« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
ZAKON O ODGOJU I OBRAZOVANJU U OŠ I SŠ
PRAVILNIK O OCJENJIVANJU U OŠ I SŠ
GODIŠNJI PLAN I PROGRAM RADA, ŠK. 2023./2024.
PRAVILNIK O NAČINU PROVOĐENJA AKTIVNOSTI NA PROMICANJU SPOZNAJA - DUHANSKI PROIZVODI
PRAVILNIK O NAČINU KORIŠTENJA VLASTITIH PRIHODA
POSLOVNIK O RADU KOLEGIJALNIH TIJELA OŠ VIKTORA CARA EMINA, LOVRAN
POSLOVNIK O RADU VIJEĆA RODITELJA
1. SAT: 8,00 - 8,45
2. SAT: 8,50 - 9,35
3. SAT: 9,40 - 10,25
4. SAT: 10,50 - 11,35
5. SAT: 11,40 - 12,25
6. SAT: 12,30 - 13,15
7. SAT: 13,20 - 14,05
1. SAT: 8,00 - 8,45
2. SAT: 8,50 - 9,35
3. SAT: 10,00 - 10,45
4. SAT: 10,50 - 11,35
5. SAT: 11,40 - 12,25
6. SAT: 12,30 - 13,15
U periodu od siječnja 2016. do ožujka 2016. učenici 4.a, 4.b i 4.MD će sa socijalnom pedagoginjom Majom Draščić pohađati trening socijalnih vještina pod nazivom LaRa – lančana reakcija.
Socijalne vještine su naučeni oblici ponašanja i uče se od najranijeg djetinjstva - u obitelji, a kasnije se utvrđuju ili mijenjaju kroz interakciju s ostalim grupama (vršnjaci, škola, radne skupine i dr.) i širim socijalnim okruženjem (Ajduković i Pečnik, 1994., prema Ferić, Kranželić Tavra, 2003.).
Prijelaz iz četvrtog u peti razred za svako dijete predstavlja određeni stres. Usvajanjem i uvježbavanjem potrebnih socijalnih vještina dijete se bolje prilagođava na novu sredinu i lakše snalazi u novim situacijama (promjena razreda, novi učitelji, proširenje kruga prijatelja, itd.)
Jedan od najučinkovitijih načina učenja socijalnih vještina je trening socijalnih vještina -"trening" se odnosi na dio učenja i uvježbavanja. Kako se primjenjuju, učenici će vidjeti kroz video materijale, a sami će se okušati u njihovoj primjeni igranjem uloga i različitih igri u gotovo svakoj radionici.
Prema konceptu rizičnih i zaštitnih čimbenika, učenje socijalnih vještina predstavlja značajan zaštitni faktor u razvoju djeteta. S tim u skladu, trening socijalnih vještina LaRa dio je Školskog preventivnog programa naše škole te kao takav i sastavnica Školskog kurikuluma za 2015./16. godinu.