b) sakupila je rekordnih 35 vrsta među kojima se našao i kamen s fosilnim ostacima. Nakon natjecateljskog dijela istraživanja učenici su se upoznali s opremom za ronjenje i načinom na koji ona funkcionira. Promatrali su zaron i ronjenje ronioca po plaži te prepoznali organizme koje je izronio.