« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
ZAKON O ODGOJU I OBRAZOVANJU U OŠ I SŠ
PRAVILNIK O OCJENJIVANJU U OŠ I SŠ
GODIŠNJI PLAN I PROGRAM RADA, ŠK. 2023./2024.
PRAVILNIK O NAČINU PROVOĐENJA AKTIVNOSTI NA PROMICANJU SPOZNAJA - DUHANSKI PROIZVODI
PRAVILNIK O NAČINU KORIŠTENJA VLASTITIH PRIHODA
POSLOVNIK O RADU KOLEGIJALNIH TIJELA OŠ VIKTORA CARA EMINA, LOVRAN
POSLOVNIK O RADU VIJEĆA RODITELJA
1. SAT: 8,00 - 8,45
2. SAT: 8,50 - 9,35
3. SAT: 9,40 - 10,25
4. SAT: 10,50 - 11,35
5. SAT: 11,40 - 12,25
6. SAT: 12,30 - 13,15
7. SAT: 13,20 - 14,05
1. SAT: 8,00 - 8,45
2. SAT: 8,50 - 9,35
3. SAT: 10,00 - 10,45
4. SAT: 10,50 - 11,35
5. SAT: 11,40 - 12,25
6. SAT: 12,30 - 13,15
U našoj su se školi dana 3. prosinca, 2015. održale radionice u sklopu CAP programa za učenike 2. razreda. Radionice izvode tri posebno educirane osobe, a u našoj školi to su socijalna pedagoginja Maja Draščić, psihologinja Deniza Dinić te vanjska suradnica psihologinja Renata Peranić.
CAP program (Child Assault Prevention - prevencija napada na djecu) je preventivni program na univerzalnoj razini što znači da se provodi sa svim učenicima 2. razreda, njihovim roditeljima i učiteljima. CAP program ima za cilj osposobiti učenike da vlastitim snagama zaštite svoja prava (da budu sigurni, jaki i slobodni) u situaciji potencijalnog zlostavljanja.
CAP program sastoji se od četiri koraka:
1. korak: predavanje za cjelokupno osoblje škole
2. korak: predavanje za roditelje
3. korak: radionica za učenike
Koristeći igranje uloga i vođene grupne diskusije, djecu se uči prepoznati potencijalno opasne situacije i učinkovito koristiti različite mogućnosti.
Nakon uvodnog razgovora o osnovnim pravima svakog djeteta da bude sigurno, jako i slobodno, slijede 3 igrokaza. U njima se predstavljaju najčešće situacije zlostavljanja koje bi djeca mogla susresti:
Igrokazi se koriste da bi se zorno prikazale situacije o kojima onda djeca kroz razgovor dolaze do uspješnih prevencijskih strategija.
4. korak: individualni razgovori s učenicima
ŠTO ĆEMO DALJE?
Stečena znanja i vještine učenici će i dalje nadograđivati sa svojim učiteljicama i roditeljima. U školi na satovima razrednika učenici će riješavati kvizove, odigravati situacije u kojima su im narušena prava te zajednički pronalaziti rješenja, stvarati likovne radove na temu CAP-a, itd. Molimo roditelje da pokažu interes prema CAP programu te saznaju kako su njihova djeca doživjela radionice te što su naučila. Time ćemo svi zajedno biti bliži cilju da se svako djete u našoj školi osjeća sigurno, jako i slobodno.