« Listopad 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
O projektu
Od 2021/2022 školske godine naša škola uključena je u erasmus+ projekt koji je financiran u okviru Erasmus+ programa. Naziv našeg projekta je „Digitalnim alatima do inovativnih učionica“/Digital Tools to Innovative Classroom sa ciljem upoznavanja i korištenja različitih digitalnih alata u praksi kako bismo unaprijedili nastavu.
Jedan od većih izazova naše škole danas je nedostatak osnovnih digitalnih vještina kod učitelja. To nas dovodi u situaciju da nastavni proces nije dovoljno osuvremenjen koliko se očekuje i koliko bi željeli da bude, te da učenici informacijsku i komunikacijsku tehnologiju i opremu koju imaju, ne upotrebljavaju na koristan i edukativan način, već isključivo za zabavu. Želimo razvijati osnovne i napredne digitalne vještine kod svih učitelja s ciljem provođenja kvalitetnije, suvremene i interaktivne nastave koja stavlja učenika u aktivnu ulogu obrazovnog procesa.
U sklopu Erasmus + KA1 projekta Digitalnim alatima do inovativnih učionica (Digital Tools for Innovative Classrooms) učiteljica Hrvatskog jezika Maja Kunjašić sudjelovala je na edukaciji od 17. do 21. listopada 2022. g. u Barceloni. Naime, svakodnevicu prosječnog čovjeka nemoguće je zamisliti bez interakcije s modernim tehnologijama, a učenici su u, prvome redu, oni koji takva znanja traže i primjenjuju pa suvremena nastava teži novim metodama poučavanja, o kakvima je na edukaciji bilo riječi.
Program edukacije Web 2.0 Tools for Teachers temeljio se na teoretskim (30%) i praktičnim aspektima (70%) upotrebe digitalnih alata u učionici. Naglasak je stavljen na načine motivacije učenika te na promijeni 'tradicionalnih' pristupa učenju novim i modernim pristupima. Novostečena znanja odnose se na samu vještinu primjene suvremenih obrazovnih trendova i korištenju digitalnih alata te igrifikaciji, kako bi nastavni sat bio usmjereniji na učenika. Interaktivna edukacija temeljila se na radu u grupama i/ili pojedinačno i osmišljavanje digitalnih zadataka, igara i kvizova te primjenu alata, kao što su ThinkLink, Blooket, Nearpod, Plickers, Quizlet, Canva, JeopardyLabs, Genially, BookCreator, Kahoot! i dr.
Zanimljivo je bilo razgovarati o primjerima iz školske prakse i izmjenjivati iskustva kolega iz različitih zemalja, poput Rumunjske, Slovačke ili Litve koji su, također, sudjelovali na edukaciji. Svaki dan, bilo je vremena i za šetnju uvijek živim gradom, istraživanje i uživanje u umjetnosti ili španjolskoj hrani (paella, churros). Osim same edukacije i izvrsnih predavača, u sjećanju ostaje prekrasna Barcelona sa svojim jedinstvenim znamenitostima, genijalni Antoni Gaudi i njegov Park Güell, La Pedrera, Casa Batlló ili njegovo, remek-djelo, najpoznatiji nedovršeni simbol Barcelone: La Sagrada Familia.
Maja Kunjašić