« Listopad 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
Učenici novinarske grupe i web tima uređuju mrežne stranice i bave se školskim novinarstvom. Oni prate različita zbivanja u školi i izvan nje i objavljuju ih na webu. Njihov rad možete pratiti na ovim stranicama i na naslovnoj stranici škole.
Centar za sigurniji Internet (CSI) je hrvatski nacionalni centar za sigurnost djece na internetu, osnovan 5. lipnja 2012 godine u Zagrebu. Osnovan je od strane Hrvatske akademske i istraživačke mreže – CARNet, Tehničkog veleučilišta u Zagrebu, Ministarstva unutarnjih poslova, Ministarstva uprave, Poliklinike za zaštitu djece grada Zagreba, Agencije za zaštitu osobnih podataka i Udruge Suradnici u učenju. Centar djeluje putem internet stranice www.sigurnijiinternet.hr i www.saferinternet.hr Kroz centar se objedinjuju aktivnosti organizacija koje se trenutno u Hrvatskoj bave ovom problematikom iz različitih aspekata - psiholoških, pedagoških, računalnih, informacijskih, zakonodavnih, socioloških i sl. Time se omogućuje: djeci, roditeljima, učiteljima, nastavnicima ali i ostalim korisnicima interneta, da na jednom mjestu mogu pronaći informacije i edukativne materijale koji pokrivaju sve navedene aspekte sigurnosti djece na internetu, te mogućnost prijave eventualne povrede on-line sigurnosti djece. Informativni i edukativni materijali koje Centar izrađuje u suradnji sa svojim partnerima obuhvaćaju sljedeće teme:
zaštitu osobnih podataka i privatnosti
online suradnju i komunikaciju
online učenje i istraživanje
sigurno pretraživanje interneta,
stvaranja poznanstava, druženja s prijateljima i online zabava
Djeca i mladi kroz internet tehnologije pronalaze nove prostore za kreiranje životnog stila i ispunjavanje slobodnog vremena različitim aktivnostima. Pitanje sigurnosti djece i mladih na internetu vrlo je teško osigurati bez adekvatnog sagledavanja i podizanja razine znanja onih koji ih trebaju poduprijeti i zaštititi, a to su prvenstveno roditelji i učitelji osnovnih škola. U ponašanju djece potrebno je razviti mehanizme za filtriranje i blokiranje mnoštva sadržaja, kako bi izgradili učinkovite strategije donošenja odluka, te razvili kritičku medijsku pismenost