« Listopad 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
O projektu
Od 2021/2022 školske godine naša škola uključena je u erasmus+ projekt koji je financiran u okviru Erasmus+ programa. Naziv našeg projekta je „Digitalnim alatima do inovativnih učionica“/Digital Tools to Innovative Classroom sa ciljem upoznavanja i korištenja različitih digitalnih alata u praksi kako bismo unaprijedili nastavu.
Jedan od većih izazova naše škole danas je nedostatak osnovnih digitalnih vještina kod učitelja. To nas dovodi u situaciju da nastavni proces nije dovoljno osuvremenjen koliko se očekuje i koliko bi željeli da bude, te da učenici informacijsku i komunikacijsku tehnologiju i opremu koju imaju, ne upotrebljavaju na koristan i edukativan način, već isključivo za zabavu. Želimo razvijati osnovne i napredne digitalne vještine kod svih učitelja s ciljem provođenja kvalitetnije, suvremene i interaktivne nastave koja stavlja učenika u aktivnu ulogu obrazovnog procesa.
Kao dio Erasmus+ KA1 projekta Digitalnim alatima do inovativnih učionica (Digital Tools for Innovative Classrooms), učitelj edukator rehabilitator Mia Hrboka sudjelovala je na edukaciji Special Education Needs (SEN) and Art Expressive Therapy od 14. do 18. studenog 2022. godine u Beču.
Svako dijete ima jedinstveni potencijal kojeg treba razvijati i usmjeravati prema najboljim ostvarenjima, a ni djeca s teškoćama nisu izuzetak. U razvoju i poučavanju djece s teškoćama, najbitnije pitanje nije vezano samo za odgovarajući oblik obrazovanja, već i za razvoj i poticanje potencijala svakog pojedinog djeteta. Podučavanje djece s teškoćama nije lagan proces, a olakšati ga može upotreba različitih pristupa i komunikacijskih modaliteta koji će djecu ujedno i motivirati na rad i učenje. Upravo se spomenuta edukacija, između niza aktivnosti, usmjerila i na primjenu digitalnih alata u radu s djecom s teškoćama. Predstavljeni su i korišteni različiti komunikatori, vizualni rasporedi, interaktivne ploče i dr., koji potiču djetetove potencijale i čine dijete aktivnim sudionikom u procesu učenja.
Budući da su na edukaciji sudjelovali stručnjaci različitih profila koji rade s osobama s teškoćama, bilo je zanimljivo steći uvid u njihova iskustva i načine rada, kao i u različite pristupe i aktivnosti koje svakodnevno koriste u procesu učenja. Edukacije su svakodnevno bile organizirane u jutarnjim satima, pa imali smo dovoljno vremena za razgledavanje Beča. Posjetili smo Schonbrunn u sklopu kojeg je i najstariji zoološki vrt na svijetu, Prirodoslovni muzej, Stephanplatz, Hofburg…