« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
ZAKON O ODGOJU I OBRAZOVANJU U OŠ I SŠ
PRAVILNIK O OCJENJIVANJU U OŠ I SŠ
GODIŠNJI PLAN I PROGRAM RADA, ŠK. 2023./2024.
PRAVILNIK O NAČINU PROVOĐENJA AKTIVNOSTI NA PROMICANJU SPOZNAJA - DUHANSKI PROIZVODI
PRAVILNIK O NAČINU KORIŠTENJA VLASTITIH PRIHODA
POSLOVNIK O RADU KOLEGIJALNIH TIJELA OŠ VIKTORA CARA EMINA, LOVRAN
POSLOVNIK O RADU VIJEĆA RODITELJA
1. SAT: 8,00 - 8,45
2. SAT: 8,50 - 9,35
3. SAT: 9,40 - 10,25
4. SAT: 10,50 - 11,35
5. SAT: 11,40 - 12,25
6. SAT: 12,30 - 13,15
7. SAT: 13,20 - 14,05
1. SAT: 8,00 - 8,45
2. SAT: 8,50 - 9,35
3. SAT: 10,00 - 10,45
4. SAT: 10,50 - 11,35
5. SAT: 11,40 - 12,25
6. SAT: 12,30 - 13,15
Dana 1.12.2015. godine u Osnovnoj školi Viktora Cara Emina u Lovranu održao se Integrirani nastavni dan pod nazivom Ekodan. Nastava se odvijala u obliku različitih radionica koje su se bavile temama prehrane.
SKRIVENE MASTI I SKRIVENE ŠEĆERI
Radionicu Skrivene masti i skriveni šećeri vodila je učiteljica Anđelka Zrakić-Potkonjak.U radionici su sudjelovali učenici 5. -ih i 6.-ih razreda. Bavili su se otkrivanjem šećera i masti u pojedinim namirnicama te izrađivali salate od orašastih plodova kao zamjenu za nezdrave obroke. Učenici su sudjelovali u radionici jer su htjeli saznati nešto više o važnosti zdrave prehrane i početi se zdravo hraniti. Učenicima je ta radionica bila vrlo zanimljiva i poučna.
RAZVRSTAVANJE I ZBRINJAVANJE KUHINJSKOG OTPADA
Udruga Žmergo i učiteljica Vladimira Valjak-Rosović vodili su radionicu Razvrstavanje i zbrinjavanje kuhinjskog otpada u kojoj su sudjelovali učenici 5. -ih i 6.-ih razreda. Razgovaralo se o kuhinjskom otpadu i očuvanju papira za reciklažu s namjerom da se učenicima ukaže na važnost razvrstavanja otpada. Nakon te radionice i izrade plakata učenici su se osjećali ispunjeno jer su naučili mnoge važne podatke koje će moći primijeniti i u svojim domovima.
KUHANJE U PJESMI I PRIČI
Radionicu Kuhanje u pjesmi i priči vodila je učiteljica Ingrid Baljak. Učenici 5.-ih razreda koji su u njoj sudjelovali čitali su raznovrsne literarne ostvaraje na temu kuhanja i analizirali recepte. Ova radionica dječja je srca ispunila kreativnošću i zabavom.
PRIPREMANJE JELA OD STAROGA KRUHA
Knjižničarka Sandra Salopek i učiteljica Nastja Srok vodile su radionicu Pripremanje jela od staroga kruha. Zajedno s učenicima 6.-ih razreda prikupile su recepte kojima se na domišljat način rješava problem starog kruha. Učiteljice i učenici pripremili su zdravu juhu od povrća, štrucu, popečke od blitve, pohani kruh i puding od malina. Nakon što su namirnice bile spremne za jelo, prigodno su u njima uživali. Učenici su naučili da se stari kruh ne smije bacati, već da ga se može ponovno iskoristiti za spremanje novih jela. Počastili su i ravnateljicu i ostale učitelje koji su bili očarani njihovim umijećima. Učenici su bili presretni što su imali priliku kuhati i dokazati svoje kulinarske vještine.
HRANIDBENA RADIONICA NJEMAČKOG JEZIKA
Hranidbenu radionicu njemačkog jezika predvodio je učitelj Goran Urh. Učenici 6.-ih razreda izrađivali su plakate o prehrambenoj piramidi pritom se služeći rječnikom njemačkog jezika. Naučili su kako se zdravo hraniti te kako smanjiti konzumiranje brze hrane u svojoj svakodnevnoj prehrani.
IZRADA PLAKATA
Učenici 6.-ih i 7.-ih razreda s učiteljicom Sanjom Hlanudom izrađivali su plakate o starome kruhu. Istraživanjem, crtanjem i pisanjem učenici su na kreativan i opušten način otkrili nove spoznaje o starome kruhu.
STARI RECEPTI (KRIŠKA POVIJESTI)
U radionici Stari recepti (Kriška povijesti), koju je vodila učiteljica Mirta Dvorny Golac, sudjelovale su učenice 7. a razreda. Recepte koje su usmenom predajom naučile njihove bake sakupile su i zapisale te izradile plakate kako bi istaknule vrijednost tradicionalnih recepata u kojima mi možemo uživati i danas.
TABLE MANNERS ACROSS CULTURES
Učenici 7.-ih razreda sudjelovali su u radionici Table Manners Across Cultures koju je vodila učiteljica Ivana Peršić. Učenici su raspravljali o kulturološkim razlikama u ponašanju za stolom. Prvo su se upoznali s temom, a zatim su izabrali različite zanimljive kulture kao što su Japan, Kina, SAD, Indija, Francuska, Engleska. Napravili su plakate o tim zemljama kako bi temu približili drugim učenicima i podučili ih o kulturološkim razlikama u svijetu.
PREHRANA (VITAMINSKE BOMBE)
U radionici Prehrana (Vitaminske bombe) učenici 7.-ih razreda i voditeljica Branka Kinkela Stupac raspravljali su o pravilnoj prehrani i zdravoj kozmetici. Učenici su napravili frape i voćnu salatu te kroz zabavu i izrađivanjem plakata naučili mnogo o važnosti zdrave prehrane.
HRANA U MEDIJIMA
Učenici 8.-ih razreda istraživali su kako se hrani i prehrani pristupa u medijima. Čitali su tiskovine te zaključili da se, osim recepata, u časopisima i novinama mogu pronaći zanimljivosti i savjeti koji nude pregršt informacija o hrani i zdravlju. Radionicu je vodila učiteljica Martina Pećar Đurović.
PRAVILNA PREHRANA – ANALIZA ANKETA I IZRAČUNAVANJE INDEKSA TJELESNE MASE UČENIKA
Učenici 8.-ih razreda analizirali su anketne listiće s pitanjima o pravilnoj prehrani koje su prethodno ispunili učenici 5.-ih i 6.-ih razreda. Izračunavali su indeks tjelesne mase te na zanimljiv način spojili svoja matematička znanja i nova saznanja o prehrani. Radionicu je vodila učiteljica Gabrijela Ivanković.
POSJET VODOSPREMI
Učenici 8.-ih razreda zajedno s učiteljima Damirom Ožboltom, Želimirom Cvitanićem i Igorom Šijanecom obišli su najvažniju vodospremu za okolicu Opatije. Obavili su ispitivanje kvalitete vode i postotak klora u vodi. Saznali su da je voda čista te da se klor stavlja u izvor na Učki jer uništava bakterije.
Radionice su bile poučne, zabavne i kreativne. Naučili smo mnogo o pravilnoj prehrani i njenom utjecaju na naše zdravlje te ćemo ta znanja zasigurno koristiti i u svakodnevnom životu.