« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
ZAKON O ODGOJU I OBRAZOVANJU U OŠ I SŠ
PRAVILNIK O OCJENJIVANJU U OŠ I SŠ
GODIŠNJI PLAN I PROGRAM RADA, ŠK. 2023./2024.
PRAVILNIK O NAČINU PROVOĐENJA AKTIVNOSTI NA PROMICANJU SPOZNAJA - DUHANSKI PROIZVODI
PRAVILNIK O NAČINU KORIŠTENJA VLASTITIH PRIHODA
POSLOVNIK O RADU KOLEGIJALNIH TIJELA OŠ VIKTORA CARA EMINA, LOVRAN
POSLOVNIK O RADU VIJEĆA RODITELJA
1. SAT: 8,00 - 8,45
2. SAT: 8,50 - 9,35
3. SAT: 9,40 - 10,25
4. SAT: 10,50 - 11,35
5. SAT: 11,40 - 12,25
6. SAT: 12,30 - 13,15
7. SAT: 13,20 - 14,05
1. SAT: 8,00 - 8,45
2. SAT: 8,50 - 9,35
3. SAT: 10,00 - 10,45
4. SAT: 10,50 - 11,35
5. SAT: 11,40 - 12,25
6. SAT: 12,30 - 13,15
Kolaž poezije i proze satkan od djela Gundulića, Matoša, Krleže, Ujevića, Šimića, Cesarića, Paljetka, Baloga, Kušeca... LJUBAV JE... izvest će glumci Perica Martinović i Goran Matović.
Predstava traje 45 minuta, namijenjena je učenicima od 6. do 8. razreda, a pogledat ćemo je u srijedu, 13. 02 2013.
Slike preuzete s web-stranica škola u kojima je predstava održana.
Predstava je satkana od uzbudljivih poetskih i proznih tekstova hrvatskih i stranih autora. Baveći se vječnom zagonetkom koja se ljubav zove, odabrani autori tu duhovnu senzaciju transponiraju u najvredniji govor - govor ljubavi.
Scenska igra Ljubav je... koncipirana je u dijaloškoj formi. U čvrstoj dramaturškoj montaži Perica Martinović i Goran Matović pokušavaju odgovoriti što bi to ljubav mogla biti.
Ulančavanje pjesmotvora, proznih ulomaka i anegdota te interaktivna igra glumaca i učenika ovom kazališno-poetskom činu daju posebnu uzbudljivost.
Glumci govore Gundulićevu Himnu slobodi, Ujevićev izbor iz Kolajne, Šimićevu Ljubav, Cesarićev Povratak, Voćku poslije kiše, Slap, Paljetkove Miševe i mačke naglavačke...
Ovaj scenski susret dinamična je kompozicija koja se prelijeva i razvija u dodiru s učenicima i njihovim reakcijama.