preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Vela Luka"

Login
Tražilica

Upisi u prvi razred osnovne škole

Office 365 za škole

Nastava na daljinu

Pronađite videolekcije klikom na sliku:

Ulaz u virtualne učionice

 

 

 

Posjeti...

Vremenska prognoza

Kalendar
« Listopad 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
30 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
Prikazani događaji

Brojač posjeta
Ispis statistike od 25. 11. 2010.

Ukupno: 944166
Ovaj mjesec: 1152
Ovaj tjedan: 366
Danas: 41
Projekt "Digitalnim alatima do inovativnih učionica"

O projektu                     

Od 2021/2022 školske godine naša škola uključena je u erasmus+ projekt koji je financiran u okviru Erasmus+ programa. Naziv našeg projekta je „Digitalnim alatima do inovativnih učionica“/Digital Tools to Innovative Classroom sa ciljem upoznavanja i korištenja različitih digitalnih alata u praksi kako bismo unaprijedili nastavu.

Jedan od većih izazova naše škole danas je nedostatak osnovnih digitalnih vještina kod učitelja. To nas dovodi u situaciju da nastavni proces nije dovoljno osuvremenjen koliko se očekuje i koliko bi željeli da bude, te da učenici informacijsku i komunikacijsku tehnologiju i opremu koju imaju, ne upotrebljavaju na koristan i edukativan način, već isključivo za zabavu. Želimo razvijati osnovne i napredne digitalne vještine kod svih učitelja s ciljem provođenja kvalitetnije, suvremene i interaktivne nastave koja stavlja učenika u aktivnu ulogu obrazovnog procesa. 

Aktivnosti i diseminacija projekta
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
IKT i digitalni alati za unapređivanje kompetencija i učenja - mobilnost KA1 - Utrecht, 15.-19.11.2021.
Autor: Nikolina Borovina, 13. 12. 2021.

Kao dio Erasmus+ projekta, stručna suradnica knjižničarka Nikolina Borovina, sudjelovala je na edukaciji Interactive ICT-based and web tools for an effective blended, flipped and cooperative learning u Utrechtu, Nizozemskoj od 15. do 19. studenog 2021. godine. Tečaj je pohađalo 9 sudionika iz različitih država - Italije, Belgije, Finske i Portugala.
Tema tečaja su bile različite metode poučavanja, programi i alati koji mogu osuvremeniti nastavu kako bi učenici bili motiviraniji za učenje i usvajanje različitih vještina i kompetencija.

Ciljevi tečaja bili su osvještavanje ključnih problema vezanih uz digitalnu pismenost u obrazovanju, u kontekstu suradničkog i kombiniranog učenja i preokrenute učionice;  upoznavanje s mogućnostima različitih metoda poučavanja koristeći tehnologiju i web alate; upoznavanje s primjerima dobre prakse o tome kako IKT može poboljšati motivaciju, sudjelovanje, poduzetnost i učenje učenika; poboljšanje digitalnih vještina korištenjem različitih web alata, softvera i programa za poučavanje te učenje te planiranje i razvoj konkretnih nastavnih projekata za primjenu u učionici.



Prvi dan edukacije je bio u obliku uvodnog predavanja i predstavljanja obrazovnih sustava sudionika. Drugi dan je bilo predavanje o ključnim kompetencijama za 21. st. i različitim metodama poučavanja kao što je suradničko, kombinirano učenje i preokrenuta učionica. Sudionici su iznosili svoja mišljenja i iskustva rada u ovim načinima poučavanja. 

Nastavak edukacije bio je u obliku radionica u kojima su sudionici prvo upoznavali različite digitalne i web alate a zatim i sami izrađivali materijale koje bi mogli koristiti u svom radu s učenicima. Također, demonstriran je i predstavljen velik broj različitih aplikacija koje se mogu koristiti u nastavi i pripremi digitalnih obrazovnih sadržaja a koje su bile grupirane prema svojoj namjeni. Na primjer, aplikacije za vođenje digitalne učionice kao što su: Edmodo, Google  Classroom, Teams, Moodle, WeSchool, It’s Learning, zatim aplikacije za kreiranje digitalnih i video lekcija: Nearpod, TesBlendspace, Ted Ed, Adobe Spark Video, Ed Puzzle, alati za izradu digitalnih knjiga: Bookkreator I StoryJumper, knjižnica obrazovnih digitalnih alata – EdShelf te sa nizom drugih alata koji se mogu koristiti u nastavi (Coogle, Canva, Sutori, Genially, PikToChart, Padlet, Na kraju su predstavljeni i demonstrirani alati za vrednovanje I procjenu (Quizizz, Edmodo, Quizlet, Kahoot i dr.)

Zadnji dan edukacije bio je predviđen za posjet lokalnoj školi u Utrechtu, međutim zbog loše epidemiološke situacije to nije bilo moguće. U sklopu edukacije održan je kulturni obilazak Utrechta, posjet spomenicima, crkvama i lokalnim znamenitostima uz stručno vodstvo.

Osim stručnog dijela edukacije koji je obuhvaćao predavanja i radionice, veliko iskustvo i pravo bogatstvo tečaja bilo je upoznavanje kolega iz različitih država te razmjena iskustava, znanja, ali i stvaranje mogućnosti povezivanja sa školama iz različitih država.






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju