« Listopad 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
O projektu
Od 2021/2022 školske godine naša škola uključena je u erasmus+ projekt koji je financiran u okviru Erasmus+ programa. Naziv našeg projekta je „Digitalnim alatima do inovativnih učionica“/Digital Tools to Innovative Classroom sa ciljem upoznavanja i korištenja različitih digitalnih alata u praksi kako bismo unaprijedili nastavu.
Jedan od većih izazova naše škole danas je nedostatak osnovnih digitalnih vještina kod učitelja. To nas dovodi u situaciju da nastavni proces nije dovoljno osuvremenjen koliko se očekuje i koliko bi željeli da bude, te da učenici informacijsku i komunikacijsku tehnologiju i opremu koju imaju, ne upotrebljavaju na koristan i edukativan način, već isključivo za zabavu. Želimo razvijati osnovne i napredne digitalne vještine kod svih učitelja s ciljem provođenja kvalitetnije, suvremene i interaktivne nastave koja stavlja učenika u aktivnu ulogu obrazovnog procesa.
Na stručnom skupu ŽSV za knjižničare Dalmacije, 8. ožujka 2022. školska knjižničarka održala je izlaganje na temu IKT i digitalni alati za razvoj kompetencija poučavanja i poticanje kreativnosti koja je bila povezana s temom stručnog skupa Poticanje kritičkog i kreativnog mišljenja. Osim predstavljanja tri Erasmus + projekata na skupu su bila dva zanimljiva izlaganja, jedno o Litavskoj književnosti u prijevodu Mirjane Brčko i Filozofija s djecom, čitanje i razvoj mišljenja, predavanje prof. Bruna Ćurka.
Sve teme su bile vrlo zanimljive i poticajne za uključivanje u erasmus i eTwinning projekte.
U predstavljanju projekta OŠ Vela Luka naglasak je bio na edukaciji o digitalnim alatima koji nude mogućnost poticanja učenika na kreativnost i izražavanje mišljenja. Postoje različiti digitalni sadržaji kao što su kvizovi, videozapisi, multimedijski i interaktivni sadržaji koje mogu izrađivati učitelji i učenici u svim fazama učenja od otkrivanja, preko uvježbavanja do ponavljanja i vrednovanja. Pomoću novih metoda poučavanja, korištenjem različitih digitalnih alata i obrazovnih sadržaja može se unaprijediti i poboljšati nastavni proces i na taj način kod učenika poticati kreativno i kritičko razmišljanje.
IKT i digitalni alati za razvoj kompetencija poučavanja i
poticanje kreativnosti